Gutta mine

Hei

I går ble det ikke blogging, det har kun hendt en gang før at jeg ikke har blogget siden mai 2013. Grunnen til at jeg ikke blogget i går var at jeg ikke var hjemme så rakk ikke blogge rett og slett. Kvelden var veldig bra i hvertfall og jeg koste meg masse.

I dag fikk jeg besøk av Marcus og Martinus, de kom til meg klokken 12.00 og vi har hatt det veldig gøy i sammen. Tror ikke det er mulig å kjede seg med de gutta. Vi spilte Wii, bordtennis, triksa og mye annet. Håper vi sees igjen om ikke så alt for lenge, de er så lette å bli glad i. 

Nå skal jeg se på “Skal vi danse” og nyte lørdagskvelden, ble akkurat ferdig med å skrive foredraget mitt om den franske revolusjonen. 

I morgen blir det håndballkamp igjen, bortekamp og jeg gleder meg. 

 

DE I SVARTHVITT ER SCREENSHOT I FRA VIDEO, HE HE

Hva gjør du denne helgen?

Klem Jennie

37 kommentarer

Siste innlegg