FARSDAG

Hei

Fra i går til i dag hadde jeg en venn som heter Hulda på besøk. Kvelden i går brukte vi mye på å snakke og kose oss. Så faktisk ikke på noen film eller sånt. I dag var det ganske så dårlig vær, og det fristet ikke helt å gå ut. Etter en god frokost  kom vi til at vi skulle klippe bilder ut i fra blader og lage collager. Siden det ble litt stille satte vi på The Vampire Diaries . Til slutt ble det vel til at vi bare satt med hver vår kopp te og så på TVD. Hahahaha.

Etter at Hulda hadde dratt kom bestefar og feiret farsdag med oss. Nå har bestefar gått og jeg og mamma har tenkt å begynne å male en vegg på rommet mitt.

(Mamma som har bakt den store kaka. Flinke mamma<3)

Hva har du gjort i dag?

Klem Jennie

10 kommentarer
    1. Heihei
      Har nesten ikke sett deg på jenter i det siste, trist. For du er en så god skuespiller☺️✌️
      Men jeg lurte på en ting: Napper eller fikser du noe på brynene dine? De er så utrolig fine❤️👌👀

    2. Så fint! 🙂 Kaka så veldig god ut 😉 <3 Idag har jeg vert på korøving 🙂 vi har hatt øvingshelg denne helga, øvd 6-7 timer pr dag fra fredag å til idag. Vi skal ha julekonsert 23. desember så må øve mye 🙂 jeg går i stord ungdomskor, er et jentekor fra 9 klasse til 25år 🙂 gleder meg skikkkleg til jul!<3 Ha en fin kveld videre 🙂

    3. Vi har også feiret farsdag sammen med bestemor og bestefar💕 vi koste oss å spiste kake vi også💕💕

    4. Det er supergøy!! 🙂 du burde kommet å hørt på haha! 😉 neida, du bor litt langt unna da! 😉 men julekonserten vi har er utrolig fin å kjekk. Vi har 2 konerter 23 desember, å julesemningen kommer hvertfall på julekonserten, om en ikke har følt noe juletemning før det. Ha en super kveld videre jennie! hAha, føler jeg maser LITT mye om julekonserten, å jentegruppa ;)..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg