NÅ ER JEG KLAR

Hei

Nå er jeg endelig klar til skolen begynner og jeg føler at jeg er godt forbredt, selv om jeg har kommet på et par ting til jeg trenger. Har fått ny sekk og nytt penal. Gleder meg til å å fokuserer mye på skole og arbeid og til å få nye fag og nye utfordringer. Noe av det jeg gleder meg mest til er å få masse mye venner og ta fag jeg ikke har hatt før, som tysk og valgfag. 

 

HER ER NOEN AV MINE SKOLESAKER:-)




 

Jeg har vært innom flere ulike butikker som, TGR, Traktøren, Norli, G-sport

 

I tillegg har jeg kjøpt en veske i Tyrkia til de dagene vi ikke trenger å ha med mange bøker til/fra skolen, pluss en ny treningsbag for gym, valgfag og håndballtreninger. Til bøkene har jeg kjøpt gråpapir denne gangen. Det jeg har kommet på at jeg trenger er kalkulator og paraply av alle ting, men tviler på at jeg trenger noen av disse tingene jeg har kjøpt og ikke har kjøpt første skoledag. Så må jeg finne ut hvordan lås jeg trenger til skoleskapet også.

 

Er du klar for skolestart på mandag eller har du allerede begynt på skolen?

Klem Jennie

96 kommentarer

Siste innlegg