I DAG SKJEDDE DETTE…..

Hei

I dag stod jeg opp ganske tidlig, noe jeg ikke pleier å gjøre på lørdager. Jeg tok 10.00 båten med ev venninne til Oslo hvor vi så på kino og var på Cafè. Ingebjørg går ikke på samma skole som meg, men vi trener sammen flere ganger i uken. 

Kjempekoselig med en venninnedag i byen. Jeg bor jo på Nesodden og vi må ta buss og båt for å komme til byen. Senteret her jeg bor er så lite og det er bare et bakeri der, så jeg pleier ikke være der egentlig. Men det er samtidig litt fint også for når vi er med venner, så er vi som oftest hjemme hos hverandre og henger ikke rundt i byen. Da blir det jo ekstra kos også med en slik venninnedag som bi hadde i dag. 

Vi så filmen OPERASJON ARKTIS som var en bra norsk film. Kan anbefale den. 


Da jeg kom hjem så lekte jeg litt med lillebror, lagde pizza til middag og nå skal familien ha Wii-mesterskap. Pappa har utfordret oss i bowling, tennis, baseball og golf, moro. Kjempekoselig med slike familiekvelder.

Håper du har en superduper lørdag.

Hva liker du best å gjøre i helgene?

Klem Jennie

12 kommentarer
    1. Den heter Operasjon Arktis, men jeg skal på bursdag å se den!❤️ Gleder meg veldig❤️❤️ Elsker bloggen din❤️ Leser hver dag❤️

    2. Jeg liker og se film gå på cafe’ og kjøpe godteri…….. Mmmhh og være med familien min og kose meg.

    3. Hei!
      Jeg er 12 (elsker bloggen din) og har tenkt til å starte min egen blogg.
      Har du noen tips??? 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg