DA HAR DEN KOMMET

Hei

Da har jeg endelig fått min personlige almanakk og personlig, ELSKER JEG DEN!!!<3 Den er utrolig søt og jeg gleder meg masse til å begynne å skrive i den. Dette er mitt design og om du vil lage en må den ikke være som dette. Det er helt opp til deg. Jeg brukte Picmonkey til å lage en collage til baksiden som jeg lastet opp da jeg designet almanakken

FORSIDE

INNI

BAKSIDE


Ellers i dag har jeg spilt håndballkamp. Nå skal jeg dra og møte noen venner. Vi snakkes;-)

Hva syns du om designet?

Klem Jennie

Til dere som lurer så lagde jeg almanakken hos Personligalmanakk.com 

22 kommentarer
    1. Hei Jennie har et lite blogg innlegg ønske , og det er jeg fyller år snart og folk begynner og spør hva jeg ønsker meg og jeg vet ikke og så kommer jeg til det spørsmålet om du kunne skrive din ønskeliste så jeg kunne få litt inspirasjon fra den?for du og jeg har jeg merka er ganske like når det kommer til ting Hadde vert supert om du så denne kommentaren, klem Charlotte
      ( elsker foresten bloggen din)

    2. Hei jeg lurer på om det koster noe å ha en blogg.. Eller om det er noe spesielt jeg bør vite for å lage en blogg?😁

    3. veldig fin!! elsker bloggen din, men skulle ønske at du hadde litt flere videoer. også lurte jeg på hva e-post adressen din er?

    4. Ramona, det står at det tar ca. 2 uker:)
      Jennie Sofie: Er det sånn “plast” på framsiden og baksiden hvis du skjønner hva jeg mener? (På det bilde med du tok der man ser baksiden, ved siden er det en slags “plast”. Er det sånn foran også?
      Hilsen ei jente som digger bloggen din<3

    5. Hei!
      Kanskje det er litt sent å skrive, men jeg lurte på hvilke størrelse du tok på din. Om du tok liten eller medium? Blir glad for svar.
      Hilsen Anine :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg