ICEBUCKET CHALLANGE

Hei

I dag ble jeg nominert til “The icebucket challange” for å samle inn penger til forskning på muskelsykdommen ALS. Dette gjorde jeg med glede og jeg skal også donere penger. Det var utrolig kaldt men også veldig gøy. Om du vil se videoen kan du følge instagrambrukeren min : @jenniefashion

Det er veldig mange som blir utfordret av venner til “The icebucket challange”  Min bestefar mistet sin bestevenn av ALS da da jeg var liten og jeg velger å donere mitt beløp til “ALS Stiftelsen i norge” 

Ellers i dag har jeg vært på skolen og gjort de siste leksene for uka. Neste uke blir det flere tester og fremføringer på skolen. Gleder meg<3 

 

Hvordan var din dag?

Klem Jennie

 

15 kommentarer
    1. haha så artig at du ble utfordra 🙂 har ikke blitt det jeg og kommer nok ikke til å bli det heller:) dagen min har vært fin den, ikke helt i form så ligger rett ut på sofaen:/

    2. Selma: Jeg har svart ofte på det spørsmålet og jeg ønsker ikke bli fulgt av rasistiske brukere, hatprofiler, seksuelle brukere, osv….. Det er en del anonyme som nå har fått følge meg, men de blir blokkert av mine foreldre så fort de skriver hat. Derfor

    3. Hei:) lurte bare på hvor du har kjøpt den starbucks koppen din:) den var veldig fin. Drømte en natt at jeg hadde møtt deg;) vi var i byen og på kafé 🙂 vi hadde det kjempe gøy sammen:)ble så lei meg da jeg fant ut at det ikke var på ekte 🙁 føltes så ekte ut:) jeg syntes du er kjempe pen. Har ikke dere streik?

    4. Så snill du er❤️ Har overnattet på en øy med trinnet mitt. Så vi fikk fri til klokka 2 igår, så dro vi og overnattet. Har derfor ikke hatt skole idag heller✌️

    5. Hei jennie håper du ser dette og svarer ❤️ Du er så fin og snill❤️❤️❤️ Du er også veldig kul
      Håper du svarer tilbake❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg