DISSE HAR DU IKKE SETT

Hei

I dag har jeg ikke gjort noe særlig spesielt. Jeg har pakket ut og hengt i hengekøya og lest litt i boka mi. Det er jo overraskende varmt her. Nesten som vi ikke reise i fra syden. I vannet er det nok litt tempratur forskjell men lufta her er varm og deilig. Orket ikke gå ned på stranda i dag siden jeg fremdeles ikke føler meg helt bra. Det er jo ikke noe alvorlig men det er heller ikke deilig. 

I dag har jeg også plukket ut bilder jeg skal vise dere fra ferien som jeg ikke har vist dere ennå. tror jeg. Hehe

Heldig vis følte jeg meg bare dårlig en dag i Tyrkia så alle de andre dagen var jo helt fantastiske. Nydelig strand, basseng, rom, sklier og masse mer. Fikk også ferievenner som vi skal holde kontakt med på instagram. 

GIKK MEG HVERTFALL IKKE VILL PÅ DETTE STORE HOTELLET

VIL IKKE VISE MEG. HEHE


 


 

 


 

LILLESØSTER OG MEG<3


 

DET ER IKKE JEG SOM SITTER DER MEN JEG TOK BILDE  DA VI VAR PÅ STRANDA. HAR ALDRI PRØVD DET FØR . HAR DU?

LILLEGUTT KOSER SEG MED IS PÅ STRANDA

IKKE OFTE MAN FÅR SE DETTE MED EGENE ØYNE.

 

LITEN PHOTOSHOOT VED ET TRE DE  SISE DAGENE MED DE BESTE SØSKNENE NOEN SINNE<3

 

FLOTTE KVELDER PÅ HOTELLET.


 

SYND IKKE LILLEBROR VAR MED PÅ DETTE MORSOMME BILDE.

TOK BILDE MED EN AV FERIE VENNEN VÅRE DA JEG KJENTE EN HATT PÅ HODE. PLUTSELIG STOD TO KLOVNER PÅ HVER SIDE AV OSS. HAHA<3

FORNØYDE LILLEBROR FIKK BESØK AV BAMSE PÅ HOTELLROMMET!!!! SÅ STAS.

Likte du bildene?

Klem Jennie

48 kommentarer
    1. Haha, ganske bra med skilt der haha❤️ Men det så kjempefint ut, fint basseng og alt, og det bildet med solnedgangen var jo utrolig fint😍 Håper du har kost deg der❤️

    2. Hei Jennie!!
      Bildene var superfine!!
      Jeg er store fan av deg!!
      Du er alt positivt jeg kommer på!!
      Har du sjekket mailen jeg har sendt til deg??
      Håper det!!
      Skal du ha innkjøpsvideo fra Tyrkia!
      Klem fra Kristine

    3. Hei, jeg bare elsker bloggen din og deg! Du er virklig en superduper jente!
      Jeg har veldig lyst på blogg, men moren min lar meg ikke få det. Sa foreldrene dine ja med en gang eller måtte du mase???????
      plis svar!!!!!
      Klem Julia<3

    4. Syns det ser helt nydelig ut!🌴❤️
      Hvor kjøpte du den blå Girl capsen på bilde?
      & Når drar dere til London? (dato)

    5. Kjempe fine bilder!
      I begynnelsen av ferien hadde jeg også vondt i magen… Det ble verre og verre for hver dag som gikk… Så til slutt så gikk jeg til legen, og fant ut at jeg hadde blindetarmbetennelse(jeg fant det ut etter jeg hadde tatt ultralyd, og legene hadde kjent på magen min osv.), så jeg måtte operere 🙁 Etter at jeg hadde operert måtte jeg bli på sykehuset noen dager for å ta antibiotika, siden det hadde lekket litt veske ut fra blindtarmen min :((
      Tror selvfølgelig at du ikke har det samme, men hvis det blir verre og bere for hver dag som går, så burde du skjekke hos legen for sikkerhetskyld<3

    6. Veldig fine bilder.😍 skal til Bulgaria i morgen, men skal fortsatt lese bloggen din😍. Du og resten av familien er sykt pene😍😍

    7. Utrolig fine bilder.😍 skal til Bulgaria imorgen, men skal fortsatt lese bloggen. Du og resten av familien din er sykt pene😘

    8. Så utrolig fine bilder Jennie!❤️ Håper dere hadde det fint, men det ser slik ut! Jeg har prøvd parasailing før! Det er veldig gøy, men syntes bananbåt er artigere!☺️

    9. Kan du ha et innlegg som heter back to school der du viser bilder av tips til antrekk du har styla selv??

    10. Jeg har prøvd parasailing før, da jeg var på ferie i Thailand 🙂 det var kjempegøy 😀 Du burde prøve det en gang du også 😉 Kjempefine bilder,ser kjempefint ut der<3

    11. Veldig fine bilder, så utrolig fint ut der! 🙂
      Har du noen gang vurdert å dra på språkreise? Hvis du har det og lurer på noe angående det, kan du stille spørsmål på bloggen min. Er EF Ambassadør og hjelper gjerne til. 🙂

    12. Ja, prøvde parasailing for to uker siden da vi var i Tyrkia. Vi bodde på et hotell like utenfor Alanya og der hadde klovnene akkurat like klær/drakter på seg som på bildet du hadde med dem :p

    13. Line: Nei, og jeg har ikke lovet noe. Jeg skal ha i fra London tenkte jeg. Det er ikke slik at jeg må legge ut alt på bloggen. Synd du syns det er dårlig, men hvorfor må jeg dele ALT ? Klem

    14. Du må ikke legge ut ALT! Men du sa at du regnet med at det ble innkjøpsvideo fra Tyrkia, og i og med de fleste ønsker dette så synes jeg det er rart at du velger å la vær. Oppfyller du ikke lesernes ønsker så vil du miste lesere:) klem

    15. Hei, jeg var i side for to åt siden og da prøvde jeg sånn flygeting oppi lufta det var kjempekult. Jeg var også i gamlebyen der du var😊

    16. Line: Det er greit. Jeg blogger ikke for å oppfylle leseres ønsker som jeg ikke ønsker å blogge om selv. Jeg lager video fra London. Jeg ble syk i Tyrkia og er ennå ikke frisk. Jeg får ikke tid til dette og prioriterer å bli frisk til jeg skal på ferie igjen. Regner med at de aller fleste leserene mine respekterer og forstår dette.

    17. Kan du pliss ha innskjøps video fra Tyrkia. Og når du skal til London. pliss!!!!!!
      – From your fan

    18. hei jenie sofie
      jeg har vert på det hotelet to ganger i år og i forje fjor håper du koste deg klem anne

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg