Noen fine dager med Jenta mi

Hei

I går var jeg i Oslo i sammen med Lila, som sikkert noen av dere  fikk med dere på IG. Jeg møtte Lila i 12 tiden på Aker Brygge og vi gikk rundt i byen og koste oss masse. Vi shoppa ingen ting men det var det å få være i sammen som var viktig. Etter en stund med gåing ble vi ganske slitene så vi tok oss en Starbucks og satte oss ute i sola. Utrolig deilig. I går var det jo også knallfint vær så jeg er glad jeg fikk en solrik dag i byen med Lila min. Deretter dro vi ned til Aker Brygge og møtte familen til Lila som ble med meg videre inn til Nesodden. Der spiste vi taco og is og hadde det koselig i sammen med familien til Lila og familien min.

Etter en flott kveld dro Lila sin familie og Lila ble igjen for å overnatte. Vi så deretter film i senga og så la vi oss.

Tidlig i dag lagde Lila og jeg også en supergod saft is, som hun desverre ikke fikk smake på før jeg fulgte hun inn til byen. 

Det du trenger er…

– 7up 

-konditorfarge

Nå går det veldig fort til skolestart syns jeg, og det gjelder å nyte de siste fridagene optimalt. I morgen får jeg igjen besøk i fra Oslo, gleder meg.

Når begynner du på skolen etter sommerferien?

Klem Jennie

53 kommentarer

Siste innlegg