Beklager

Hei

En liten del av videoen jeg la ut i dag har fått økt hastighet på 4 spørsmål, som gjør at stemmen blir pipete. Dette var ikke meningen og jeg svarer derfor på de fire spørsmålene som ble pipete i dette innlegget. 

 

1. Bruker du rette tang?

Nei jeg bruker ikke rettetang. Jeg pleier å sove en god del med flette eller fleter og da får jeg litt bølger/fall i håret. De dagene jeg har veldig rett hår har jeg bare ikke sovet med flette. 

2. Har du hatt regulering?

Nei, jeg har ikke hatt regulering

3. Hvor høy er du?

Jeg er 161/162, i hvertfall over 160 cm

4. Noen yndlingssang for tiden?

Ingen spesiell yndlingssang, men en jeg hører den del på er “Shake it off” 

 

Beklager at stemmen ble slik, skal passe på at det ikke skjer i del 2. 

 

I dag har det både regnet, sluddet og snødd litt her jeg bor. Litt kjedelig med utegym og orientering i det drittværet. Dropper skitreningen i dag. har ingen prøve i morgen og jeg er ferdig med lekser, så denne ettermiddagen og kvelden skal jeg bare nyyyyyte. 

Hva liker du å gjøre når skal kose deg og ikke er med venner?

Klem Jennie

 

SATTE SAMMEN DENNE COLLAGEN AV BILDER JEG FANT PÅ NETTET <3

11 kommentarer

Siste innlegg