BARE EN UKE TIL…..

Hei

I dag er det 1 uke og 1 dag til jeg starter adventskalenderen her på bloggen. 30 november vil jeg legge ut det første innlegget og premie for dagen på bloggen , samt hva du må gjøre for å være med i trekningen. Jeg trekker vinner allerede dagen etter og kontakter vinner enten på IG eller mail, det er derfor viktig å registrere en av delene når man kommenterer på bloggen. 

Første søndagen tenkte jeg at man må svare på en del spørsmål, så det er kanskje viktig å lese innleggene på bloggen fremover. Da vil det være spørsmål fra den siste uken. Har dere tips til andre måter å delta i en adventskalender er det bare å komme med forslag. 

 

HER KOMMER NOEN IG BILDER TIL DERE SOM IKKE HAR INSTAGRAM

Spørsmålene som kan komme kan eksempelvis være, men de vil være fra den siste uken:

DETTE ER EKSEMPLER PÅ SPØRSMÅL OG SKAL IKKE SVARES PÅ.

1. Hvilken dag var jeg på Kids Expo?

2.  Si en av tingene jeg gjerne vil gjøre før 2015

3. Hvilken farge var det på farsdagskaken vi hadde?

 

Har dere tips til andre måter å delta i en adventskalender så er det som sakt bare å komme med forslag. 

Klem Jennie

 

16 kommentarer
    1. Gleder meg:D
      Noen forslag til adventskalenderen: Du velger ut den som har den fineste, morsomste eller kosligste kommentaren. Eller du kan spille inn et utydelig lydopptak, og så skal vi prøve å gjette hva du sier 😀

    2. Hei!
      Hvor har du kjøpt den gull klokka di?
      Den er sykt fin, og har lenge let etter en sånn
      Digger bloggen din💞

    3. Hei liker bloggen din!😊 men det er en ting du er veldi fjortiz til å være 13. Jeg kjenne ei hun har også snart bursdag men hun er langtfra så opptatt med utseende som deg! Du bruker mer sminke en det jeg gjør og jeg går 1vgs.

    4. Du er så nydelig skulle ønske jeg var deg!😊😍 ha en fin dag!!☺️ PS liker bloggen din! Prøver å lese den hver dag!✌️😊

    5. Jeg har ingen forslag.. Er skikkelig ukreativ 😂
      Men jeg må si at etter at jeg begynte å lese bloggen din, og rett og slett bare følge med på din hverdag har min også blitt mye lettere. Du får meg liksom til å smile, og gjør dagen min litt bedre. Tusen takk! 💗

    6. Ville bare si at jeg elsket bloggen din! Det hadde også vært sykt kult om du lagde et innled med favoritt filmer og seriene dine👐 det hadde vært gøy

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg