Endelig i gang

Hei

I kveld har jeg vært på trening. Skitreningen har startet opp igjen og det er jeg kjempeglad for. En ting jeg er litt lei meg for er at det er veldig få jenter på min alder som går på skitrening her vi bor og denne sesongen sluttet også en av mine beste treningsvenninner. 

Men jeg elsker barmarkstrening og å være ute og løpe i skogen, og det gjør ingen ting at det er en stund til snøen kommer og skirennene begynner. På ønskelisten min står rulleski, og treningstøy til høst og vintersesong. Jeg tror ikke jeg kan få nok av superundertøy, ullundertøy og treningstøy.

Gleder meg også til snøen kommer for å kunne stå på langrenn og også til slalombakken åpner. Men først skal jeg nyte høsten og barmarkstrening. At det begynner å bli kaldt ute om kveldene er bare deilig og gjør det ekstra koselig å komme inn til en kopp varm te etter to timers trening. 

To andre ting jeg også er glad i er tekopper, fins så mange søte og fine og det å tenne telys og stearinlys i høstmørket.

Hva har du gjort i dag?

Klem Jennie

 

 

18 kommentarer
    1. Så gøy, jeg liker også veldig godt å stå på ski så gleder meg til snøen kommer <3
      I dag hadde jeg min første dag med valgfag, jeg har fysisk aktivitet og helse 🙂

    2. hei Jennie jeg ville bare si at du er en utrolig flink blogger og skuespiller hadde øneske jeg kjente deg du er mit største forbilde leser bloggen din vær dag klem Frida:)
      håper på svar:)

    3. hei Jennie
      jeg ville bar si at du er en utroli flink blogger og skuespiller
      du er utrolig pen og virker velldig snill
      hadde ønske jeg kunne møte deg
      klem fra Frida
      håper at du ser dette og svarer:)

    4. Der jeg bor har vi høstferie nå, så jeg har vært på hytta. Kom hjem i dag og så skal vi på hytta en tur igjen.
      Jeg eeeeelsker langrenn! Dessverre tror jeg ikke det er langrenntrening der jeg bor:( skulle gjerne trent med deg:p Du er et stort forbilde for meg. Fortsett selv om de andre sluttet, du har vel talent nok til å bli kjempeflink:D

    5. Hei Jennie Sofie jeg bare elsker bloggen din!
      Jeg synest du er veldig snill og du gir så mye inspirasjon til ting.
      Det var du som gidde meg inspirasjon til og blogge.
      Jeg og elsker når det er høst!
      Leser bloggen din vær dag.
      Jeg håper du sier ja til at vi kan være venner på blogsoft det hadde betydd veldig mye for meg.
      Klem Elisabeth✨

    6. hei jennie
      du er en utrolig flink blogger og skuespiller
      du er mit aller største forbilde
      du er pen go du virker veldig snill
      hadde ønske jeg kjente deg eller kunne møte deg
      er det gøy å være med i jenter
      håper du ikke slutter å blogge
      leser bloggen din vær eneste dag
      haper på svar klem frida

    7. Helt enig! Syntes det er koselig at det er mørkt på kvelden!
      Jeg har vært på trening (turn). Vi hadde helt grei styrketrening. Med turn den andre halv delen!😊 Også fikk jeg endelig til Araber flikk-flakk på tumblingen😍 (jippi😍)
      Klem Malene

    8. Jeg skulle ønske jeg drev med skitrening 🙂 Jeg trener det selv med familie, søskenbarnet mitt er skihopper og hopper i 70-metersbakker 🙂 Jeg er ganske flink på ski i motsetning til andre sporter. Gleder meg masse til vinteren 🙂 Nå driver jeg med dans en gang i uka. Gikk du på dans før?

    9. gleder meg masse til du lager en ny vidio du er sååå kul! liker deg kjempe godt!! hva liker du best og spise egentlig??
      håper virkelig du ser denne kommentaren<3

    10. Hei!
      Jeg lurte på to ting:
      satser du på langrenn og går du mye renn om vinteren?
      elsker bloggen din! 🙂
      Hilsen meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg