SINT OG LEI MEG

HEI

Nå er jeg faktisk veldig sint, og det med god grunn. Jeg har med egne øyne sett at en annen person later som den er meg og lever seg inn i mitt liv og får andre til å tro på dette. Det er så ille at personen chatter med andre og later som hun/han er meg og det gjør meg trist at jenter blir utsatt for dette. 

Dette er en person som gir seg ut for å være meg på andre sine blogger og jeg har fått en god del informasjon og screenshots nå. Nå er det ikke jeg som har noe mer med denne saken å gjøre men foreldrene mine. For ja. Foreldrene mine følger med på bloggen. Leser kommentarer, ser igjennom mailer og registerer seg informasjon. Når det går så langt som dette vil tilfellet eventuelt bli anmeldt og personen vil risikere bøtlegging for identitetstyveri. 

Jeg blir også litt frustrert over at noen velger å tro på at de chatter med meg, snakker med meg på telefon osv…uten at de kjenner meg. Om jeg snakker med noen jeg ikke kjenner ville jeg valgt å sende directmelding på instagram først for å bevise at det var meg. Jeg ville bare skypet med kamera, men jeg skyper veldig sjeldent. Om personen ikke kan bevise at den er meg, så er den ikke meg….ganske enkelt. 

 

IGJEN INFORMERER JEG

JEG HAR IKKE KIK 

JEG HAR IKKE SNAPCHAT

JEG HAR IKKE ASK

IKKE MOMIO (eller hva dere kaller det)

 

DET JEG HAR ER

INSTAGRAM @JENNIEFASHION og en privat men den har jeg kun venner på, sorry)

VideofyMe @JENNIEFASHION, har ikke lagt ut video ennå

BLOGG kun denne bloggen.

 

VIL ANBEFALE DERE Å TRYKKE DERE INN PÅ LINKENE UNDER OG LESE.

DU KAN LESE INFORMASJON FRA POLITIET VED Å TRYKKE HER 

 VED Å TRYKKE HER KAN DU LESE OM IDENTITETSTYVERI, ET EKSEMPEL

 

Trist for dere som tror dere har hatt kontakt med meg og ikke har hatt det.

Klem Jennie

 

79 kommentarer
    1. Å Jennie 😘😘 håpe at folk slutte med det dær tuller det er helt fryktelig😔 håpe at det går bedre med deg nå at du ikke er sint og Lei deg mere, jeg støtter den pene og den morsomme jenta jeg aldrig har fått møtt deg enda😚 @mursal02 på instagram❤️ Elsker deg Jennie Sofie jeg støtter deg jennie

    2. Fryktelig at folk gjør sånn 😔 håper at det går fint med deg, de som gjør det burde slutte med det dær tullet😔😒 jeg støtter den ubeskrivelig pene jenta @mursal02 på instagram ! Håper at du ikke er sint og Lei deg mere har aldri gjort noe sånt fordi jeg vet at det er ubehagelig😔elsker deg jennie sofie 😘😚

    3. Jeg synes du er ett stort forbilde Jennie Sofie !! Jeg utrolig lyst til å være med i Jenter ! Vet du om det kommer Prøvedinger.. Audition jeg Aner ikke hvordan man skriver det.. Håper du får en Fin sommer videre !!!!! Klem Liva Margit

    4. Uff da 🙁 håper det går fint med deg ❤️ Elsker bloggen din å følger med på den vær dag ❤️ Du er best å elsker deg på jenter ❤️❤️

    5. jeg sendte til deg en vidio før du reiste til tyrkia. og jeg lurte på om det var du som svarte på den og hvis det håper du likte den

    6. Jeg skjønner ikke hvorfor noen bruker tiden sin på dette. Unødvendig og kjempekjipt for deg.. Som jeg nevnte i et tidligere innlegg har noen kommentert på min blogg i ditt navn også.. Håper personen(e) slutter med dette for din skyld. <3

    7. for idiotisk dust! unnskyld meg… Så unødvendig av den personen. Håper han/hun slutter med en gang. Har personen hacket bloggen?

    8. HeiJennie Sofie!!!!!:)
      Jeg liker totalt ALLDRI når noen gjør sånt!!!!!Det er ekkelt..Men det blir bedre når den personen slutter med det.Ikke sant?:)
      Det er forferdelig når folk tuller sånn,da blir man lei seg og sint.Det var stygt at personen(e)og gjøre sånt!Håper det går bra ellers.Håper du svarer med ver så snill.Klem og gode håp fra Camilla

    9. Huff da ikke noe morsomt å høre. Håper det går bedre med deg nå…
      Du er mitt store forbilde og jeg håper det går bra med deg
      <3<3
      Du er dronninga av Fashion
      Elsker deg<3<3

    10. Jeg synnes veldig synd på deg. Jeg synes at den/de som gjør det er utrolig slemme og dumme. Jeg håper at det ordner seg og at den/de som gjør det blir straffet! Jeg har ikke prøvd å kontakte deg på noe av det for du har sakt at du ikke har det og da har du det sikkert ikke, og jeg tror på deg og skjønner også at det kan hennde at du har det men sier det ikke så du får ha litt privatliv.
      Lykke til med saken!💕

    11. Hei❤️Det er veldig trist for det som skjedde..
      Du er veldig tøff som tørr å si fra på denne
      Måten ( Veldig bra jobba ) 👌Vi er på din
      Side, og vi tror kun på deg! ❤️Håper dere
      finner ut hvem det er, og at alt kommer
      til å ordne seg til slutt💗Klem

    12. Off… Det var kjempe domt å høre😨håper de eller den slutter med det.
      Foressten god sommervidere❤️

    13. Og en ting til, når jeg var i Danmark så spiste jeg akkurat den samme vannskelig isen den var så god.
      Og spesielt sjokoladen som skulle være steinene i vannmelonen😊

    14. Kjære deg! Er lei meg og sint på dine vegne nå! Det er så utrolig frekt at noen kan late som de er en helt annen person enn det de egentlig er. Jeg har ikke ord. Håper personen(e) blir tatt og får straff. Støtter deg fullt ut på alt.

    15. Jeg har snakket med “”deg”” påen måte jeg viste ikke at det var deg men jeg viste det litt den snakket veldig surt på en måte men takk for at du sa i fra🍓❤️

    16. June: Bloggen er ikke hacket. Personen har kommentert på andre sin blogg og latet som hun var meg. Jeg vet det eksisterer falske brukere i flere sosialemedier og nå er det liksom nok. Klem

    17. JA!!!!!!!!DET ER NOK NÅ!!!!!!!VI ER GLAD I DEG OG VIL IKKE AT SÅNNSKAL SKJE MED DEG!!!!!!!!DET ER SKIKKELIG SLEMT JEG HAR ALLDRI GØRT OM NOESÅNT STYGT!!!!!!!!!HÅPER DET BLIR GREIT!!!!!!PLIZ SVAR PÅ DE ANDRE KOMENTARERNE MINE JEG SENDTE DEG PÅ DETTE INNØEGGET!!!!Ikke innløgget men innlegget jeg skrev feil..

    18. skjønner godt at du er frustrert for å si det sånn. kan ikke folk være glad for at de er seg selv, i stede for å kopiere andre. skjønner ærligtalt ikke det, du er helt fantastisk jennie. håper det går bra med deg, klem <3

    19. Jeg tipper at h*n er veldig misunnelig på deg, Jennie Sofie. Tror ikke det er for å såre deg😉😊 H*n er mest sannsynlig ikke fornøyd med seg selv, så da velger den personen å utgi seg for å være deg. Og det er veldig synn…

    20. Så utrolig dårlig gjort. Ingen fortjener og oppleve det hvertfal ikke du ❤️.
      Håper det går over og at han/ henne får en stor straf ❤️.
      Håper du har det bra ellers ❤️

    21. bra at du lar foreldrene dine ta seg av saken og ikke er sånn at du ikke sier d til dem. men d er vell sånn som skjer når du er soppas kjent 😉 håper d ordner seg. c:

    22. Tenk at noen faktisk gjør sånt! Unødvendig og ikke minst skikkelig teit for deg! Håper at dere finner ut hvemddet er så h*n blir stoppet

    23. håper det ordner seg. Jeg hadde blitt frutrert om det var meg. Tenk at folk kan gjøre det! Ønsker deg alt godt!

    24. Er like gammel som deg Jennie stoor fan💜💚💙💛
      Håper den personen slutter med det�😡😡😡…
      Hva liker du best og gjøre om sommeren?❤

    25. På momio fant jeg en som lata som om hun var deg… Jeg trodde ikke på det først, men så spurte jeg om hun virkelig var deg, og hun sa at hun var det… Jeg fant tilslutt ut at det ikke var deg, og jeg ble skikkelig skuffa over at noen gidder å gjøre sånt.. Det er bare helt feil, og jeg håper de får den straffen de fortjener 😔
      Håper dere får fiksa opp i dette, hilsen superfan Marthe 💕

    26. Jeg synes det er veldig synd at folk kan være så teite! Jeg elsker både deg og bloggen din kjempe mye❤️❤️😍

    27. De som gjør det burde heller lage fanside👍❤️Håper de slutter! Men skal vi sende deg screenshots vis vi finner flere fake sider? Vill hjelpe😋❤️ Håper det gir seg ❤️Foresten du har en veldig fin blogg😘

    28. Hei! Ja folk som driver med sånn , kan bare slutte med en gang!❤️
      Men ser du er glad i vannmelon! Kan u legge ut bilde av alle vannmelontingene dine?❤️
      Klem❤️

    29. Synes synd på personene som blir lurt også.
      Ikke så morsomt å tro at de har chattet med deg, og så er det ikke sant.

    30. Kjære jennie<3 håper dere finner ut av dette 😉 vil støtte deg og foreldrene dine 🙂 vist gjer ser noe mistenkelig kan jeg screnshote det og sende det på direct😘Håper du forsatt har det bra👍

    31. Uff!! Håper de slutter med det med en gang har sett mange brukere som skriver stygge ting på andre blogger!😔 det er så urettferdig men har ikke følgt med på noe sån i det siste for jeg leser egentlig bare din blogg❤️ Den er så kul eller hva jeg skal si😂😍❤️👍 men hvis du vil eller gidder kan du like/kommentere noen av bildene mine på instagram?? @sandra9106 eller best av alt følge meg😂💕❤️

    32. Å jennie håper det blir bedre å at det
      Slutter snart😘 jeg støtter den ekte snille og
      Fantastiske jennie💕
      Jeg har aldri møtt deg men du virker som
      En super duper venn jenniesofie🎀
      Klem ida❤️

    33. Okey, så bra♥️ Skjønner ikke hvorfor noen folk MÅ gjøre sånn:( har sett noen på IG som utgir seg for å være deg, men jeg blokkerer dem da. Lykke til♥️

    34. Så kjipt å høre håper det går fint:-)
      Jeg lurte på skal du ha innkjøpsvideo fra Tyrkia og London???
      Fra en fan som elsker deg

    35. Synes det er så dumt at noen lager sånne brukere og sier at de er deg!:( Jaja bra foreldrene dine vet det. Håper det går bra med deg:(:

    36. NOEN FOLK HAR BARE FRITIDS PROBLEMER!! HÅPER DENNE PERSONEN FÅR EN BOT ELNS! POLITIET KAN FORESTEN FINNE UT HVEM SOM KOMMENTERER BAK NAVNENE😉

    37. Jeg syntes dette er veldig trist.
      Jeg syntes virkelig synn på deg.
      Håper det årner seg ettervert.
      Fansen din vill ikke at du skal være trist, leideg og sint, vi vil det beste for deg og vi støtterdeg.
      Håper inderlig at det går bra med deg.
      Hilsen Tuva

    38. hei,leit å høre. men jeg vet at du er sterk nok til å komme deg gjennom dette.
      du er ett stort forbilde for de som ser på jenter og andre.
      Alle støtter deg i denne saken. den som gjør dette mot deg etter verdt må få forstå at hun ikke kommer gjennom dette uten konsenkvenser. lykke til

    39. Håper denne personen gir seg, og så skal jeg finne ut hvem det er. Jeg kan faktisk finne ut slike ting <3

    40. Det momio greiene. Det er mange der som heter f.eks. Jennie Sofie Jenniefashion osv… Så poster de sånn greier så står det: Hei jeg er @jenniefashion fra instagram ;). Ville bare at du skulle vite det😉

    41. Hei synd det som du har oppdaget
      hoper at det går bra med deg jeg elsker bloggen din og du er velig flin nor du spiller i rollen i jenter:-)

    42. Hei:)jeg elsker deg du er Synsykt finn det er dumt det som har sjed men håper dere finner vemm det er 🙂

    43. Det er sykt at noen skal plage deg. Jeg hater det. den personen vet ikkE hvem den kødder med. den burde si nå hvem det hvar som gjorde det . Så det ikke går lenger. men du burde ta screemchat av det så kanskje vi vet hvem det er. SÅ det trygeste får deg Jennie er å slappe av . I Sommeren så du sliper og bli sur. Kose deg med en IS eller no . Men ikke vær redd . Det ordnes. Hopper du svarer. PS det er Milaemira insta. Og K os deg masse i sommeren. Hilsen ME Milaemira

    44. Du har lizzom 74k followers på instagram brukeren din jeg tror ikke at du har så mange venner i virkeligheten haha hvorfor lyver du hahah😑😑

    45. ??: Forstår ikke hva du mener jeg lyver om. Jeg har ikke sakt at jeg har så mange venner, men dette er personer som ønsker å følge meg. Jeg er heldig som har så mange snille følgere og også mange lesere på bloggen. Jeg er ikke alene om å ha så mange følgere på IG. Flere av mine NRK kollegaer har like mange.

    46. Det er bare frekt å late som om di er deg, for det finst bare en av deg✋
      Håper virkelig at dere finner ut av det.. Har ikkje dette hent før og? Hmm… Håper det går fint med den saken💗 Tror du hadde vert en fin person å bli kjent med☺️ Kooos deg videre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg