Jenta mi

Hei

I dag hadde vi engelsktentamen på skolen og det gikk egentlig veldig bra. Det var ikke like fælt som jeg trodde det skulle være. Hahaha. Etter skolen dro jeg rett til byen for å møte Lila som tilfeldigvis kom til Oslo i dag. Utrolig koselig å møte jenta mi og moren hennes igjen. Vi tittet litt rundt på Aker Brygge siden det var kommet en del nye butikker der og etterpå tok vi en liten snack på Espresso house.  Veldig fin start på uka. I morgen er det norsktentamen. 


I dag ble det altså ikke skitrening på meg og på onsdag blir det ikke håndballtrening fordi gymsalen er stengt. Så da blir det heller litt egentrening her hjemme for meg denne uken. 

Har du hatt eller skal ha tentamen snart?

Klem Jennie

46 kommentarer
    1. Hadde engelsk forrige uke og skal ta igjen norsk på torsdag siden jeg var på MOT camp når resten av klassen hadde den😉 begge de tentamene var halvdags tentamen da😁😊 vi skal ha heldags Mattetentamen 12. Desember😊

    2. Så hyggelig å høre at engelsktentamen gikk så bra! Jeg skal ha norsktentamen i morgen også (25.11.14), men jeg går siste året i ungdomsskolen, og skal nok skrive to tekster i morgen. Masse lykke til da! 🙂 – IG: @michellele99

    3. Det var bra at du synes at tentamenen ikke var så vansklig💍 Jeg går i 7 klasse nå og gruer meg veldig til aller prøvene og karakterene på ungdomskolen💘 Takkk jennie sofie❤️💚💜💙💛 Maya

    4. Jeg skal ha engelsktentamen på torsdag, mattetenanen neste uke samt IKT prøve og naturfagsprøve den uka.. Og om to uker har jeg norsktentamen 😅😅
      Har allerede hatt 18 prøver/presentasjoner hittil ✋
      Lykke til med Norsktentamen imorgen da 💕💕

    5. norsktentamen:i morgen❤️😁
      Mattetentamen: onsdag❤️😁
      Engelsktentanen: fredag❤️😁
      Kjenner nærvene kommer❤️😁

    6. Jeg skal ha engelsktentamen tirsdag neste uke, norsk tentamen om 2 uker og mattetentamen få dager etter juleferien😁 Gruer meg mest til matte, det blir ikke noe gøy å øve i ferien når det er jul og alt 🙁
      Masse lykke til med norsktentamen i morgen da❤️

    7. Hvis du synes 8 klasse er vanskelig så vent til 9 jeg går nå i 9 og kan love deg at 9 er myyyyyyeeeeeeeeeeeeeee mer vanskeligere enn 8 men lykke til videre og nyt 8 mens du kan stå på få et høyt snitt for de fleste ryker ned i snitt i 9 og opp igjen til 10

    8. Så bra at det gikk fint på tentamen! Jeg går også i 8A og skal ha norsk-tentamen 11.Desember, og Engelsk-og Mattetentamen etter jul. Gruer meg litt, men hvilke typer oppgaver fikk dere?
      Håper det går bra i morgen på norsk-tentamen😘
      Klem fra en stor fan✌️😘❤️

    9. Skal ha norsktentamen imorgen og engelsktentamen på fredag. Og neste fredag har vi mattetententamen.
      Lykke til på norsktentamen imorgen😊😊

    10. Skal ha engelsk tentamen neste uke i Engelsk, på tirsdsg😁🎀Min første tentamen såeh😂😂✌️

    11. Ja, hadde mattetentamen idag og har hatt norsk. Synes matte var vanskelig, men ellers har jeg funnet ut at tentamen egentlig er greit. Ikke så verst å sitte i koseklær, spise godis og skrive en fortelling, tihi. Men likevel har jeg heldigvis min siste på torsdag, da er engelsk som jeg faktisk gleder meg til 🙂 Lykke til da!

    12. Hadde norsk på torsdag, engelsk i dag og skal ha nynorsk på onsdag + matte neste uke.
      Lykke til i morgen

    13. Jeg gar og i 8.kl. Jeg hadde også tentamen idag, men jeg hadde norsk tentamen. Den var faktisk ikke så ille som jeg hadde trodd, det var litt gøy. Var engelsk tentamen vanskelig? Skrev dere en lang tekst. Hadde min første tentamen idag så er litt nysgjerrig Lykke til😃😘

    14. Kjek å høre at engelsktentamen gikk bra♥️ Vi skal ikke ha før den 12,15&17 desember 😘♥️ Ig:Caroline _01

    15. Jeg hadde norsk tentamen i dag. Det veldig greit egentlig. Matte og norsk er nå overstått og neste uke blir jeg ferdig med engelsk også. Lykke til på Norsk tentamen i morgen. Ikke noe å grue seg til (så lenge man har fulgt godt med i timene).

    16. Jeg har hatt engelsk- og norsktentamen. Je synes heller ikke det var så ille som det jeg trodde det skulle være😋 Har bare mattetentamen igjen😞 Når kommer julegavetipsene , din ønskeliste og månedens favoritter?

    17. Hadde en tentamen forrige uke i engelsk, så skal vi ha tentamen i norsk neste uke, så har vi mattetentamen om 2-3 uker:-)

    18. jeg hadde norsk bokmål og matte forrige uke og engelsk(mandag) og nynorsk(idag) går siste året på ungdomskolen så må skrive 2 tekster.

    19. Hadde norsktentamen i dag, men det gikk egentlig ganske bra<3 Skal ha engelsktentamen på fredag og matte i neste uke..

    20. Hello!
      I’m doing a research on country. I find very interesting typical dress, Bunad, is not it?
      Could you talk a little about country?
      Thank you in advance ..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg