GO GO WITH YOU

Hei

I dag var starten på enda en skoleuke på ungdomsskolen og det er egentlig veldig deilig. Gleder meg masse til å se venner og er spendt på karakterer og tilbakemeldinger. I dag var det også Nasjonale prøver i engelsk på skolen. Litt stress men det gikk fint.

Fått unna en del lekser etter trening i dag, det går noen ganger lettere unna med litt god musikk. 

Har dere fått med dere siste musikkvideoen til The Mainlevel, “Go Go With You”? Jeg og Ella var jo heldige og var med dem på deler av promoteringsrunden av låten forrige måned, du kan lese om den dagen ved å trykke HER: THE MAIN LEVEL IN TOWN og HER: BILDERAS FRA EN FANTASTISK DAG.

Etter dette har guttene hatt flere opptredner, blant annet på cuper og festivaler. 

https://www.youtube.com/watch?v=TC6T3Qav7Yc

Har du hørt gutta synge live?

Jennie Sofie 

13 kommentarer
    1. Hei, Jennie!
      Elsker bloggen, leser hver dag!
      Skal du ha svar på spørsmål snart?:)
      Du er fantastisk!
      Klem:)

    2. Ja det har jeg:)Jeg var på konsert i Kristiansand;)Jeg stod nest fremst og da kom 2 av de og klemte hun jenta foran meg:)Så jeg og fikk klemt de litt:DForresten elsker bloggen din:)

    3. Ja, jeg har hørt dem live og fått bilde og autograf. Jeg trodde jeg skulle dø etter jeg hadde fått det❤️❤️❤️ Men elsker bloggen din er på den vær dag 😍👍💕

    4. Ja, når di var på Tysnesfest ❤️
      Eg kjenner Alex for me er fir-meninger og bestevennen min e søstero hans å før di flytta så var eg ofra hos ho og da var han der ❤️❤️

    5. Elsker bloggen din! Aaaahhh!!! Du er heldig som har møtt dem. Det beste bandet fra norge. Uten tvil:-) Skal se dem på sandvika storsenter i oktober. Gleder meg enormt…!!!

    6. Den 27. September skal jeg på konserten dems på Stortorvet i Kongsberg💁 Jeg gleder meg veldig!🙊 De er kjempe flinke! Jeg elsker bloggen din! Du lever livet jeg vil leve❤️ KLEM❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg