HALLOWEEN

Hei

Nå er det bare et par dager til Halloween og butikkene er fulle av ting til feiringen. Jeg syns at  Halloween er litt bedre i USA. Her i Norge virker det som om det eneste man kan kle seg ut som er ækle og skumle ting, i mens familien vår i USA kler seg ut i nydelige,  fine og morsomme kostymer også.

Jeg liker faktisk mye bedre de søte tingene når det gjelder dekorasjoner, det jeg liker aller best er at man kan bruke dagen til å gjøre noe koselig og annerledes i sammen med venner. 

 

På fredagskveld skal jeg på en jentekveld i sammen med noen venninner. Vi skal kle oss ut, spise middag i sammen, gå litt “knask eller knep” og se en film. Ekstra koselig at Ella skal overnatte hos meg.  

 

Hva skal du på Halloween?

Klem Jennie

 

26 kommentarer
    1. Jeg skal være lille rødhette❤️Men storesøsteren min skal sminke meg ondt da så jeg skal være ond lille rødhette❤️❤️

    2. Jeg synes også at det er bredere i USA. Men hjemme pleier vi å pynte til halloween og lage son greskar, men mamma er fra USA da. Jeg skal gå knask eller knep sammen med vennen min og lillesøstra mi. Jeg og vennen min skal være mimer, og lillesøster skal være en enhjørning.

    3. Vi får ikke gå knakk eller knep eller feire Halloween så jeg inviterer noen jenter som ikke feirer Halloween hjem til meg. Vi koser oss med natursti, middag, godteri og film<3

    4. Jeg skal på taekwondo leir hele helga så jeg skal trene 😕 jeg syntest det er litt trist fordi jeg hadde andre planer men det var mitt valg så 🙂 btw jennie du er fantastisk ❤😍🎃

    5. Først skal jeg gå med to unge gutter som jeg og venninnen min er barnevakt hos <3
      Så etter der skal vi ned til sentrum for og møte en vennegjeng, så går alle sammen rundt og prater 🙂 Og går knask eller knep 🙂
      Klem

    6. Hei jennie
      Jeg har en fanpage til deg som heter jenniesofie.fanside
      Og jeg lurte på om du kunne sjekke den ut?det hadde betydd mye💛
      Og jeg lurte på om du kunne ha sånn at du viser hvem apper du har på telefonen😍

    7. Jeg skal gå knas eller knep på Halloween😊
      Også hvordan lager du de collagene og hvor får du bildene fra???
      Du skjønner du lager de så fine💗💕💗💕

    8. Jeg skal gå knask eller knep på Halloween😊
      Også hvordan lager du de collagene også hvor får du bildene fra???
      PS: Bildene dine er så fine💗💕💗💕

    9. Hei jeg skal også dra til venninne mine vi skal spise pizza og bruss og gå knas eller knep og så skll vi spise godteri og så skall jeg overnatte hos en som heter selma😃 god haloween👻🎃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg