AUUUUUU

Hei

Nå har jeg nettopp kommet hjem i fra Legevakta i Oslo etter å ha tatt røntgen av armen. Jeg er så lykkelig for at den ikke er brukket, selv om det gjør veldig vondt fremdeles. Den er bare kraftig forslått og hoven etter at jeg landet oppå den da jeg kastet meg for å score på kampen i dag. En dytt i det jeg heiv meg fikk meg til å lande feil, men heldigvis så ble det mål. Må nå ha armen i fatle i noen dager, men det er jo myyyyye bedre enn gips. 

Til tross for dette har dagen vært tipp topp. Tuva sov hos meg fra i går til i dag og vi har hatt det morsommere enn morsomst. Glemte nesten tiden men kom akkurat tidsnok til oppvarming før kampen og jeg skadet meg først helt mot slutten av andre omgang.

Kommet hjem nå som sakt og familien har kost seg med Frozen yoghurt med jordbær, granateple og sjokoladesaus. 

Jeg ser at noen henger seg opp i at jeg ikke svarer masse med en gang etter at jeg har lagt ut et bilde på IG. Det er faktisk ikke så rart at jeg ikke svarer hele tiden, for jeg gjør mye annet enn å sittte på IG hele tiden også. 

Jeg er egentlig ikke klar for ny skoleuke i det hele tatt, men skal nok klare å komme meg gjennom den. Lurer på hvordan det ikke blir å trene så mye som det jeg er vandt til denne uken. Som sakt veldig glad for at det ikke ble brudd slik at jeg snart kan trene, spille igjen og gå på skitrening. 

 

Hvordan har helgen din vært? 

Klem Jennie

30 kommentarer
    1. Jeg har hatt en veldig fin helg, det ser ut som du har hatt også. Jeg vil også si god bedring med armen.
      Jeg elsker og lese bloggen din og sjekker den så ofte så mulig.
      Skal du på kids expo i år??
      Klem Kristine

    2. Auu akkurat det samme skjedde med meg! Det er helt forferdelig vondt. Jeg var litt mer klossete da, jeg falt bakover når jeg skulle ta imot ballen, så forstuet jeg håndleddet😁 god bedring💗💗savner deg❤️😍😭 klem

    3. God bedring da! <3 Synd du skadet deg, men det ble jo heldigsvis mål hehe
      Jeg har egentlig bare slappet av i helgen, og spist et tonn med godteri.
      De bildene av deg og Tuva var utrolig morsomme forresten 😀

    4. Jeg har merket at du ikke blogger hver dag men selfølgelig skjønner jeg at du har trening, venner, familie, skole og lekser. Ville også si at jeg elsker bloggen din. Den er så ryddig og fin!
      Kanskje du kan se på min blogg?
      Fashi0nandlife.blogg.no

    5. Du er heldig som slipper gips og at det ikke er brud.
      Helgen min har vært grusom, har sittet i sofaen hele helgen! (Brak foten på mandag i gymen😢) god bedring❤️

    6. Stakkar! Høres veldig vondt ut. Det var bra den ikke var brukket:-) God Bedring:-) (eller hva mann sier:-)
      Ha en fin uke<3 Elsker bloggen din!
      Jeg sydde leppa mi på Mandag:-(

    7. Hei, synd det med armen! Bare pass på når du har på fatlen at håndledde ikke peker nedover, for da kan du få veldig vondt i håndledde. Så ha fatla langt inn på hånda. Tro meg jeg gikk med fatle i en uke i vinter etter et fall på isen, fikk jeg en brist i håndledd og arm… God bedring hilsen stor fan!😘😔😉

    8. Ånei! Så kipt! 😔
      Håper du blir fort bra! ❤️😊
      Ha en super fin uke
      Klem Malene❤️❤️😊

    9. Hørtes ikke så godt ut. God bedring💕 også var det jo bra det hvertfall ble mål. Hadde vell vært kjipere om det ikke hadde blitt mål?

    10. Jeg brakk kragbeinet (et bein oppe med skulderen og inn til nakken) og da måtte jeg også gå med fatle, men jeg brakk det da jeg var ferdig med første dag i første klasse😂 GOD BEDRING❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg