VIKTIG

Hei

//link til annonse for produktet

Nå gleder jeg meg veldig til julelysene kommer opp i hager og julestjerner og adventsstaker blir hengt og satt i vinduer. Det er mørkt når jeg står opp og drar på skolen og det begynner å mørkne igjen kort tid etter at jeg kommer hjem fra skolen også. 

På treningene er vi ute og løper en del da vi har barmarkstrening med skigruppa og med håndballen tar vi oss også plutselig en oppvarming ute før kamper. Da er det utrolig viktig med refleks syns jeg. 

Helgen som var, var det en forferdelig ulykke her på Nesodden hvor jeg bor hvor en jente i 20 årene ble påkjørt og døde av skadene. I avisen stod det at det var mørkt og dårlig sikt i tillegg til at den som ble påkjørt hadde på seg mørke klær. Mamma og pappa er skikkelig strenge på refleksbruk her i familien og er flinke til å bruke refleks mye selv også. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke syns de knallgule vestene er like morsomme å tre over hodet når hele familien skal på kveldstur, men jeg vet hvor viktig det er også. Nå er det jo mange jakker som har reflekser på seg, og da slipper man å tenke på det også. 

Det fins jo utrolig mange fine reflekser og mange typer man kan bruke. Jeg bruker ofte hodelykt når jeg er ute og løper når det er mørkt også, men nå kom jeg over denne refleksvesten med matchende tilbehør og det er jo absolutt noe man kan ønske seg til jul eller bursdag (om man snart har det også). Jeg ville i  hvertfall gledet meg til å trene i dette settet fra www.Getinspired.no , se mer om det //HER

 

 

Er du flink til å bruke refleks?

Klem Jennie

22 kommentarer
    1. Så trist, den ulykken 🙁 Jeg synes det er bra at du sier i fra om at det er viktig å bruke refleks her på bloggen, for det er jo ganske mange som ikke bruker det fordi det er “teit” eller “barnslig”.
      Selv er jeg ikke så veldig flink til å bruke refleks hehe, men så pleier det være lyst når jeg går til skolen, og det tar bare 5 min. Men når det er mørkt bruker jeg, vet jo at det er viktig. Synes du er så flink til å blogge jeg, ha en fin kveld videre <3

    2. Kan du vise hva du skal kjøpe eller ha på deg på julaften? Og hvor du kjøper det? Og når du skal lage sminkevideoen kan du si hvor du kjøper tingene, og hvordan du spurte om du kunne begynne å sminke deg?

    3. HEI jennie! Jeg har lik refleks fra forrige innlegg bare i gul da. Håper jeg ikke er masete, men: Når skal du ha romvideo fra det nye rommet ditt? Håper jeg ikke spørr får mye om ting;)
      Hilsen meg, stor fan!
      Klem Frida:D

    4. Hei Jennie❤️
      Jeg elsker bloggen din. Moren og faren min er også strenge på og bruke refleks. Jeg har sett deg på skicupen som var, så har jeg sett deg i hallen vår noen ganger og på Skistorseter noen ganger. Du er utrolig kul. Har du vært i Barcelona? Jeg skal dit i jula har du noen forslag til bra butikker. Dette hadde vært utrolig kult om du hadde svart på!!
      Klem din største fan Malin💋

    5. Bruker refleks hele tiden på treninger (ski og fotball) det er veldig viktig syntes jeg å❤️ Love you❄️💞

    6. Malin/din størst fan: Hei, har aldri vært i Barcelona. Veldig lyst til å reise dit. Det er en butikk som heter Ice Scream der, eneste butikken jeg vet om som selger den isen. God tur, klem

    7. Namnet er flink å bruke refleks👍👍👍👍👍👍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😱😱😱😱😱

    8. Refleks og lys på sykkel…
      Bra at du tar opp disse type temaer
      Det viser at du bryr deg og det er en god egenskap
      Du har en kul blogg! Bruk hodet bruk refleks! Vis ikke kan liv gå tapt
      Jennie Sofie er best!

    9. Ja, jeg bruker det alltid på høsten og om vinteren når det er mørkt. Føler meg faktisk utrygg om jeg ikke bruker det🙈🔆 Veldig trist med den jenta som døde:(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg