TUSENFRYD MED GIRLSA<3

Hei

I dag dro jeg i samen med Alice, Tuva og Rikke til Tusenfryd. Rikke hadde ikke vært der på veldig lenge så det var veldig gøy å se alle reaksjonene hennes. Vi tok Speed Monster, Jappen/SpaceShot, SpinSpider, SuperSplash og mange andre gøyale ting. Siden det er høst er det ikke så mange der så vi slapp nesten å stå i kø. Vi tok Thunder Coaster sånn 4 ganger på rad. Ble faktisk veldig kvalm. 


Tok noen filmsnutter med mobilen i løpet av dagen, kanskje jeg legger noe ut her, på Instagram, på VideofyMe eller Youtube. 

Hva har du gjort i dag?

Klem Jennie

21 kommentarer
    1. Heldige deg ! Føler du alltid har noe å gjøre på ! Jeg har liksom bare en “ekte” venn ,så når hun er opptatt kjeder jeg meg sinnsykt , f.eks i dag !

    2. Har vaska utemøbler,sett litt på YouTube og laget/dekorert rommet mitt til litt høstfarger👏🌸🍃🍁🍂
      Jeg håpet du fortsetter blogger lenge til,du lyser opp dagen min hvis jeg har en dårlig dag,jeg får masse inspirasjon,også er det så deilig at når vi er samme alder at jeg kan kjenne meg igjen🌸dem som kjenner deg er utrolige heldige og skulle ønske jeg kunne møte deg en gang!💕

    3. Kan du legge ut en video til på videofyme/videofy? Har sinnsykt lyst på fler videoer😍 Btw så videoen tuva lo ut med deg ( ice bucket challenege) hahah, lag flere med hun

    4. Hehe, så utrolig koselig ut ! : ) Jeg har bare vært på fjellet med deilig sol og rett og slett bare gått turer ; ) hehe, valgte og kommentere dette på dette bildet for det var så mange kommentarer på dem andre : ) : Kunne du ha sendt meg en Directe M på insta ? ( _synne_marie_ ) av et antrekk du liker ? Er så skeptisk på hva jeg skal kjøpe når jeg reiser til Bergen, og du er alltid like pen så.. Hehe, hilsen meg; )

    5. Om foreldrene dine leser bloggen din, hvorfor har de ikke fortalt deg at de ikke er noe som heter ”i sammen” ser du skrive det ofte, men så gjorde du det ikke før.

    6. Plisss legg ut på youtube/instagram du er så pen,morsom ❤️ Love You ps aldri slutt og blogge😭😭😭😭😭😭😭😭✨✨✨✨✨✨✨✨✨😊😊😊😊😊😊😊😊❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💟jennie sofie💟

    7. Hei jeg var og på Tusenfryd på Søndag. Jeg så deg. så deg ved de marihønebilgreiene og ved te-koppene. Du gikk med en mann. du så med og smilte. Jeg ble super glad! snakka ikke på 30min for jeg ble så glad. Jeg elsker deg og er en stor fan. Gjør hva som helst hvis jeg kunne møte deg. I <3 U! Du betyr alt for meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg