SPØRSMÅL?

Hei

Som jeg nevnte på bloggen i går, så starter jeg en spørsmålsrunde på bloggen i dag. Jeg har blogget siden mai 2013, og ja som alle andre så forandrer også jeg meg i løpet av ca 1 1/2 år og livet endrer seg også.

Jeg går på ungdomsskolen nå, har ny klasse. Jeg har vokst, klippet håret flere ganger, reist flere steder, fått nye venner, mistet venner, opplevd mye gøy og også triste ting og ja, jeg bruker nå både maskara og bb cream :-O  Livet mitt er vel som alle andre sitt liv, det skjer ting.

I kommentarfeltet til dette innlegget kan du stille spørsmål til meg og jeg skal forsøke å svare på så mange som mulig. Og dere som har teite spørsmål kan bare spare tiden deres med å kommentere, for ja…..jeg har foreldre som leser gjennom kommentarer og da sletter de dem. 

 Noe du lurer på?

Klem Jennie

 

241 kommentarer
    1. Hva er ditt motto? 🙂 Forresten så elsker jeg bloggen din, du er kjempeflink <3 Stå på 😀

    2. Hva liker du å gjøre på fritiden?
      Favoritt klesbutikk?
      Favoritt nettbutikk?
      Hvor ser du deg selv om 10 år?
      Favoritt farge?
      Ta gjerne en titt innom bloggen min 🙂

    3. Kule bilder,hvordan gjør du sånn?
      Hva er favorittmaten din?
      Hva vil du oppnå med blogging?
      Kan du stemme på meg på vixen.no har gjordt det på deg?

    4. Hva var det morsomste med å være i London?
      Favorittmat?
      Hvordan er det for deg å spille Hedwig i Jenter?
      Elsker bloggen din, du er utrolig flink og skriver om mye forskjellig.

    5. Hva er ditt favorittdyr?
      Hvilken butikk handler du mest i?
      Har du vært i tromsø?
      Hva slags musikk liker du?
      Hva synes du om deg selv?

    6. Hvordan var det å starte på ungdomsskolen?
      Var det vanskelig å bli kjent med nye folk?
      Hvilke karakterer har du fådd så langt?
      Er du sjenert på skolen?

    7. Husker du at Mathias ble født? I så fall, hvordan var det?
      Hvem er dine bestevenner?
      Kunne du hatt spørsmålsrunde med en av vennene dine en gang, hvor vi kunne stilt dem også spørsmål?
      Er det moren eller faren din som er fra Østerrike?
      Hvis du selv kunne velge ditt eget navn, (utenom Jennie Sofie) hva ville det vært?
      Er du glad i fisk? Hvilken fisk liker du best og minst?
      Hva/hvem inspirerer deg?
      Hva pleier du og vennene dine å gjøre når dere er sammen?
      Kan du ha “må gjøre video”?
      Kunne du ønske du hadde en storesøster/storebror?
      Er foreldrene til vennene dine like like unge som dine?
      Hvis du måtte bo et annet sted i Norge, hvor ville du bodd?
      Synes du det er rart at folk på din alder shaver leggene?
      Favoritt film?
      Favoritt sang(er) akkurat nå?
      Ble litt mange spørsmål, men håper du tar med i hvert fall noen av dem 😀

    8. Når Emilie Mari har venner på besøk, bruker de å gå til deg og spørre etter å ta et bilde med deg, eller få en autograf fra deg?
      Er det mange på den nye skolen og den nye klassen din som spørr om å ta bikde med deg, eller få autograf fra deg?❤️
      Disse spørsmålene lurer jeg veldig på❤️

    9. Hei! Var det stor forandring å gå fra barneskolen til ungdomskolen? Hva synes du? Og har dere mye lekser?
      Jeg har også begynt på ungdomsskolen nå, så jeg lurer på hvordan du har det;) 😛

    10. Hvor gammel var du når du begynte på langrenn?
      Hvem smører skiene dine?
      Går foreldrene dine langrenn?

    11. Liker du hester ? Er du venn med hun Caroline som har hestebrukeren Nightyme ? Kan du si hei Angelica ?:)

    12. Hei jennie
      Jeg har veldig lyst til å begynne å blogge å veldig lyst til å begynne med YouTube men jeg vet ikke om jeg får lov til det av foreldrene mine å er litt redd for å bli ertet på skolen hva synes du?

    13. Jeg har veldig lyst at du skal følge meg men hva skal til for at du følger noen av fansene dine ?
      Jeg heter @angelicabylund på instagram 🙂

    14. Først ville jeg bare si at du har en fantastisk blogg!
      1. Bor du nære havet/ sjøen?
      2. Er det et sted du har vært du anbefaler oss å dra?
      3. Hva skal du i høstferien?
      Klem fra en som elsker deg og bloggen din😘

    15. KAN DU SVARE PÅ VIDEO?? <3<3<3<3<3
      - Er du god venn med alle som går i klassen din?
      - Nå som du har begynt på ungdomsskolen, føler du da at du har midre tid til venner ogsånt? <3

    16. Har du kjæreste, hva heter han ?
      Og kan du si hei Maria ?☺️
      Takk for at du likte bilde mitt på instagram

    17. Hvordan er det og være deg? Misunner livet ditt!
      Kan du gi 3 tips for og bli som deg?
      Hvilket valgfag har du på skolen?
      Er du interisert i og få nye venner?
      Jeg lurer veldig på hvordan vi to kan bli kjent?

    18. Har du gjort noe med brynene dine?
      Har du tips om hvordan man kan ta vare på håret?
      Har dere mange prøver på ungdomsskolen?
      Hvilke karakterer har du fått?

    19. Hei Jennie, kan du si hei Tuva TL ☺️ Lurer på om hvordan det er å være en av de top bloggerne?
      Hvordan er det å ha så mange følgere på Instagram?

    20. Om du spiller bare mot folk i Oslo på håndball?
      Leser du andre blogger? Hvilken?
      Kan du ha må gjøre video?

    21. Hei jeg lurte på hvordan du har blitt så god venn med marcus og Martinus ? ❤️ Jeg er dems største fan og lurte også på om du kunne sende noen bilder av dem på dm 😊 @marcus_og_martinus_gunnarsen ❤️

    22. 1. Hvis du måtte velge et land, hvilket?
      2. Ynglinsk mat?
      3. Kan du like/ kommentere et (eller flere bilder) på instagram? Jeg heter @vildeeda.
      4. Favoritt farge?
      5.

    23. Hvis du var forlatt på en øde øy, men på magisk vis kunne trylle frem tre ting.. Hvilke ting ville det vært?:)

    24. Favoritt klesbutikk?Har du kjæledyr?
      Hva fikk deg til å begynne å blogge?
      Bruker du kontaktlinser?
      Hva er din største drøm? Hva er din “minste” drøm?
      Hvis du hadde hatt mulighet til å reise til hvilket land som helst hvilket ville det vært? 🙂
      Liker du deg på ungdomskolen? <3

    25. Hei 🙂
      Får du dra til byen helt alene?
      Er du og Embla enda venner?
      Hvor mange fanbrev har du fått til sammen, av fra starten av når du startet og blogge?
      Hvilken blogger leser du?
      Har du tenkt til og bytte design snart?
      Håper du kan svare på noen av spørsmålene <3

    26. Favoritt jentenavn og guttenavn? Favoritt middag og dessert? Favoritt drikke? Favoritt sang? Favoritt fag og hvilke fag liker du minst? Beste minne ditt så langt i år? Hvilket yrke vil du ha når du blir stor? Hvordan er ‘drømmeprinsen’ din? Favoritt tv program? Kan du si 3 ting du liker og ikke liker med deg selv? Er det noe du kunne ønske du var bedre til? Hvor lang tid tok innspillingen av Jenter? Kan du beskrive hvordan det var å være med på Jenter? Hvor ofte trener du? Hvilke blogger leser du?

    27. Hei jeg lurer på hva var favoritt butikken din i London?
      Hvem er den aller beste vennen din?
      Hva sier du hvis du blir årets ungblogger?

    28. Favoritt butikk i London?
      Hvor har du lyst til og reise nå?
      Går du i a,b eller c?
      Drømmested?
      Hva vill du jobbe som når du blir stor🌸

    29. Hei❤️ kan du si hei Sunniva V✌️ + hvordan er det og bli med juliabladet og intervjuer kjendiser?❤️💎

    30. 1 hva heter dine bestevenner ??
      2 liker du hester ?
      3 har du ridd noen gang ?
      4 synes du at du selv er populær?
      5 hva ønsker du deg til jul ?
      Elsker bloggen din! Du er super pen og jeg håper du svarer på mine spørsmål !

    31. Hvor liker du og shoppe?
      Bruker du ofte mascara?
      Skal du få regulering?
      Hvor gammel var du da du begynnte og blogge?
      Hva er du allergisk mot?
      Hva er favoritt klesplagget ditt?

    32. Hva synes du om @jenter.fanpage_123 (altså min jenterfan bruker) ? ❤️
      Liker du justin bieber?
      har du fått deg snap/kik ?
      Det var alle spørsmålene mine håper jeg får svar på noe
      klem fra meg❤️❤️

    33. Kan du sei HEI TINA VOLDEN?
      Kan du lage video med mammaen din?
      Kan du ha rom video?
      Er du belieber?
      Favoritt klesmerke?
      Hvor lenge har du spart på håret ditt?
      Noen butikker du anbefaler i london?
      Elsker deg og stilen din <3

    34. (Kommer du til å lage video av dette? Håper det, hehe)
      Hvis det var EN ting i verden eller livet ditt du kunne endre på, hva ville det vært?(ikke tenk på konsekvenser det kan gi osv.) det kan være alt fra at det ikke fantes regn til at doene på skolen ikke var ekle til at du hadde brunt hår. <3 love ya <3

    35. Hadde du farga Bryna dine på bilde med Markus og martinus som du lagg ut for ikke så lenge siden??
      Forresten er du suuper pen!

    36. Du er så pen❤️ Har du noen råd til hvordan jeg kan spørre mamma om jeg kan bruke sminke? Har en del urenheter, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal spørre!! Hvordan begynte du med sminke?, og har du noen råd?

    37. Hvilen sminke bruker du daglig?
      Hvilken parfyme/body mist bruker du?
      Hvilke hårprodukter bruker du?
      Og hvilken babylips synes du er best?:):D

    38. Hei jeg lurte på hvordan du har blitt så god venn med marcus & Martinus ? 💗 jeg er mogms største fan ❤️ Også lurte jeg på om du har noen bilder du kan sende meg på dm ❤️ @marcus_og_martinus_ gunnarsen 💗

    39. Har du hytte i Lyngdal? Hvor ? ❤️
      Har du kjæreste? ❤️
      Skal du noen plass i vinter ? ❤️
      Hva skal etter ungdomsskolen ? ❤️
      Hva har du lyst til å bli? ❤️
      Har dere noen dyr hjemme? ❤️
      Hvordan kjenner du marcus og martinus? ❤️
      Skal du på isac Elliot konsert når han kommer til Norge nå i desember ? ❤️

    40. Når begynte du med sminke for sånn “real”?
      ❤️
      Er det noen du ikke har blitt kjent med på ungdomsskolen enda?😅❤️

    41. Hva pleier du å gjøre med venner?
      Hva er din favoritt ting å bake?
      Hva var det kjekkeste du gjorde i ferien?
      Hvem er dine største idoler?

    42. Er du forelsket? I så fall hvem? Har du nappa øyenbrynene? Er du kristen? Er familien din kristen? Hvor mange jenter er det i klassen din? Hvor mange ganger har du vært forelsket i noen helt siden du startet å blogge?

    43. Har livet ditt blitt mye forandret etter at du begynte i jenter?
      ( Ps: elsker bloggen din, super bra 😊👍)

    44. Hva heter lillebroren din? Har han to navn som deg og Emilie Mari?
      Hvis du måtte valgt tre favoritt hunderase, hvem hadde det vært?

    45. Kan du ha sminke video om hvordan du sminker deg når du skal på skolen?
      Beste ferietur?
      Beste minne fra barneskolen?
      Du trenger ikke svare på dette hvis du synes det er teit😏 Men har du kjæreste😏❤
      Ps. Elsker bloggen din!! Du er suuperflink og suuper pen!!!
      Hilsen Meg💖

    46. Kunne du blitt mamma i ung alder altså om eit år elle to år? Ka syns du om unge mødre. Eg er 13 blir 14 og blir mamma om 10uker. Kva syns du om unge mammaer? Plizz ta det med i spørsmålvideoen/innlegg

    47. Trives du på skolen du går på ?
      Har du fått mange nye venner ?
      Kjenner du en som heter Mathlide Sundt, jeg kjenner hun 🙂 hun er min bestevenne, følte bare at jeg måtte si det <3
      Bruker du noe mere enn Maskaranog bb cream?
      Er du ferdig med rommet ditt ?
      Hva synes du selv om at du er så kjent når du bare er 13 år?

    48. Hei Jennie. Jeg lurte på hvordan du hadde det i London. Og hvor Abercombic KIDS ligger? Håper du tar deg tid til å enten svare her eller på spørsmål runden

    49. 1. Høyde og sko str
      2. Har du noen gang fått fremmede folk på døren som egentlig bare skulle spørre om veien ( elns) og du åpner døren? Så ser de at det er Jennie Sofie, og spør om bilde?😂
      3. Hadde du noen gang blitt venn med en som ringte på døra di hjemme hos deg?
      4. Kan du følge meg på IG?❤️ kamillaolette
      5. Svarer du på fanpost?💖

    50. Hei først må jeg bare si at jeg har nominert deg til den ungblogg greia og har sendt deg en meling på insta direct og lurte på om du kunne svare!? Ok spørsmålet mitt er: hvor mye tjener du på bloggen?❤️
      Det var bare det…. Du er forbildet mitt syntes du virker som en fantastisk persjon!

    51. Hvordan er d på ungdomsskolen?? E d mye sjalusi å sånn? Foresten elsker bloggen din, å du er nydelig<3 😀

    52. Kan du ha en mornig routine video eller et innlegg hvor du viser sminkeproduktene du bruker daglig? Det hadde vært utrolig gøy og se! Er like gammel som deg og kjente meg veldig godt med at du har mistet venner og fått nye.. <3 og alt det andre du skrev egentlig!

    53. Er du forelsket?
      Hva liker du best med å begynne på ungdomsskolen?
      Synes du det er bra eller dårlig med karakterer?

    54. 1.Hvor høy er du? Er du blitt høyere enn 1,60cm?
      2. Hva er favoritt butikken din?
      3. Hvordan ble du kjent med lila?
      4. Vilken maskara bruker du?
      5. Kan du ha rom video og dekselvideo?
      . Du har en super duper bra blogg. Leser den vær eneste dag❤️💜❤️💜 håper på et svar❤️💜❤️💜

    55. Hei!
      Hva er favorittfaget ditt?
      Hva heter skoleboken din i naturfag?
      Hva er den verste sykdommen du har hatt?
      Hvilken posisjon spiller du på banen?
      Har du hatt noen store håndballskader?
      Svarer du på video?❤️
      Du er favorittbloggeren min!!

    56. Hva er en ekte venn for deg?
      Hvor kunne du tenkt deg å bo når du blir eldre?
      Hvordan er en rolig kveld for deg? Noe spesielt du gjør for å slappe av?
      Favoritt skolefag?
      Hvor for du inspirasjon i fra?
      Noen tips til å være mindre sjenert?
      Vet du hva du vil bli når du blir eldre?
      Og til slutt: Noen tips på å gjøre noe man vil men føler man ikke tørr?
      Digger å lese bloggen din

    57. har du dyr?
      Hvem er dine bestevenner?
      Er du å embla fortsatt bff?
      Tjener du på bloggen?
      Har du privat bruker på instagram?

    58. ~Kan du ha roomtour?
      ~Har du kjæreste?
      ~Hva er ditt fulle navn?(med etternavn)
      ~Kan du ha en ny video snart? F.eks:
      Roomtour, sminkevideo, en slags utevideo, venne video, hus video, ja osv<3

    59. Prøvde du deg som hovedrolle i jenter?❤️
      Ps:jeg var på samme hotell som deg i Tyrkia
      (en uke før deg da😔❤️)
      Hilsen en stor fan!❤️

    60. Hei, er stor fan av deg og bloggen din, håper du svarer på spørsmålene mine❤️
      -Når begynte du med sminke?
      -Savner du barneskolen?
      -Tjener du noe på bloggen din?
      -Hvorfor startet du og blogge?
      Håper du svarer❤️

    61. Har dere fått karakterer? Det har jeg for første gang😃 Om du har fått: Hva fikk du? Hvilket fag var det i og om?😊

    62. Hva gjør du med brynene dine? Napper du eller skjærer? Farger du dem?
      Du har hatt litt lysere bryn på noen bilder så lurte på om du farger å i såfall hvilken farge? 🙂
      Du er en god blogger! 🙂

    63. Hei, tjener du noe får å gjøre skuspille på jenter
      Hvem er din nærmeste venn av shirin, lea mathilde eller lea
      Hvor mange anmerkninger hr du frem til nå
      😊

    64. Liker du noen i klassen?
      Hvor lenge har du og Tuva vært bestevenner?
      Beste minne ditt med Tuva?
      Hvordan får du en så fin og inspirerende blogg?

    65. Ville bare si at du er en helt fantastisk jente! Alt ved deg er helt perfek!😍😍 Hvis noen skriver dritt til deg, er det bare fordi de er sjalu! Du er unik på alle måter!💕😚

    66. 1. Hvor finnes shesinside? Den klesbutikken
      2. Hvor spiller du på håndballbanen?
      Håper på svar😊

    67. Når du begynnte på skolen, var det sånn at mange prøvde og bli venn med deg?
      Skal dere få en ny lærer som heter Synne? I så fall jobbet hun på den skolen jeg går på!
      Hvordan er det når lillesøsteren din har med venner hjem? Spør de om de kan ta bilde med deg og sånn eller hva?
      Hvilket fag liker du best på skolen?
      Har dere skap på skolen?
      Hvis du skal spille in en sene i Jenter, er det i skole tiden? Hvis det er det, hva sier lærerne om at du må dra fra skolen tidligere eller ikke komme på skolen f.eks! Får du fravær eller anmerkning på det?

    68. hvem er dine bestevenner akkuratt nå? har du gått på dans? hvor spiller du på håndballbanen? er du best på laget ditt? synes du det var flaut med blogg i starten?

    69. Den filmen du spilte i for en stund siden. Som moren din har lagt ut bilde av på IG.(hvor du er et spøkelse, også varmer du foten din ved peisen?) SPØRSMÅL: hva heter den filmen? (Den virker veldig bra! 😘😊)

    70. Hvem skole går du på?
      Hva heter bestevennen(e) din(e)?
      Hva er din favorittserie/tv program?
      Hvem er ditt forbilde?

    71. ?Hva heter håndball laget ditt?
      ?Har du vært i Tønsberg før?
      ?Hvor høy er du?
      ? Kan du ha flere videoer på VideofyMe?
      ?Kristlig eller Borgelig konfirmasjon?
      ?Kan du si -Hei Malene? 😅
      ? Har du lyst til å skype en gang? Du virker så utrolig hyggelig! Jeg har lest bloggen din siden du startet. Og er utrolig glad på dine vegne! Hvis vi hadde vært venner så hadde jeg sakt at jeg var stolt av deg… Men uansett, så er jeg stolt av deg. Som bloggleseren din! 👍😊💗
      Hvis du har lyst til å skype med meg, så heter jeg (malens012)

    72. ❤️ Hva er det morsomste du har gjort i 2014?
      ❤️ Kan du følge meg på IG, @henriettem_?
      ❤️ Kan du si “hei Henriette” (om det blir video)
      Håper på svar, klem❤️

    73. Hei^^ Elsker bloggen din;)
      Hva slags mascara og bb cream bruker du?
      Hvordan var det å begynne på ungdomsskolen?
      Napper du brynene dine?
      Hva slags forhold har du til hest/ridning?
      Var bare det jeg lurte på^^

    74. Hva tror du på?
      Hvor gammel er Mathias?
      Hvordan ligger du Ann med rommet ditt?
      Bestiller du mye på nettet?
      Liker du å lese og skrive fortellinger?
      Hva syns du er det beste og det verste på ungdomsskolen?
      Hva slags karrakter har du fått på prøver?
      Har du fått noen anmerkninger?
      Liker du foredrag eller prøver best?
      Hva er favoritt faget ditt?
      favoritt sanger for tiden?
      Favoritt te?
      Favoritt butikk(er)?
      Hvilke blogger leser du?

    75. Hva er ditt største ønske for nå?
      Har du vært i Bergen ?
      Hva skal du i høstferien?
      Om du skulle farget håret ditt, hvilken farge hadde du valgt?
      Har dere masse lekser for tiden?
      Hvor lenge har du spilt håndball?
      Hvor på håndballbanen spiller du?
      Klem meg <3

    76. Er det noen søte gutter i klassen?
      Liker du noen? Går han i klassen din?
      Hvor mange er dere i klassen?
      Ossen liker du deg på sal og sene? Jeg går
      på det😃 jeg elsket det😱
      Får dere karakterer i alt eller bare til jul/sommer?
      Liker du hester😂 jeg har en hest som heter Kos Era😍Er det noen søte gutter i klassen?

    77. Julia eller topp?
      Kan du ha morgenrutinevideo?
      Favoritt brus?
      Hvorfor startet du bloggen?
      Beskriv drømme typen:)
      Har du kjæreste eller er du forelska?
      Kan du ha sistertag?
      Jb vs. 1d?
      Ble ganske mange spørsmål, men håper på svar😘

    78. Kan du ha en video med morgenrutiner?
      Hva heter søsknene dine?
      Favorittmat?
      Favorittkjendis?
      Favorittklesplagg?
      Får du gode karakter?
      Kjæreste eller forelska?
      Serie/filmtips eller sangtips?
      Beste med stedet du bor?
      Favorittdyr?
      Hvordan så du ut som baby?
      Morsomste med å være med i jenter?
      Beste feriestedet?
      Beste klesbutikk?
      Når legger du deg og når står du opp? (Hverdager)
      Digger deg😘

    79. Hvor finner du inspirasjon til å blogge ta bilder osv..?
      Beskriv deg selv med 3 ord
      Hvordan var du når du var 10 år?
      Når begynte du med mascara og bb cream?
      Er du forelsket?
      Hvor høy er du? (er 10 år og er VELDIG høy for alderen, så lurer på hvor hø du er )
      Hvil du si at du er høy eller lav?
      Tror du på ryktene om at selena har tatt narkotika? ( #støtterselena )
      Liker du Jelena?
      Synes du det er dunt at demi og selena ikke er venner lengere?
      Austin Mahone eller the fooo?
      Selena eller Isac ( du må velge en )
      Disney eller Nickelodien?
      Pll eller Gossip Girls?
      Hvordan føles det at mange barn i Norge ser opp til deg?
      Det var alt! STOR fan, jeg ELSKER bloggen din! Du er bare syyykkkttt pen!!! Når jeg blir så gammel som deg vil jeg bli som deg. Du er mitt norske forbilde!<3<3<3<3

    80. Hvilke kamera tar du bilder med? Og hvem tar bildene for deg? Har du et kamerastativ?
      Håper på svar 🙂

    81. Er du flink på skolen? Du har sagt på bloggen før at dere hadde hatt prøver og presentasjoner, og at du ble veldig fornøyd. Fikk du karakter? I så fall hva fikk du?

    82. Emilie : Hva heter du på Snapchat og skype?
      Pliss si hei til Emilie på spørsmålsrunden??
      Digger deg!!! Men kan du også snart legge ut en
      video med kokkeskole! Du er super flink til det!

    83. Pleier moren din å kjøpe sminke til deg?
      Hva bruker du til hverdags(sminke)?
      Har du mange venner du kan stole på?
      Napper du brynene dine selv?

    84. Hei, dette er ikke et spørsmål, men du burde ikke bruke BB cream. Huden din blir uren av den!
      Spørsmål:
      Har du fått en 6´er på en prøve eller noe?:)

    85. Hei✌️
      Elsker bloggen din!
      Lurte på hvilken sang som er favoritt sangen?
      Og hva bestevennen din heter? (Hvis ikke du bare har mange gode venner da:)
      Og om du har kjæreste eller er forelsket i noen? ( selvfølgelig trenger du ikke nevne navn!:)

    86. Hei, elsker bloggen din❤️
      Bare lurte på om hvilken sang som er favoritt sangen din?
      Og om du har kjæreste eller er forelsket i noen?(selvfølgelig, trenger du ikke å nevne navn:)))

    87. Har du kjæreste? Er du forelsket i noen? Har du vært sammen med noen? Hva er best med å spille i jenter? Er det gøy å være kjendis? Hvem er dine bestevenner? Favoritt mat/drikke? Hobby? Hva heter skolen du går på? Kan du si HEI JULIE!!

    88. Kan du forklare litt mer om Jenter? Du trenger ikke røpe noe, bare forklare hvordan du ble med, hva dere gjør på innspilling, kostymer og sånt?

    89. Napper du? Siden du har fine bryn..
      Hvordan er det på jenter sesong 4? Er du slem/snill? På jenter.. hehe
      Hva skal du i høstferien?
      Hvordan maskara og bb Cream bruker du?

    90. Hei, 😀
      Elske bloggen din, men er ikke gammel nok til å få egen.
      Jeg lurte på hvilken skole du går på nå?😃
      PS:du er mitt store forbilde☺️
      ❤️ lig hilsen Tuva💚💜💙💛

    91. Elsker bloggen din, Jennie!! 🙂
      Jeg lurer på:
      Hvilken maskara bruker du?
      Tegner du brynene dine? (Ser sånn ut, eller så har du naturlig mørke)
      Når Emilie Maria har besøk, spør vennene hennes om å ta bilde med deg da??
      Er du forelska?
      Er læreren din mann eller dame??
      Håper jeg får svar på disse spørsmålene 🙂
      PS: kjenner du noen som heter Michelle fra Oslo?? Det er isåfall tremenningen min, hun går i 8.klasse 🙂

    92. Har du noen gang klippet håret kort ?
      Går du i A B C D E F
      Kan du lage en vidio når du er hos frisøren
      Hilsen Helene Sofie

    93. Hvem er din aller beste venn?
      Hva er din favoritt farge?
      Hva er din favoritt klesbutikk?
      Hvem er din favoritt kjendis?
      Hva er din favoritt middag?

    94. Hei!!!
      Hva slags klesmerker bruker du?
      Hvor høy er du?
      Har du kjæreste?
      Elsker bloggen din, Jennie!!!!!❤️💙❤️💙💜💚

    95. hva føler du er den største forandringen som man ser på deg siden du startet å blogge???
      hva er det beste med å blogge????
      jeg vil begynne å blogge men er redd for hva andre sier. har du noen rådd????????
      hva er favoritt maten din
      hilsen en som elsker deg

    96. Hei Jennie Sofie<3
      Er vanskelig å holde kontakten med de vennene du som går i parallellklassene dine? Har du fått deg kjæreste eller
      er det noen du er forelsket i etter å begynt på ungdomskolen? Er det veldig sånn at du må være pen, tynn osv. for å passe inn?

    97. 1. Har du eller hatt kjæreste?
      2. Hvor har du kjøpt alle babylips’ene dine fra?
      3. Hvilke blogger leser du?
      4. Hvorfor het Youtube brukern din Tone Pickl før?
      5. Hvorfor heter Youtube brukern din Jennie, hvorfor ikke Jennie Sofie?
      6. Kan du ha DIY på ting ( på video), f.e.k.s rom dekorasjon?
      7. Når begynte du å se på Bathany Mota sine videoer?
      8. Inspirerer Bethany Mota deg mye?
      9. Kan du lage video med Mathias og legge det ut på youtube?
      10. Kan du lage video av hele familien din?
      11. Kan du ha nyere versjon av Room Tour?
      12. Kan du ha video om Behind The Scenes jenniesofie.blogg.no?
      13. Kan du lage video om hvem som filmer deg?
      14. Hva synes du om at folk mobber?
      15. Synes du det er greit å burde la de som er litt annerledes være alene?
      16. Kan du vise all sminken din på en video?

    98. Hvor dan er det å være en skuespiller og være en så fantastisk blogger?
      Hvordan reagerer de i klassen din?

    99. Hvor høy er du?
      Er du opptatt av merke klær?
      Hva heter moren og faren din?
      Hva ønsker du deg mest?
      Liker du te?
      Favoritt tv program
      Favoritt film
      Favoritt klesbutikk
      Kan du svare på disse spørsmålene i spørsmålsrunden😂
      Klem❤️

    100. Vet lærerene dine at du er kjendis? Og om de gjør det vet du om de liker bloggen? Syntes vennene dine at det er rart at du er kjentis? Behandler de i klassen deg som om du ikke hadde spillt i “jenter” eller hadde hatt så stor blogg?

    101. Jeg vil virkelig vite hvor jeg skal søke får å finne svaret dit, svarer du på Instagram eller bloggen din? Kommer til å sjekke begge deler da men vil bare spør 😂 uansett, va gjorde du på audisjon for jenter? Hvem er din beste venn? Hva er din favoritt mat? Hvilke land har du hvert i? Hvordan er d å begynde på ungdomsskolen? Kommer ikke på så mye mer å spør om, men stooor fan💖 d må du bare vite alså😘✌️💞jeg hat virkelig prøvd å få deg til å merke meg✨ Både på Instagram og bloggen din🎀 stor fan alså😘🌸

    102. Kan du ha en “houstour” en gang? At du filmer forskjellige rom i huset, forteller hvilket rom det er, hvem sitt osv.
      Elsker bloggen din, stå på videre Jennie:D

    103. Hvordan er det å være med i jenter?
      Er du redd for at eller har du opplevd at venner eller andre “bruker” deg for å bli kjent og lignende?
      Får du mange penger av jenter? 🙂
      Gleder du deg til den neste serien? Hvordan er det å e seg selv på TV?
      Hva er ditt favoritt fag og hva liker du å gjøre i faget da? Eks. Matte, brøkregning (er ikke sant da…)
      Hvor ofte bruker du mobilen?
      Hvilken baby lips er din favoritt?
      Skal du konfirmere deg? Kritselig eller borgelig?
      Hva gleder du deg mest til i dette året?

    104. Hva er favorittsangen din?
      Hva er favoritt idretten din?
      Hva er favoritt mater din?
      Kan du ringe meg på skype?jeg heter irisadda
      Kan du ringe meg? Nummeret mitt er 40168226
      Hva er favoritt landet ditt?
      Hva liker du å gjøre i fritiden din?

    105. Hei jeg lurer på hvor og hvordan man kan møte marcus og martinus?
      Hva heter de på skype og sånn. Kan du legge ut litt fakta om dem på bloggen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg