SAVN

Hei

Begynner å kjenne at jeg savner London. Savner ikke bare shopping i byen men også alt jeg fikk se og oppleve. Liker derfor å se i gjennom bildene jeg har tatt. Det å ta en dobbeldekker og kjøre rundt i London og se så utrolig mye fint som jeg tidligere bare har sett på bilder var helt utrolig. Det å få ta London Eye var også en super opplevelse. Glad vi dro dit tidlig, hvis ikke måtte vi sikkert stått i kø i minst 1 time.

Elsker dette bilde som jeg tok på bussen. Viser hvor vakkert London er<3

NORGE!! JOOHOOO<3


Utsikten fra London Eye er fantastisk

Etter vi tok London Eye gikk vi inn på en liten lekeplass som lå rett ved. Det var deilig med et slikt avbrekk midt i storbyen. Mange barn som koste seg, lillebror og jeg likte godt å slenge oss i denne huska. 


Dagen vi skulle dra tok vi en tur til en liten bakgård som het Neal´s yard og tok noen bilder der. Byggene var fulle av farger og utrolig søte. Selv om bakgården ikke var så stor var det verdt å dra dit. 



Hva syns du om bildene?

Klem Jennie

 

46 kommentarer

Siste innlegg