UKEN SITT FØRSTE INNLEGG

Hei

I dag gjør jeg ferdig videoen “Spørsmålsrunde oktober del 2” Den blir lagt ut på bloggen denne uken.  Jeg planlegger uken og forsøkerå få gjort unna mest mulig lekser før skitreningen. 

I morgen har jeg jo den eneste dagen i uken som er fri for aktiviteter, og da vil jeg helst ikke bruke den på lekser. Da vil jeg heller enten bruke den på å slappe av, være med venner eller andre ting, i hvertfall ikke lekser. 

Neste uke er siste uken i oktober og jeg skal lage et “MÅNEDENS FAVORITTER”  innlegg igjen, ettersom mange likte det første innlegget jeg lagde i den kategorien. 

Skal jeg bruke de samme spørsmålene som sist?

Noe annet du vil jeg skal ha med i neste “Månedens favoritter”?

Klem Jennie

 

LAGDE DENNE COLLAGEN I DAG 

Klem Jennie

22 kommentarer

Siste innlegg