Video med lillebror

Hei

I dag tidlig prøvde jeg å filme en ny video som jeg tenkte var ganske morsom. Har jo allerede hatt en sistertag med Emilie Mari så nå ville jeg ha en video med lillebror. Stilte derfor Mathias noen spørsmål som han deretter svarte på. Han er litt vanskelig å jobbe med, men det er veldig morsomt å høre på svarene hans. Haha. 


Jeg har bare filmet i dag. Får ikke tid til å jobbe med noen video før jeg skal på ferie igjen. Jeg lover ikke å legge ut denne videoen heller, for det blir bare masse spørsmål om når den kommer. Kanskje den kommer, kanskje ikke. Mamma og pappa må jo godkjenne den også.

Nå skal jeg fortsette å pakke til London.

Skal du på Norway Cup?

Klem Jennie

Helt til slutt….. Skulle ønske at de som vrir på alt folk skriver og legger ut på Instagram,  og tenker det værste og dummeste om ting hele tiden kunne se litt mer positivt på ting. Bildet jeg la ut med tekst om at ingen fortjener hat, mobbing osv….ble lagt ut etter en stor diskusjon som ble til på IG. Hvor jeg ville si at om en falsk bruker tar min identitet på IG, blir det ikke bedre om folk skriver stygge kommentarer på den brukeren. Så må noen vri på det og mene at jeg fikk det til å høres ut som om vi skulle dø, som jeg absolutt ikke mener. At noen mener at man ikke skal få skrive ting som små barn kan misforstå på IG, vel …små barn bør kanskje ikke ha IG. At jeg ikke må skrive noe om mine følelser rundt trusselen som er på Norge nå fordi det kan skremme andre….Voksne bør ha fått med seg at de skal være åpne med barn og fortelle dem det de lurer på rund dette. Alt i alt så er ikke jeg særlig bekymret rundt dette, men vet at mange andre barn er det. Jeg er ikke bekymret fordi foreldrene mine snakker med meg og forklarer meg ting. Stakkars de barna som er redde og ikke har noen å snakke med. Om dere er bekymret eller har spørsmål, snakk med en voksen er mitt råd. Og noen barn er mer redde enn andre barn når det gjelder mange ting, og det er jo greit det også. 

Stor klem

27 kommentarer
    1. Nei, jeg skal ikke på NC. 💕
      Så morsomt at du har filmet med lillebroren din, det var en god idè. 😀 Heldig som skal til London ❤️ Har allerede vært der, men jeg går aldri lei 😂😍

    2. Skal ikke på Norway cup😭 men jeg lurer på når du skal hjem fra London?😽 For jeg skal også dit😺 håper vi sees, blir glad for svar😺

    3. Håper videoen kommer!!
      Kan du ha ny romvideo? Om du er ferdig med rommet ditt da. Har kjempe lyst til å se! Holder på å pusse opp rommet mitt også fortiden så hadde vært gøy å kanskje fått noen flere ideer.

    4. Hei Jennie!
      Jeg lurte på hvor lenge du blir i London. Jeg drar på Fredag. Håper vi KANSKJE møtes, isåfall Friker jeg helt ut!.
      Ja Ja men Du får kose deg 🙂

    5. Ja, siste nc min i år. Slutter da på fotball og starter deretter på Cheer der jeg kommer til å bli flyer. Jeg gruer meg litt til å være der tilfelle det skjer terror når jeg er der.. Men jeg tror det ikke kommer til å skje.

    6. Ja, kan du filme hele rommet ditt eller ta et bilde av det?😘 Det var sååååå fint💗💗💗🌸

    7. Hei
      Jeg skal ikke på norway cup. Videoen høres så gøy ut! Håper den kommer. Du er heldig som skal til London. Jeg har vært der to ganger.
      Du har utrolig mye fint å si!

    8. Håper videoen kommer💕 Kan du lage romvideo? Har veldig veldig lyst å se rommet ditt😊 Og kan du skrive noen jentetips?❤️ Digger bloggen din💖 Og digger deg💜 Du er mitt store idol💓

    9. Wow! For noen fine ord! Ikke la andre gjøre deg lei deg. Da har de på en måte vunnet. Vet selv hvordan det er…. Håper du får en fin tur i London! Klemmer fra Stella Vanilje!!

    10. Hei, hva heter hotellet du skal på? Skal til London selv, hadde vært morsomt hvis vi skylle på samme hotel😊❤️
      klem Sandra❤️

    11. Det ble visst en stor misforståelse, for alle trodde at du snakket om terrortrusselen på det bilde. Som jeg skrev synes jeg det var ganske fint skrevet, men hørtes ganske “dramatisk” ut. Jeg er enig i at små barn ikke burde ha Ig, men det er likevel tredje-fjerdeklassinger med en bruker. Og jo selfølgelig skal du få lov til å si hva du føler om trusselen, men jeg tenkte bare at hvis du skrev at du er veldig redd så kan det påvirke andre (unge) barn veldig lett.(barn kan uansett bli påvirket om en voksen har snakket med dem eller ikke, se kommentarene folk skrev) Og husk at folk kommenterer også. Men det var bare et tips, at du skulle droppe å skrive om terrortrusselen hvis du er redd. Ærligtalt tenkte jeg bare på alle barn som kommenterte “jeg er så redd” på det deré bilde. Også en ting… Du skriver først i innlegget at du ikke skal på Norway Cup pga terrortrusselen, også redigerer innlegget med til slutt “alt i alt er jeg ikke så bekymret…”. ????

    12. hei Jennie digger bloggen din <3 Har bare ett spørsmål 🙂 er du 00er eller er du 01er?? Håper du svarer

    13. Anonym: Jeg valgte å ikke dra på Norway cup fordi det for MEG ikke ville blitt en god opplevelse. Det fordi jeg bare ville gått og sett meg over skulderen og ikke slappet helt av. Da syns jeg det var bedre å være hjemme. Sånn ellers tenker jeg ikke noe særlig over terrortrusselen nei. Den påvirker ikke min hverdag. Jeg opplevde flere kommentarer hvor de som kommenterte skrev at det hjalp dem å kunne kommunisere med flere under bildet.

    14. hei! om du kan lage ny romvideo? rommet ditt ser så fint ut. også lurte jeg på om du skal begynne i 8 eller 9kl?

    15. Ikke la andre gjøre deg lei deg. For da blir jeg lei meg. Jeg er så glad i deg. For alle tipsene dine rådene din personligheten din skjønneheten din og den fine fine deg ♡ Elsker deg og kos deg i London♡♡♡
      ♡lig Hilsen Tuva

    16. hei lurte på hvor du hadde kjøpt sminkeboks tingen(:D) den helt til høyre, utrolig inspirerende rom du har og du har veldig fin smak

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg