SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDE OKTOBER DEL 1

Hei

Da legger jeg som jeg lovet ut videoen “Svar på spørsmålsrunde del 1”

Veldig greit å ha den klar til å legge ut i dag, skal begynne å jobbe med del 2 denne uken. Jeg har allerede filmet den altså. 

Nå er vi over halvveis i uken og enda en prøve er tilbakelagt. Vi i klassen har hatt veldig mange prøver siden vi begynte på ungdomsskolen. Heldigvis går det bra, så selv om det er mye å lese og lære seg så er det jo gøy når jeg får tilbakemelding som jeg er fornøyd med.

Mange spør meg hvordan karakterer jeg får på skolen. Det var mange som stilte det spørsmålet til spørsmålsrunden også, men er det noe man svarer på egentlig? 

Håper du liker videoen

Klem Jennie 

25 kommentarer
    1. Hei Jennie💗
      Kjempe bra video! Du er så pen💗
      Men jeg syntest det var veldig dumt at du hadde tatt den pipe-stemmen midt i filmen, fordi da hørte jeg nesten ikke hva du sa!😞 håper at du ikke gjør det på del 2💗💗
      Elsker deg 💗💗

    2. Fin video <3 Jeg bruker også kontaktlinser 🙂 men endagslinser da.
      Vi har også mange prøver på skolen nå for tiden det er ganske slitsomt, sjønner egentlig ikke
      hvordan du får tid til å blogge så mye 🙂

    3. Jeg vet det er litt dumt å stillespørsmål nå, men jeg håper du kan svare på det. Hvor kjøper du mascaraen din? Jeg trodde du brukte BB cream..hvorfor sluttet du? Og hvordan spurte du om du kunne begynne med sminke? Jeg er litt redd for å spørre mamma om det, for hun syns ikke noe om det og bruker det heller ikke..

    4. Jeg vet det er litt dumt å stille spørsmål nå, men jeg håper du kan svare uansett. Hvor kjøper du mascaraen din? Jeg trodde du brukte BB cream..hvorfor sluttet du? Og hvordan spurte du om du kunne begynne med sminke? Jeg er litt redd for å spørre mamma, for hun syns ikke noe om det og bruker det ikke heller. Og har du noe tips til hvordan man skal ta på mascara?

    5. Angående det med karakterer: jeg synes at hvis du er fornøyd med karakterene du har fått så kan du si de, men da er det jo alltid noen som må kommentere at du skryter osv.. Men du jobber jo faktisk for disse karakterene og da mener jeg det er helt greit å si hva du har fått hvis du vil. Men hvis du selv ikke har lyst til å si hva du har fått eller ikke er så førnlyd så trenger du selvfølgelig ikke å si det:) også en ting til: veldig bra video, men jeg synes det er litt dumt når tar sånn pipestemme får jeg får ikke helt med meg hva du sier:/

    6. Heluu😋 skjekk instagramene mine @kinepuzen og @kine_tegner så syns om mæ?😊❤️

    7. Ja jeg likte videoen veldig mye men hvilket deksel var det du hadde? kan du legge ut det dekselet på bloggen en gang?
      Jeg elsker deg å du ble veldig fin med litt lysere hår!!<3 Men jeg har et til spørsmål!! hvor tar du de spørsmålene fra!
      Håper på svar Hilsen Tuva_Fashion<3 😉

    8. Tuva: jeg har hatt innlegg på bloggen hvor folk har kunnet kommentere spørsmål. Det er der i fra jeg tar spørsmål. Pluss hadde et bilde på IG hvor følgere også kunne stille spørsmål.

    9. hei jennie jeg bare lurte på hvilken sang du brukte sånn helt til sist
      ps: jeg leser bloggen din vær dag

    10. jenniesofie kan du være så snill å ikke bruke ekorn stemme, fordi de som ikke er fra oslo sliter kanskje med å forså hva du sier når du bruker det.

    11. Hei jeg lurer på hvor du har kjøpt den puta der det står if it makes you happy do it if it doesn’t then don’t putevar?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg