Månedens favoritter

Hei

Tenk nå er september over, det er allerede oktober. 

Tenkte derfor for første gang å ha “månedens favoritter” Kanskje jeg gjør noe lignende dette hver måned, mwn kom gjerne med tips til hva annet som kan være med i et slikt innlegg. 

 

1. FAVORITT LEPPEPOMADE

Forsøkte å ta bilde av min, men det ble ikke pent…..etter som den er godt brukt. min favoritt forrige måned og fremdeles.

2. FAVORITT DUSJSÅPE

Kjøpte den i London, lukter såååå godt

 

3. FAVORITT PARFYME

4. FAVORITT SANG

Favorittsang i september må ha vært denne: Hatt mye moro til denne sangen 🙂

 

5. FAVORITT TV-SERIE

Ser ikke så mye på TV, men ser på “New Girl” på Netflix

6. FAVORITT KLESPLAGG

Må nok være det grå skjerfet mitt som jeg kjøpte hos Cubus. Elsker store skjerf om høsten 🙂

7. FAVORITT PÅLEGG

I september har jeg hatt dilla på knekkebrød med avacado med salt og pepper. 

 

8. FAVORITTINNKJØP

Dette antrekket, satt sammen av plagg fra Hm, Cubus og BikBok 

9. FAVORITT TE

Denne har vært favoritten i september, med melk i. 

10. FAVORITT FRUKT

Kanskje eple, masse gode epler spesielt nå om høsten. 

 

Nå må jeg pakke, for i morgen skal jeg på en liten ferie til lørdag. Det ble bestemt litt impulsivt, gleder meg masse.

 

Hva syns du om innlegget? Er dette noe jeg kan ha en gang i måneden, og kanskje på video også?

Klem Jennie 

 

 

40 kommentarer

Siste innlegg