SOMMEREN 2014

Hei

Nå er sommerferien over, og jeg synes at det er veldig trist. Vil ikke at sommeren skal ta slutt, men det hjelper å tenke på at jeg skal møte venner igjen og få mange nye. Er utrolig spent på i morgen siden det blir første dag på ungdomsskolen. Håper jeg får nye venner og snille lærere. Denne sommeren har vært helt fantastisk og jeg klarer nesten ikke vente til neste. Har opplevd nytt land og møtt mange fantastiske mennesker som jeg savner så utrolig mye. Håper jeg møter dem igjen en eller annen dag. 

 

Flott start på sommeren med besøk av Lea Mathilde


Tuva min<3

Fine Tyrkia<3



CoCo & Charlie

London eye 😉

Abercrombie & Fitch


Lea gullet<3


Hvordan har din sommer hvert?

Klem Jennie

21 kommentarer
    1. Sommeren min har vært helt fantastisk!
      Det ser ut som din har vært også!
      Du er en helt fantastisk jente Jennie!!
      Du er super flink til å blogge!
      Håper du får en fin start på skoleåret!
      Lykke til på ungdomsskolen!
      Klem fra en av dine største fan Kristine<3

    2. Jeg har hvert i Danmark, Skottland, Harstad. Ta gjerne en titt innom bloggen min den heter Tinefashion.blogg.no sorry at det var likt ditt navn.

    3. Hei hei Jennie, hvordan får du sånn ramme rundt det første bilde der det også er skrevet lea Mathilde?
      Ville satt storpris på om du sa det, lykke til på ungdomsskolen.

    4. Er ungdomsskolen du skal begynne på på Nesodden eller i Oslo? Hahah er veldig nyskjerrigper! Lykke til på ungdomsskolen! 🙂

    5. Følte på en måte at jeg ble glad og lei meg på samme tid når jeg leste dette innlegget! Det brakte frem så mange fine minner<3 jeg har hatt en veldig fin sommer, men gleder meg til å se klassevenner igjen:)
      Klem<3

    6. Jeg har enkeligt ikke hat en gøy sommer 18.mai skadet jeg foten min er ikke enda frisk:(
      Ser at du har hatt en fantastisk sommer:)
      Lykke til på ungdomskolen<3

    7. Då bra du har hatt en fin sommerferie💕 Har hatt en veldig fin sommerferie selv og jeg synses det er veldig trist at den nå er over.

    8. Helt fantastisk!
      Jeg har vært med bestemor på hytta❤️
      Vært i Afrika❤️😍🐯🐘
      Vært i Danmark

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg