Lattermild dag

Hei

I går blogget jeg faktisk ikke. Jeg var så utrolig glad for å få besøk av Mia og Malin og ønsket ikke bruke tid på å blogge. Jeg hadde jo trening og fikk derfor ikke vært med og hentet dem på togstasjonen og da fikk jeg ikke blogget før de kom heller. 

I dag sov vi ganske lenge , så tok vi oss en tur til Ski Storsenter for å titte litt, kjøpe Frozen Yoghurt og ingredienser til baking i morgen. Da vi kom hjem fra senteret bestemte vi oss for å danne to lag og gjøre en “yoga challenge” Jeg har blitt utfordret av flere til å gjøre dette på VideofyMe. Det ble veldig mye latter, kjempegøy. Vi filmet hele challengen og det blir nok gøy å se oss selv og hvordan vi slet. Det var mye vanskeligere enn vi hadde trodd. 

I morgen skal jentene reise hjem og jeg skal spille håndballkamp. Før de reiser håper vi på å få tid til å bake noe i sammen på dagen i morgen. Jeg gleder meg allerede til jeg og Emilie Marì kan ta toget og besøke dem en annen helg. 

Vil du at jeg lager video som jeg legger ut av “the yoga challenge”? 

Klem Jennie

33 kommentarer

Siste innlegg