Impulsiv jeg……

Hei

De siste ukene har jeg fått spørsmål i fra flere venner om vi kunne finne på noe i sammen. Uken min er full med skole, lekser og treninger og på søndager er det ofte håndballkamper. Jeg vil så gjerne ha tid til vennene mine, mye mer enn det jeg har. I ettermiddag fant jeg derfor spontant ut at jeg kunne invitere flere av dem hjem til meg slik at jeg fikk tid med mange samtidig <3

 

Ett bilde vi tok litt tidligere i kveld, blogger ikke mer i kveld 😉

 

Nå begynner det å bli mørkt ute og ekstra koselig med peis og lys jeg har hengt opp i epletreet i hagen.

God helg

Klem Jennie

 

8 kommentarer
    1. ps : jeg bare EEELSKER bloggen din ! er kjempe inspirerende ! skule ønske jeg klarte å skrive like bra , og fint som det du gjør ♥♥♥ !
      men jeg lurte på noe, og hadde vært helt utrolig glad om du svarte , fordi jeg lurer veldig på det,
      – hvordan gjorde du desingen din, for eksempel det der med : add me, instagram, forside og hele pakka ? hadde vørt bra om jeg også viste hvordan man gjør det 🙂 ♥ !
      – ooog, om du kan gi meg noen tips og forslag om hva jeg kan skrive som kan vøre interessante, kanskje du kan stikke innom bloggen min hvis det ikke forstyrrer det 🙂 hadde vørt helt utrolig ! åååh, en drøm !
      stooor klem fra en stooor fan : maya 🙂 fortsett medden perfekte bloggen !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg