DETTE HAR ALDRI SKJEDD FØR :-O

Hei

Natt til i dag kom jeg hjem i fra London. Noen forsinkelser med flyet gjorde at jeg ikke rakk å blogge i går, og det er faktisk første gang jeg ikke har postet et innlegg siden jeg fikk bloggen min. I dag sov vi ganske lenge siden vi ikke var hjemme før klokken 03.00, så har vi pakket ut og tatt det ganske rolig. Jeg skal bruke kvelden på å se igjennom bilder og det jeg har kjøpt. 

Mange spør om innkjøpsvideo, jeg har planer om å lage en innkjøpsvideo fra London fordi veldig mange ønsker dette. Samtidig blir jeg litt i tvil fordi noen skriver at jeg skal tenke på dem som ikke får dratt til London eller ikke har mulighet til å shoppe. Men samtidig….. Jeg har hatt lyst til å dra til London lenge. Jeg har spart penger som jeg har jobbet for for å kunne kjøpe meg diverse ting i London. Jeg har også sett på andres innkjøpsvideoer og syns at det har vært gøy selv om ikke jeg har fått oppleve den byen de har vært i eller fått de tingene de har kjøpt. 

 

MINE POSER FRA DIVERSE INNKJØP

 

Jeg har jo tatt veldig mange bilder i London, og lurer nå på hvordan jeg skal legge ut disse. Det blir alt for mange bilder til å legge ut i ett innlegg. Det har også kommet mange kommentarer under bildene fra oppholdet mitt, og etter at jeg kom hjem har jeg forsøkt å svare så mange som mulig. Jeg vet at mange har spørsmål og tenkte å starte en liten spørsmålsrunde på Instagram allerede i kveld. Da vil jeg svare på spørsmål som har med Londonturen å gjøre. 

En annen ting jeg planlegger er å ha en Giveaway når jeg får 74k følgere på instagram. Da legger jeg altså ut konkurransen og bilde av det man kan vinne.  Konkurransen vil være på både blogg og IG, slik at de som har privat bruker eller ingen instagrambruker også får sjanse til å vinne. Har du begge deler, vil du automatisk doble sjansen din til å vinne. Legger ut mer info når jeg skal ha Giveawayen. 

Det blir nok også snart en video på VideofyMe, men innkjøpsvideoen fra London vil komme på bloggen. 

 

HER ER ET BILDE FRA I GÅR AV LILLESØSTER OG MEG I LONDON EYE 

LONDON EYE

 

Så har du instagram kan du gå inn der og skrive spørsmål under det nyeste bildet jeg har lagt ut. Jeg svarer på mellom 10 – 20  av spørsmålene her på bloggen senere i dag. Da blir det to innlegg i dag 😉

Noe du lurer på?

Klem Jennie 

29 kommentarer
    1. Så fine bilder! Jeg får så lyst til å reise selv når jeg ser dette. Men jeg og bestevenninna mi skal til London en tur høsten 2015, lenge til så håper tiden går fort! Haha, jeg lurer på hvilket hotell dere lå på og om det var sentralt? 🙂

    2. Heter søsteren din Emilie Mari?
      Hva kjøpte du på M&M?
      Kan du vise flere bilder fra London?
      Plizzz svar på mine spørsmål jeg ber deg
      Jeg blogger ikke hver dag men noen ganger gjør jeg det.

    3. kan jeg få adressn til hollister??Lurer på hvorden er og reiser på søndag…Har ikke ig til å spørre på

    4. Hei jeg lurte på om du kunne ha en innkjøpsvideo video fra Tyrkia også? Det har jeg gledet meg lenge til😉

    5. Hva kjøpte du og Emilie Mari på Victoria’s Secret?
      Har vært der, og det er en skikkelig stor butikk♥️🍉

    6. Hei jenniesofie. jeg har vært fan av deg siden jeg så deg i jenter<3 du er en fantastisk jente utenpå og inni. du er utrolig tøff som ikke bryr deg om haters. jeg har og en blogg,men har aldri fått en hatkommentar, men det er litt verre på IG. du er utrolig pen og er mitt forbilde:) hva var den morsomste butikken i london?

    7. Hei Jennie Sofie <3
      Kanskje du skjenner meg igjen, har kommentert en veldig god del innlegg på bloggen din 🙂 Og kommentert på instagram: ramonajeensen - har også sendt deg brev 🙂
      Men til poenget: I dag kjørte jeg mamma, og mange andre til et kjøpesenter. Og på veien dit, tenkte jeg masse på deg. Mest på hvor mye du betyr for meg! Jeg vet at jeg ALDRI får sagt ordentlig hvor mye du betyr for meg, du har lært meg mye, og det er jeg SUPER takk nemmelig for Jennie 🙂
      Hadde ikke tenkt at de skulle bli en så lang kommentar, men jeg må få si JEG ELSKER DEG JENNIE SOFIE <3
      Tusen klemmer fra Ramona <3

    8. Synes du skal legge ut innkjøpsvideo om du har lyst til det! Ikke alle kan dra til london, ikke alle kan dra til syden osv osv, men du kan ikke hindres i å gjøre det du (og mange andre) ønsker av den grunn! Folk vil alltid være misunnelige. Men du kan ikke noe for at du er veldig heldig. Show the world!

    9. Utrolig kule bilder! Jo! Du MÅ lage innkjøpsvideo.. Det er bare folk som er missunnelige siden du har vært i London, og ja de har kanskje ikke muligheten til å shoppe slik selv, men hva gjør vel det? Det er ikke din feil:-/ Du har brukt egne penger på det du har kjøpt, og det er gøy å vise frem knnkjøpene sine:)
      London er en fantastisk by jeg har vært i i en gang og ønsker sterkt å dra dit igjen♥️

    10. Kanskje du kan lage en sånn lysbildefremvisning med mange Londonbilder vi ikke har sett❤️ Det ville vært så moro å se hvordan London er og hvordan deres reise var! Og kanskje vil noen som skal dit få inspirasjon og ideer til hva de eventuelt kan gjøre når de selv er der🎀💖

    11. Hei Jennie!!
      Jeg lurte på om du kunne ha innkjøpsvideoen din fra London i sammen med søsteren din Emilie Mari?
      Vist du kan det så kan dere jo feks.Gjøre sånn at dere starter med foreksempel Hollister også viser dere begge hva dere kjøpte der osv.
      Ikke for og mase men er det lenge til videoen med lillebroren din kommer ut?
      Hvor mye penger hadde du med deg til London?
      PS:jeg har også vert på PRIMARK.Og jeg har veldig lyst til og dra til Acrombie,Hollister,Victoria’s secret og har hørt om navnet juicy couture?Så vist jeg får muligheten går jeg innom der også.
      Har du vert på juicy couture?
      Klem Thea❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg