GIVEAWAY

Hei

Nå har jeg rundet 74k følgere på IG og det er tid for Giveaway, gikk faktisk  litt fortere enn jeg hadde trodd. Det er delte meninger om hvor jeg bør ha Giveawayen. Noen vil at jeg bare har den på IG, andre bare på blogg. Jeg har bestemt meg for at den skal være begge steder. Fordi det ikke er alle som har Instagram og fordi ikke alle leser blogg heller, men alle skal ha sjansen til å vinne. Har du både blogg og Instagram dobler du muligheten til å vinne. 

INFORMASJON

1. Premien ser du på bildet under, og informasjon under bildet.

2. Det blir en vinner.

3. Jeg sender premien til vinneren (det har jeg alltid gjort)

4. For å delta på blogg, legger du igjen en kommentar under dette innlegget  (kke glem kontaktinformasjon som for eksempel navn på IG eller mailadresse)

5. For å delta på Instagram, følger du meg og deler bildet jeg har lagt ut av Giveawayen der. Tagg bildet med #giveaway #jenniefashiongiveaway @Jenniefashion.

6. Jeg tar kontakt med vinner fra min instagrambruker @jenniefashion, eller fra min mailadresse [email protected]

7. Vinneren blir kåret lørdag

DETTE ER BILDE DERE SKAL LEGGE UT PÅ IG.

HER ER NOEN NÆRMERE BILDER PÅ DET DERE KAN VINNE.

Victoria´s Secret sett. Kjøpt i Victoria`s Secret i London

Godis, drikkekopp med sugerør i splast og en badesvamp, kjøpt hos Primark.

Halskjede kjøpt hos Bik Bok og Top fra Sheinside 

Jeg kårer vinneren ved først å trekke tilfeldig om vinner skal kåres på fra bloggkommentarer eller fra Instagrambilder. Deretter bruker jeg random.org til å trekke vinner blandt innsendte bilder eller bloggkommentarer. Om det er en bruker som har spammet, vil jeg trekke ny vinner. Om du har vunnet tidligere konkurranser har du like stor sjanse til å vinne igjen, da det er helt tilfeldig hvem vinneren blir.

Lykke til <3

Klem Jennie 

 

2358 kommentarer

Siste innlegg