Nora og Petrine svarer på spørsmål

Hei. I dag la Jennie ut et bilde på instagram der det stod at man kunne stille spørsmål om henne som vi skulle svare på.  Det var noen kommentarer vi syns var unødvendlig så de tok vi ikke med, men dette er noen vi valgte å svare på.

Hvordan er Jennie når hun er med dere?

Jennie er tullete, super koslig, gavmild, pratsom, lattermild og supersøt.

Er hun god i håndball?

Ja, hun er veldig flink og tar det seriøst.

Hva liker dere best med Jennie?

Hun tørr å være seg selv med oss, har det aldri kjedelig med henne og hun er alltid omtenksom. 

 

Hva er typisk Jennie?

Å si ordet dravla (det betyr veldig).

Er hun god på skolen?

Ja hun har veldig gode karakterer. 

Har Jennie kjæreste?

Nei, hun har ikke kjæreste.

Hva pleier dere å gjøre når dere er hos Jennie?

Vi tuller veldig mye, ser på film/ The vampire diaries, koser oss og har det gøy. 

Ser dere på Jennie som kjendis?

Nei!! vi ser henne som en supergod venn<3

Mest irriterende med Jennie?

At hun kiler oss veldig ofte eller slår oss på rompa.

Er Jennie forfengelig og overlegen?

Vi kjenner Jennie veldig godt og har aldri oppfattet henne som overlegen eller forfengelig .

 

Synger Jennie på do?

Jennie synger overalt, men det er bare koselig. 

Hvordan ble dere venn med Jennie?

Petrine: jeg ble kjent med Jennie på håndballen og vi ble veldig fort gode venner<3

Nora: Jeg ble kjent med Jennie først på skitreningen, men vi ble enda bedre kjent da hun startet på håndball. 

Hvor mange anmerkninger har hun?

Jennie har ingen annmerkninger enda….

Har hun fint rom?

Ja! Hun har et stort og koselig rom. Det er stortsett her vi er når vi er hos Jennie. 

Har Jennie noen skjulte  talenter?

Hun er veldig flink til å synge og danse, selv om hun ikke synes det selv.

Hvem er den lateste av dere og Jennie?

Ingen av oss er egentlig noe særlig late. 

Blir hun fort hyper på overnattninger?

Ja. Hun blir fort hyper når hun får i seg sukker, men de blir vi alle. Hahaha

Kaller dere Jennie for Jennie eller Jennie Sofie?

Vi kaller hun for Jennie og noen ganger Jennie Sofie.

Snakker Jennie mye?

Ja, hun er en pratsom jente<3

Er hun bortskjemt?

Nei, hun er langt i fra bortkjemt.

Er Jennie til å stole på?

Ja, hun er er en av de vi kan si alt til uten å være redde for at hun sier det videre.

Flørter Jennie mye med gutter?

Ikke noe spesielt men hun tuller mye. Det gjør vi alle.

Har hun god kondis?

Ja, hun har god kondis. Mye bedre enn oss 😉

Hva er Jennie sitt nummer?

Det kan vi ikke svare på og vil aldri svare på.

Drikker Jennie?

Hun drikker ikke alkohol men nå drikker vi julebrus. Nam nam.

Håper dere fikk svar på det dere ville<3

Klem Nora og Petrine

17 kommentarer
    1. Dere var utrolig flink til å svare <3 Når dere svarte på hvordan jennie v, var det som om vennene mine hadde sakt om meg. JEG PLEIER HVERFALL Å KILE Å SLÅ VENNENE MINE PÅ ROMPA.. HAHAHA

    2. Det er er unødvendig å spør om! Hun kan ikke tagge ALLE som vil bli tagget på og, da får ikke noe annet å gjøre Margrethe!! Det er ikke noe frekt ment med det assa😂🙈 Men det er jo sant!

    3. Hei jennie Sofie jeg har nettop begynt å lese bloggen din du er mitt forbilde du er utrolig snill og kul elsket videoen om yoga kan du lage en til koser meg alltid når jeg set på sånne videoer…… Veldig kult om du kunne hilst til Nathalie som er meg på neste video da hadde jeg blitt glad takk vis du gjør det hils til Nathalie vis du gjør det takk

    4. Hei Jennie Sofie har nettop begynt å lese bloggen din jeg lurte på om du kunne lage en til yoga video sykt kult om du kunne hilset til Nathalie på neste video

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg