Innkjøp og outfits

Hei

I dag var jeg på Ski Storsenter med familien. Pappa var på kino med lillebror og lillesøster og mamma og jeg koste oss på senteret. Jeg har vært på jakt etter noen deilige høstgensere og i dag fant jeg i hvertfall en. Det var ganske vanskelig for det var veldig mange fine gensere, men de var så veldig fluffy eller alt for lange og så kjempeteite ut på meg, he  he.

Endte opp med et antrekk, jeg er kjempefornøyd med og som jeg kan kombinere på mange måter. 

 

NYTT ANTREKK

Her har jeg i tillegg på meg Cardigan jeg kjøpte i London og en T-shirt jeg har hatt lenge

KLAR FOR HØSTEN

Nå lurer jeg egentlig på hvor viktig det egentlig er for dere å få vite hvor jeg kjøper alt mulig. Får alltid masse spørsmål om hvor det jeg har på meg er kjøpt, og føler av og til at et enkelt bilde på instagram eller her på bloggen blir som en reklamekatalog. Disse tingene kjøpte jeg selv for septemberlønna mi. 

Så syns du jeg skal skrive Klokke kjøpt hos ……. Genser kjøpt hos…… osv?

Klem Jennie

 

90 kommentarer

Siste innlegg