LOVE MUSIC <3

Hei

Helgen min har vært ganske travel men også veldig gøy. Vært i bursdag, på besøk, håndballkamp og så har jeg også filmet sminkevideo. Derfor brukte jeg kvelden i dag på å øve litt til tentamen. I morgen har vi nemlig engelsktentamen og på tirsdag har vi norsk. Skal ta på meg skikkelig kosete klær i morgen og ha med lite i skolebaggen. Noe jeg syns er litt dumt er at vi må bli igjen på skolen etter tentamen. Før kunne man dra når man ble ferdig men nå må vi være på skolen reste av dagen. Det kan bli ganske slitsomt. 

Hører mye på musikk for tiden og det hjelper meg ekstra når jeg gjør lekser. Liker ikke at det er skikkelig høyt, men sånn at jeg akuratt hører det når jeg jobber. Her er noen sanger jeg liker godt nå. Vet det er en julesang inni her men jeg gleder meg bare så til desember så klarte ikke la være.

 

 

Hva er din favoritt sang akuratt nå?

Klem Jennie 

31 kommentarer
    1. Min favorittsang er “The heart wants what it wants” av Selena Gomez 💕 Gleder meg til resten av albumet hennes kommer imorgen! ☺

    2. Tierd of missing you er en av mine favoritt sang akkurat nå. Lykke til og stå på med tentamen i morgen! Det er litt shipt at man ikke kan gå tidlig før, men uansett. Jeg skal ha heldags norsktentamen på tirsdag og nynorsktentamen på onsdag. – IG: @michellele99

    3. Er hekta på mange sanger i det siste😅 Hører mye på Superhero til The Script, Maps til Maroon 5 (vet at den er gammel), Geronimo til Sheppard, Steel my girl til One Direction og Heroes til Alesso💗 Klem💗

    4. Håper det går bra på tentamen ! Min favorittsang akkurat nå er nok The heart wants what it wants av Selena Gomez <33 Veldig fint innlegg og I LOVE MUSIC TOO <3

    5. Flere fine sanger her! Har sjelden én favoritt, men for tida hører jeg mye på Aerial med Dear Anna og Jonas Alaska med Summer. Ha en fortsatt fin søndag!

    6. I morgen skal jeg ha norsk tentamen. Gleder meg nesten litt til norsk tentamen fordi man kan sitte en hel dag og kose seg med litt god mat og kosete klær mens man skriver en historie. Gruer meg til Engelsk og matte tentamen, men det skal nok gå fint det også.

    7. Åååhh! Jesper er så kjekk<3<3<3
      Tror favoritt sangen min akkurat nå må være "sweather weather" med Max og Alyson Stoner<3 Den er så fin! Synes også "lips are movin" av Meghan Trainor er veldig kul:)

    8. Min favoritt sang er all about that bass og shower. Hvordan gikk det på håndballkampen? Og hvilken plass spiller du på banen?.😊

    9. Say my name – ODESZA og lips are movin av Meghan Trainor. Lykke til imorgen! Skal ha en engelsktentamen på onsdag 🙂

    10. På skriftleg tentamen har det brukt å vere at man blir igjen til skolen er slutt hvertfall på min skole så på munnleg tentamen får vi et klokkeslett så kommer vi da å kan dra rett hjem etter du er ferdig😃👌 lykke til på tentamen💗

    11. Mine favoritt sanger for tiden er “Love me harder” av Ariana Garande og “blank space” av Taylor Swift💖 Men jeg lurte på en ting, hvilket kamera har du? Jeg vet at det er et Canon speilreflekskamera, men vis du har tid, kanskje du ville skrive et innlegg eller noe om det?
      Uansett lykke til på tentamen i morgen😘

    12. Mine favorittsanger akkurat nå er Blank spaced(JEG VET IKE HVORDAN MAN SKRIVER DET) av Taylor Swift og let it snow av Dear eller noe sånt♡har sikkert fler, men akkurat nå husker jeg dem ikke☆Mange fine sanger du viste oss♡ELSKET all of the stars av Ed Seerhan♡og elsket last christmas av Ariana Grabde♡begge har helt utrolige fine sangstemmer!☆★Du er så pen

    13. Hadde nettopp engelsktentamen og skal ha norsk i morgen og matte neste uke… Vi får lov til å gå med en gang vi er ferdig;)

    14. Yey, elsker sminkevideoer:)
      Vi hadde tentamen i forrige uke. To stykk. Denne uken har vi mattetentamen på onsdag. Siste tentamen før jul, endelig:p så har jeg tyskprøve.
      Vi får gå hjem når vi er ferdige, vi. Hvorfor får ikke dere det?
      Love you<3

    15. har aldri bare en favoritt men min favoritt sang akkurat nå er Night Changes – 1D // My happy little pill – Troye sivan // The heart wants what it wants – Selena Gomez 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg