ENDA EN VIDEO:-O

Hei

I dag hadde jeg egentlig planer om å dra på Tusenfryd men fordi det pøsregna på morningen og det var meldt regn dro jeg ikke. Selvfølgelig måtte det også bli sol i løpet av dagen. Hehehe<3 Håper på få dratt dit en annen dag.

Etter middag i dag dro jeg til Ski og ordnet en del saker og ting til skolestart. Jeg har enda ikke kjøpt sekk eller penal, men har heldigvis noen dager til på meg.

Siden blogginnlegget kom litt sent i dag og jeg ikke har gjort noe særlig gøy eller spennende legger jeg med en video Lea og jeg filmet i sammen da hun var her i helgen. Håper dere liker den.

 

SUPERKOKKENE EPISODE 4

 

Klem Jennie

 

20 kommentarer
    1. Så søøøte❤️ kan du legge ut bilde eller vidio
      Med alle vannmelontingene dine? Hadde blitt
      Veldig glad hvis du svarte❤️👑

    2. Hei! Husker du at du hadde romvideo for litt lenge siden. JEg tipper du har gjort litt forandringer, så kan du lage en ny romvideo?

    3. Kjempe bra video👍💕😊 Isene så veldig gode ut👍😍 Hadde faktisk besøk av en Lea jeg også som også bor i Oslo, hun dro istad da… 😓 Lykke til på ungdomskolen! Håper du kommer i en fin/bra klasse! 👍😘

    4. Hei. Jeg bare lurer på noe. Hvor lenge hadde du godterinekt, og har du kjent noen forskjeller med kroppen på den tiden? Jeg har nettopp begynt å trene mer serriøst enn før (nå nesten hver dag) og skal kutte ned på usunne ting. Hvilke forskjeller skjer?

    5. jeg tror de is greiene er kjøpt på søstrene grene.. kjøpte helt like på søstrene grene i danmark..♥

    6. Jeg var på tusenfryd med en venninde… synn du ikke var der 🙁 har sååå lust til og møte deg♥

    7. Hei, jeg blir så forvirret av det instagram styret med Lea sin instagram 😁har hun laget en ny bruker eller er den fake ? Hadde betydd mye om du svarte ❤️❤️

    8. Kjempe bra video:) dere er flinke;) vil ha flere videoer.
      Hvem redigerings apper/filter/paper/ting bruker du?:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg