DETTE MÅ DU HUSKE

Hei

Jeg ville bare si til dere alle at dere er nydelige <3 <3 <3 

Tenkte på hvor “morsomt” det er at veldig mange ikke blir så fornøyd med skolebildene sine i mens andre som ser bildet syns det er fint. Jeg syns bildene til mine venner som ikke ble så fornøyde selv er nydelige. Flere av dere kommenterte at dere likte mitt skolebilde som jeg ikke var så fornøyd med selv. 

Vi ser oss selv veldig ofte i et helt annet lys enn andre ser oss, og det må vi ikke glemme. Jeg er en person som ikke tenger over andre sin hudfarge, hårfarge, kroppsfasong, hudproblemer osv. Jeg tenker ikke over dette med andre hyggelige mennesker og sjansen er jo veldig stor for at andre ikke tenker over de små tingene du og jeg er usikker på med oss selv heller.

Du er vakker inni og utenpå.

Kos deg med disse 5 fine sangene

 

EN AV MINE FAVORITTER

ENDA EN FAVORITT

SIKKERT MANGE ANDRE SIN FAVORITT

 

DENNE SANGEN HAR JEG MANGE MINNER TIL

EN STERK MUSIKKVIDEO OG NYDELIG SANG

Hvilken likte du best?

Klem Jennie

 

21 kommentarer
    1. Jeg var helt ”o_0” når jeg så portrettbildet ditt. Du er nydelig Jennie og en fantastisk person synes jeg. Du er liksom så snill! Jeg vet jeg egentlig bare er en bloggleser og ”kjenner” deg bare via blogg, men du fikk meg virkelig til å smile nå. Jeg synes du virker som en veldig omsorgsfull og snill jente. Og du kommer langt i livet pga. det! Du er bare 13 år og har oppnådd så mye. Kanskje du ikke ser på deg selv som en kjendis, men det er du virkelig. Og ikke uten noen grunn, du er så talentfull! Jeg ønsker deg bare lykke til og det beste videre i livet. 🙂 Husk, Do It For The People That Want To See You Fail! 😉

    2. Jeg likte who says best, og på andre plass kommer beautiful.
      En annen fin sang med en fin tekst er Try av Colbie Cailat<3 den er veldig fin.
      Du er veldig pen!

    3. Helt enig med deg:) Har alltid likt “Who says” av SG<3 Den er så fin! Elsker bloggen din! Du skriver såå fine ting og får fram mange gode poeng:)

    4. Guro: Jeg synes også at Try er en veldig fin sang, jeg foreslo også den fine sangen for henne. Elsker den sangen.
      Jennie Sofie er den peneste i verden<3
      Portrett bilde ditt var sykt fint selv om du ikke synes det, så var det det. Mye finere en mitt😂

    5. Jeg liker VELDIG VELDIG godt alle sangene der. Det er veldig få artister som synger om sånt. De fleste klarer bare tenke på gutter/jenter men dette er noen supre og EKTE sanger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg