HEMMELIG

Hei

I dag etter skolen dro jeg med mamma på et utrolig spennende møte, som dere helt sikkert får høre om i et senere blogginnlegg. Det var så spennende at jeg nesten ikke kan tro det selv, og jeg gleder meg til jeg eventuelt kan fortelle om det her på bloggen.

PÅ VEI TIL MØTET

Møtet var på Billingstad ikke så langt unna Sandvika Storsenter,  det storsenteret vil jeg veldig gjerne til i morgen kveld. I morgen er det nattåpent på senteret og gutta i The Mainlevel skal ha konsert der klokken 20.00. Jeg har dessverre to prøver på fredag som jeg må lese til, så jeg har ikke tid. Konserten er også litt for sent så da blir det litt vanskelig for meg å få med meg dette,  jeg bor jo på Nesodden som er et stykke unna Sandvika 🙁

PÅ VEI HJEM

Til alle dere som ikke bor så langt unna, så burde dere absolutt få med dere disse gutta synge. For jeg har sakt det før og sier det igjen, de er kjempeflinke syns jeg. Så er de jo veldig snille og morsomme også.  De har egen nettside, som du kan besøke ved å trykke HER

Gleder meg veldig til å bli ferdig med prøvene denne uken, hadde en prøve i dag også. Men på fredag klokken 14.30 da er det helg og jeg og lillesøster skal få besøk av gode venner <3  Så er det håndballkamp på søndag igjen også 🙂

Skal du til Sandvika i morgen?

Klem Jennie

 

14 kommentarer
    1. Hei jeg følger veldig mye med på bloggen din og jeg lurte på hvordan du får bilde av deg på framsiden på bloggen din 🙂 kan du pliss svare vet at du er ofte veldig opptatt.

    2. Tror det har noe med wow å gjøre✌️ Fordi på ig bilde så var det et wow magasin på bordet… Kan hende jeg tar feil, men haha lov å gjette 👏

    3. Nei, kan ikke dra dit😁 Det er et stykke unna her jeg bor😔 Men har vært der før, og sentre er kjempe stort😱❤️ Sist gang jeg var der er sånn 5 år siden, litt synd siden jeg elsker shopping😁✌️ Og gleder meg til å høre om møte, leser bloggen din daglig😋💗

    4. Hei!
      Vet ikke om du har hørt om goSupermodel før, men isåfall:
      Det er et online nettsted for jenter der man kan delta i konkurranser, leker, kle opp modellen sin, snakke med andre jenter o.l. Og dessverre har watAgame (spillprodusentene) valgt å gjøre en del endringer på gSm, pga de ikke har råd lengre å drive nettsiden like mye som de gjorde før. Dette har da ført til at en del av modellene på nettsiden har valgt å slutte, noe som vi andre syntes er utrolig trist! Mange av oss har vokst opp med nettsiden, og skapt mange morsomme minner og venner. Og siden du har en del følgere som kanskje ikke er så store så lurte vi (på vegne av alle modellene på goSupermodel) på om du kanskje kunne reklamert litt for goSupermodel? Lagd et lite innlegg på bloggen din eller et bilde på Instagram, -hva som helst. Vi er avhengige av å få flere online, før var det opptil 2000 online, men nå er det knapt nok 400 online.

    5. hei!
      sorry! jeg skal stille et dustete spørsmål.
      har du sett vampire diaries og hvilken serier ser du på eller har sett??
      hilsen meg ♥

    6. Hei jeg skal dit jeg skal også bli med dem når de har pause fordi mammaen till bff min jobber med kjendisser så jeg gleder meg veldig.

    7. Main level var på skolen min idag og holdt minikonsert:)) Etter det skulle jeg ha elevsamtale med læreren min så jeg gikk opp på lærerværelset sammen med han, og der sto de! Haha og læreren min skulle fikse et rom så han sa jeg skulle snakke med dem. Så jeg satt der og snakket med Main levelguttene i sånn 10 min og det var superkleint

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg