VENNER

Hei

I dag dro jeg til Andrine og vi hadde det veldig koselig. Vi så litt på TV og spiste “julekjeks” og så lagde vi noen collager. Vi så igjennom masse blader, klippet og limte. Det var faktisk veldig gøy og noe jeg veldig gjerne gjør igjen.

Etter at jeg hadde vært med Andrine dro jeg til en klubb her på Nesodden med en som heter Hulda og noen flere. Der møtte vi mange andre og spilte blandt annet billiard og drakk varm sjokolade, ute. Super koselig.  Nå skal jeg ha en deilig fredagskveld her hjemme med familien før vi drar av gårde til KidsExpo i morgen.

 

Skal du på KidsExpo i morgen?

Klem Jennie

14 kommentarer
    1. Nei, men skal på søndag!
      Skulle ønske du kunne komme på søndag og!
      Det hadde vært så kult og møte deg!
      Men jeg kunne ikke på lørdag, det synes jeg var kjempe dumt siden det hadde vært morsomt og ta bilde med deg!
      Klem fra Kristine

    2. Hei❤️ Jennie Sofie du er verdens finste jente❤️ Jeg digger deg, jeg kjenner deg ikke men ut fra bloggen så virker du en Hærlie jente og man kan bare komme til deg med en gang det er noe for det er noe med personlighet de som er fantastisk❤️ “Æ DIGGE DET HEILT ÅSSÅ JENNIE SOFIE DU E BÆRRE KANON BRA TAUS❤️❤️”

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg