INNKJØPSVIDEO LONDON OG STEP-UP VINNER

Hei

Nå har Lea reist hjem etter å ha overnattet hos meg i fra fredag. Nå har jeg tenkt til å trene litt intervalløping, men først legger jeg ut den veldig etterspurte innkjøpsvideoen med innkjøpene mine i fra London.

Det har vært så mye tull med den videoen og til slutt måtte jeg også legge på noen partier med litt ekstra rask avspilling for å kutte ned på lengden av filmen, men nå er den endelig klar.

Nå går jeg inn i min siste ferieuke av sommerferien, og satser på noen fine sommerdager. Glad Lea og jeg fikk noen dager i sammen i ferien også. Vi filmet faktisk en video i sammen også, skal se om jeg snart får tid til å begynne å jobbe med den i iMovie også. Dette bildet la jeg ut på instagram tidligere i dag. (Det er pikekyss vi holder i hendene)

 

INNKJØPSVIDEO

Husk å sette på HD 720p, for bedre kvalitet. Det gjør du helt nede i høyre hjørnet av videoen. Du trykker på det tannhjulet hvor det på bildet står HD i en liten rød firkant. Se Popup BILDE under. (Om du trykker på det blir det større. )

 

Helt til slutt, vinneren av STEP-UP konkurransen vil bli kontaktet av Chili Publications på mail i morgen, jenta heter Emilia Knutsen og kan glede seg 🙂 GRATULERER

 

Klem Jennie

44 kommentarer

Siste innlegg