GIVEAWAY

Hei

I dag fikk jeg endelig mine BKR flasker i posten, se på de fine fargene 🙂

Favoritte min er den turkise/mintgrønne

Den rosa tenkte jeg å gi bort til en venn 

Den lilla skal jeg nå ha giveaway på.

 

Kjører som vanlig en del her på bloggen og en på instagram. Deltar du begge steder dobler du din sjanse til å vinne. 

Her i kommentarfeltet skriver du en kommentar og passer på at jeg får informasjon til å kontakte deg om du skulle vinne. 

På instagram kommenterer du under DETTE bilde på @jenniefashion og tagger 5 venner du tror også har lyst til å være med i denne giveaway <3 Kult om du tagger Jenniefashiongiveaway også og @jenniefashion

Har du lukket profil kommenter med tre lilla hjerter under bildet mitt på IG 🙂


 

Om du ikke ønsker å være med i konkurransen men har lyst til å kjøpe en slik flaske kan du gå inn på www.makestyle.no under accessories og diverse.

Lykke til. Trekker vinner på mandag 🙂

Klem Jennie

//innlegget inneholder reklamelenke

674 kommentarer

Siste innlegg