CHILLI`N IN THE SUN

Hei

I dag har jeg hatt en av de sommerdagene der man bare slapper av i sola. Disse dagen skjer det ikke så mye men de er alikevel utrolig deilige. I dag var jeg kost meg i hengekøya med en bok og en smoothie av egen oppskrift. Mmmmmm…DIGG. Har også hørt på musikk og lekt litt med lillebror. 

I morgen skal jeg begynne å pakke til London kommer ikke til å ta med så mye men vil forsikre meg om at det jeg skal ha med er vasket og klart. Sliter litt med å finne hva jeg skal pakke i.

Nå skal jeg gå ned på stranda og ta et avkjølene kveldsbad før jeg skal ta enda en rolig kveld hjemme.

Det var selvsagt noen som måtte kommentere på IG i dag at jeg fortjener at folk tar identiteten min i sosialemedier fordi jeg har valgt å bli kjent selv. At jeg er egoistisk som skriver om dette fordi jeg syns synd på meg selv. Her kommer svar til det. 

1. Nei, jeg syns ikke synd på meg selv. Som jeg skrev i innlegget syns jeg synd på de jentene som har blitt lurt. Fått mail og direktemeldinger i fra jenter som har vært veldig lei seg.

2. Nei, det er ikke greit å ta identiteten til NOEN. Det er også derfor det er ulovlig. 

Så vil jeg også bare si at saken blir aldri bedre av at man går inn å kommenterer dritt på andres brukere på IG. Hverken ekte eller falske brukere. 

Klem Jennie

21 kommentarer

Siste innlegg