SVARER PÅ NOEN SPØRSMÅL

 

Hei

Fikk inn en god del spørsmål og tenkte å svare på noen i et inlegg, og noen i en video. Videoen filmer jeg i helgen, men det kan ta tid før den blir ferdig.

 

1. Hvordan var det å begynne på ungdomsskolen?

I starten likte jeg det ikke så godt men nå liker jeg det veldig. Får være masse med håndballvennene mine og vi har masse morsome fag.

2. Kan du ha en morning routine?

Jeg har veldig lyst til å lage en snart, men jeg kan ikke love noe. Det kommer sikkert en morning routine ut på bloggen en gang men kan ikke love når.

3. Er det vanskelig å holde kontakt med de som går i parallellklassen din?

Nei, det syns i hvertfall ikke jeg. Er veldig mye med de fra min klasse og de andre klassene. Men dette er helt opp til seg selv, det å holde kontakt eller ikke.

4. Hvor høy er du?
Jeg er litt over 160cm <3

5.  Har du kjæreste?

Dette spørsmålet er det kanskje mest av. Som jeg har sagt før, nei jeg har ikke kjæreste. Hahaha 😉

6. Hvor mange klasser har dere på 8.trinn?

Vi har fire klasser:  A, B, C og D. Jeg går i A.

7. Planene dine for høsten?

Bare kose oss hjemme tror jeg. Rake i hagen, gå turer, være med venner og passe på å ikke bli forkjølet. Hehe. Lese bøker, drikke kakao, besøke familie.

8. Har du mannlig lærer eller kvinnelig lærer.

Nå har jeg en mann som kontaktlærer men etter høst ferien får vi en til og det er en dame.  

9. Har du fått karakter 6 på en prøve enda? Er det skummelt med karakter?

Ja har fått karakteren 6 flere ganger.  Nei, jeg syns ikke det er skummelt med karakterer. Var redd før jeg begynte på ungdomsskolen men ikke nå lenger. Man må bare øve bra og gjøre lekser så er jeg sikker på at det vil gå bra 🙂

10. Har noen av vennenene dine noen gang baksnakket deg?

Ja, det er alltid noen som baksnakker og jeg vet om flere som gjør det, men da er de ikke mine ekte venner. For å si det sånn, baksnakker du meg , ser jeg uansett ikke på deg som en venn. Jeg er heldig og har mange gode venner. Vi støtter hverandre, stiller opp for hverandre, ler og har det gøy i sammen.

Håper du fikk svar på noe av det du lurte på<3

Klem Jennie

16 kommentarer
    1. Så fine fletter<3 Serriøst? Har du virkelig fått den karakteren? Så bra for deg! Jeg skal ha min første prøve på fredag. RLE. Håper virkelig på å få. En bra karakter.

    2. Hei! Må bare si at jeg virkelig elsker bloggen din! Jeg liker veldig godt at nesten hver gang du går inn på bloggen, så er det et nytt innlegg<3 Jeg bare har et lite spørsmål? Hvor er genseren fra? Den var utrolig fin<33

    3. Jeg elsker håret ditt og flettene dine.
      Fortsett med det du gjør på din fantastiske blogg<3
      Jeg elsker også innleggene dine,håper du vill lese min blogg<3
      Caroline<3

    4. hei jennie jeg elsker bloggene dine…og du er så fine…o jaa hvor kjøpte du den genseren fra den var sååå fin…..

    5. Hei Jennie Sofie jeg har opplevd at noen har baksnakket meg , ble litt lei meg først men etter hvert brydde jeg meg ikke . Elsker bloggen din, kjekker den nesten hver dag!! Hilsen Julie

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg