FØRSTE DAG PÅ UNGDOMSSKOLEN

Hei

Da var første dag på ungdomsskolen over og jeg kjenner at jeg gleder meg enda mer til å bli kjent med de i klassen min og på trinnet. Dagen startet med at de ropte opp klassene i gymsalen. Vi skulle egentlig ikke få vite hvem vi kom i klasse med før første skolendag men jeg fikk tips av en venn at klasselistene sto på ITL. Jeg går i 8A i sammen med Tuva og Ella!!! Trodde jeg bare skulle komme med EN venn men kom med to supergode venner. Utrolig fornøyd. I klassen er vi 22, 8 jenter og 14 gutter.

Var ikke ordentlig skole i dag men det blir vanlig skole i morgen. 


 

I morgen blir det vanlig skoledag og jeg skal ha tysk for første gang. Gleder meg allerede:)

Hvordan var din skoledag?

Klem Jennie  

81 kommentarer
    1. Kjempe gøy. Begynte også på ungdomsskolen✌️ Du bør glede det til tysk, det er kjempe gøy😚 klem meg

    2. Kjempebra egentlig:) første dag på ungdomsskolen for meg også:) haha:) vi fikk noen av de samme bøkene som deg men noen forskjellige også gleder meg litt til de andre dagene;)

    3. Hørtes ut som du hadde en koselig dag Jennie:)
      Min skoledag var veldig koselig. Går siste året på ungdomsskolen, litt tirst, men hadde det veldig koselig i dag:)

    4. Jeg synes det var veldig gøy!
      Dagen min staret i Allrommet med informasjon osv så videre i klasseromet da vi hadde bli-kjent-leker, så var det De sju gode vaner kurs resten av dagen. Det skal vi ha resten av uken også:-)
      Er sekken din stor?

    5. Jeg hadde også første skoledag på Ungdumsskolen idag 😉 går også i 8a med mine to beste venner😄
      Skal også ha tysk imorgen😄
      Lykke til på Ungdomsskolen❤️

    6. Hei jennie💗jeg går i 7. Klasse nå eller jeg begynnte i det nå men når jeg begynne på ungdomsskolen skal jeg også ta tysk! For jeg ser veldig mye opp til deg å du er en av de fineste jeg vet om å siden du tar tysk skal jeg også prøve meg på det❤️Klem nadine😍😍glad i deg selv om jeg ikke kjenner deg helt💋

    7. Hadde en fin dag✌️ vi hadde samme klasse som på barneskolen da😊 skal også ha tysk og tror det vil bli spennende😏

    8. Hei! Skulle bare si at jeg hadde de samme bøkene i fjor (utenom Maximum og Historie)
      Klokken 12 i morgen er første dag i 9. 🙂

    9. Skoledagen min gikk helt greit, var SUPER deilig å få se alle vennene mine igjen, jeg ble jo også 8 klassing selv, men vi har ordentlig skole fra mandag, siden vi får bøkene våres på fredag♥♥
      Så vi har “bli kjent dager”✨❤️😘✏️📚📖

    10. Har fått noen av di samme bøkene som deg!🍉❤️ Min dag har vert helt ubeskrivelig! Det jeg sto opp til var at jeg ikke ville på skolen😢 men det endret seg, jeg tenkte du skulle på skolen så jeg ville reise dit jeg å❤️ Kunne ønske jeg gikk på din skole❤️ Men nå gleder jeg meg til i morgen❤️ Skal å ha tysk får første gang men vi har sånn att vi kan få prøve tysk spansk og arbeidslifsfag før vi bestemmer oss sikkert får vi skal jo ha det i 3 år fremover ❤️ Lykke til i morgen stor klem fra meg❤️

    11. Nesten det samme, bare at klassen ble ropt opp hvor de skulle være. Går i 10.klasse ❤ Lykke til videre…

    12. Heisann! Har hatt en super dag med vennene mine og nytt klasserom, bøker
      Og sånne ting;) begynte i 6b. Elsker bloggen din og kanskje du kan sjekke instagrambrukeren
      Min 😉 den heter @eirine03 har også sendt direktemelding, sorry for spam!
      Men ha et fint skoleår med venner og lærere<3 -Eirin

    13. Heisann! Har hatt en superdag med venner og lærere og nye bøker og sånt! Begynte i 6b. Du kan gjerne gå innom instagram kontoen min;) @eirine03 har sendt directemeldinger, sorry for spam!
      Men ha et fint skoleår med venner og lærere <3 -Eirin (hvis denne ble postet 2 ganger er det bare noe feil)

    14. Heisann! Har hatt en superdag med venner, lærere og nye bøker:) begynte i 6b. Gjerne gå innom instagram kontoen min: @eirine03 har også sendt directemeldinger, sorry for spam:/
      Men fortsatt ha et fint skoleår med venner og lærere <3 -Eirin

    15. Den var kjempefin😍fikk ikke noen bøker,men hadde litt timer👌resten av uka blir det vanlig skole og vi skal allerede på tur til torsdag,og neste👍ganske spennende med ny skole😊vi skal ikke ha språk før til neste år😔men har valgfag som:forskning,design & redesign,fysiskaktivitet,helse,sal & scene osv…
      Håper du får det fint resten av året ditt Jennie❤️Gleder meg til Jenter👌

    16. Var bare på skolen i 45min, hehe men det gikk supert! Jeg går i 8B, men bestevennina mi går i 8C som er litt dumt da 😒

    17. Har ikke skal imorgen begynner i 5 klasse skal bli fadder til en første klassing<3 Elsker bloggen di💗

    18. Flott, kul sekk foresten liker fargen!
      Jeg fikk heldig vis ikke så mangen bøker i dag, men det er nok for jeg får jo flere utover uken

    19. Super kul sekk!!
      Liker fargen kjempe godt.
      jeg fikk faktisk ikke så veldig mange bøker i går, men det er nok for jeg får jo flere utover i uken!

    20. Hei Jennie
      Skolen vår er i streik så vi hadde en og en halv time med skole💗
      Litt trist siden det var første dag/år på ny skole😢

    21. Jeg gå på en kristen privat skole og er bare A. Den eneste klassen som hadde A og B var 10 i fjor. Vet ikke helt hvordan det er å gå på skole som ikke er “”privat” liksom. Men vet at dere i værtfall har flere ulike valgfag og at Krl heter Rle. ER det sånn at dere liksom “bytter” skole når dere skal over til ungdomstrinnet?
      Men fint å høre at du kom sammen med vennene dine 🙂 Har liksom gledet meg hele sommeren til skolestart fordi selvfølgelig savner jeg venner men vi fikk Ipad!!! 😀

    22. Jeg begynte og på ungdomsskolen på mandag (igår) det var veldig kjekt. Jeg har og valgt tysk. Nå er jeg ferdig med andre skoledag og har hatt to tysktimer en igår og en idag. I morgen begynner vi med valgfag gleder meg✨

    23. Hei:)
      Hvordan fjellreven sekk har du Jennie Sofie? Skal kanskje kjøpe og syns din er så fin<3
      Klem Iselin:)

    24. Beklager at jeg skrev samme kommentar to ganger.. glemte at du måtte godkjenne den så jeg så ikke den første så skrev en ny.. he he:D
      Iselin

    25. Servus Jennie-Sofie,
      ich wünsche Dir für den Start in der neuen Schule alles Gute und viel Glück und freue mich, dass Du dort gleich mit dem Deutschunterricht startest.
      Liebe Grüße aus Österreich
      Opa

    26. Min skoledag var litt kjedelig men spenende i år begynte jeg i 7.klasse siste år jipi gleder meg til å begyne på ungdomskolen. kan du skrive lit om hvordan det er med karakterer og skrive lit om det er vanskelig eller noesånt pliss 🙂

    27. Hei jennie.Jeg kom også i 8A, men det dumme er at jeg ikke kom i klasse med noen fra gamle klassen:(.

    28. Kan du legge ut tips til antrekk f.eks Back to shcool outfits?
      Kan du legge ut bilde av deg med sekken på?

    29. Hei, læreren vår streiker men vi er fortsatt på skolen. Så vi kan ikke lære noe i de fagene som vi har han i og det er mange 🙁 vi har ikke lekser heller. Det er litt dumt men litt bra også ;);(

    30. Jeg kom også i 8A, men på en annen skole enn deg da. Vi er 25 i klassen, 13 jenter og 12 gutter. Jeg kom med mine 3 bestevenner, og andre venner♡

    31. Jeg hadde første skoledag i dag, men d var utrolig artig og litt skummelt(ungdomsskolen…) på vår skole samles alle elevene fra hele kommunen på ungdomsskolen, men vi er likevel bare 29 i hele klassen😅

    32. Så bra 💗👍 Jeg kom også i 8A😍 Bare på en annen skole da😓 Desverre..😓 Lykke til videre på undomsskolen! Håper du får det like bra resten av skoleåret!😘❤️

    33. Det var veldig gøy på skolen i dag, fikk mange nye venner og møtte noen jeg hadde møtt før også. Hele dagen hadde vi bare leker og quizer på basen. Og resten av uka skal vi bare bli kjent å gå tur, det blir utrolig gøy, men i neste uke starter vi med lekser igjen

    34. Jeg går også i 8a 😀 Så bra at du har hatt det kjekt:) Jeg synes ungdomsskole er veldig gøy å gå på. Tysk er skikkelig gøy, men også litt vanskelig. Er du flink? Håper på svar… Auf Wiedersehen:)

    35. (Litt sent ute til å kommentere men men) startet i 8.klasse jeg også!Går i 8B 🙂 Var supergøy og etter bare en uke gleder jeg meg masse til 3 år med den nye klassen min! Vi er 29 i klassen vi 😀 har helt lik basisbok i norsk 😉

    36. Har også begynt i 8, bare at på skolen vær så har vi ikke kjøpt inn nye skolebøker på leenge, har faktisk en bok som det står 1997 på😩💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg