FOR VARMT……

Hei

I dag er det utrolig varmt ute, til å være i Norge da. Jeg er for det meste inne og pakker og lager video. Det er mer behagelig inne enn ute faktisk. 

Jeg vet det er ennå varmere i Tyrkia, men der blir det jo helt annerledes enn her. Da har jeg jo tilgang til masse basseng, vannsklier og stranda hele tiden. Jeg elsker å bade og har også kjøpt meg en greie som jeg kan ha mobilen i under vann. Så har vi All Inclusive som vil si masse deilig drikke hele tiden også, mmmmmmm. En annen ting er at det er mye skyer også, selv om det er varmt her jeg bor mens i Side hvor jeg skal skinner sola fra så og si skyfri himmel <3

Nå står koffertene i stua og reisefeberen er på plass. Vi flyr jo ikke til Tyrkia før på lørdag, men skal bo på hotell ved flyplassen fra fredag til lørdag så alt må være klart en dag før. Jeg syns alltid det blir litt stress før man skal ut å reise og da er det ekstra fint å vite at man pakker for noe man gleder seg veldig til.

På hotellet i Side er det Bamseklubb for lillebror. Han har aldri vært med i det før og gleder seg veldig. For lillesøster er det en annen klubb for barn mellom 6 og 11 år som heter Fun Club og så fins det en for min aldersgruppe som heter The Hangout fra 12 -15 år. Lurer på om det pleier å være mange med på dette og syns det hadde vært gøy med noen morsomme aktiviteter i ferien.

Legger med noen schreenshots fra pakkevideoen, jobber altså med den.

 Har du vært med i The Hangout?

Hva syns du om The Hangout?

 

Klem Jennie

 

39 kommentarer
    1. Hei jennie jeg er i syden og kommer hjem når du reiser og vi hadde all Inclusive det var veldig gøy for da fikk vi masse god drikke og mat du er heldig som skal til Tyrkia
      Hilsen Thea♥️♥️

    2. Jeg skjønte ikke helt greia med The Hangout. Jeg kom fra hotellet Seven Seas i dag. Det er nesten ikke nett der. Og de som jobber der snakker ikke engelsk. Hotellet ødela magen til mamma. Og ingen gjørde noe. Det er fint der da. Men får håper du får det fint!

    3. Hei Jennie!♥
      Du er utrolig pen, og veldig flink blogger!
      Det må du fortsette med i maaaaaange år til♥ (eller, du bestemmer selv da 🙂
      Du er veldig heldig som skal til Tyrkia!! Jeg har alltid hatt lyst til å dra dit!
      Håper du legger ut maange bilder der♥
      Men jeg lurte på når kommer pakkevideoen ut?
      Gleder meg veldig til å få vite hva du skal ha med deg og produktanbefalinger og sånt♥
      Hilsen en KjempeStorFanAvJennieSofie♥

    4. Hei💕 jeg var på hangout i fjor . UTROLIG gøy! Hvis du ser i D. Nyeste bladet til Startour har jeg også vært med i ett intervju om the hangout💜 Håper du får D fint i Tyrkia

    5. Hei! Jeg skal også til Side i Tyrkia, og det blir min første gang. Jeg er ikke der den tiden du skal være der, men en slektning av meg sa at det var disco og slik for de som var fra 12-15. Er ikke helt sikker på hvilket hotell hun var i da, men…

    6. Hei Jennie! Jeg husker da jeg møtet deg i Oslo. spørsmålet mitt er pleier de som møter deg å skrike(som mange gjorde vi møtes) eller spøre om autografer? Og siste spørsmål trenger du ikke å svare på hvis ikke du vil, men hvem i jenter er den som du liker best? håper VELDIG på svar!

    7. Var på det i fjord!!! <3 kjempe, kjempe morsomt!!!!!! <3
      Møtte syyyyykt mange snille og søt personer fra mange plasser i verden! <3
      Jeg har for kontakt med mange av dem <3 savner de syykt mye.... 🙁
      Vi hadde mange morsome aktiviteter og her er noen av de: Bowling, film kveld, innebandy eller det var ute da😂 :P, og at vi skulle reise rundt på hotellet og rundt der og gjøre flauelser som at jeg måtte synge å danse på stranda forran alle folkene ( flauuuut🙈😂 ), basseng aktiviteter, dans og myyye annet <3
      Bare gled deg!!!!❤️

    8. Anonym: jeg er ikke sponset, har ingen sponsoravtaler. Min mamma har fått en reise og valgte å ta med familien hit 🙂 Jeg er kjempeglad for det selvfølgelig. Jeg blogger som jeg alltid har gjort. Håper du fikk svar nok 🙂

    9. Gleder meg til videoen♥️Jeg har ikke vært med i Hangout, men hørt at det er fryktelig gøy😄Har på meg akkurat samme t-skjorte nå!😂🌸💕

    10. Hei Jennie Sofie😺
      Jeg har en bror som var på hangout i Kypros. Det var ikke kjekt for han. De voksene som var ansvarlig for hangout,kom aldri 😼Da det var hangout Strand party kom ikke de voksene så de måtte lete etter de på stranden og rundt hele hotellet og gå i resepsjonen. Håper det blir bedre for deg, Kos deg i Tyrkia og spis masse is og kos deg 😽

    11. Hei eg lurer på hvor du kjøpte den tingen du kan ha mobilen i under vann for jeg har letet etter en sånn så lenge fordi jeg skulle ta med til Bulgaria. Hvor kan man kjøpe de?

    12. Har aldri vært med i det,men det høres gøy ut 🙂
      Jeg er i side i Tyrkia nå:D vi bor i leilighet da,og det er utrolig varmt <3 Har nesten ikke sett en eneste sky på to uker her nå :O Jeg reiser hjem på lørdag:( Kanskje jeg ser deg på flyplassen 😀 Gled deg :D<3

    13. Du er kjempepen<3 ELSKER bloggen din og leser den hver dag<33 Du må ha en utrolig fin tur;)
      Kan du følge meg på instagram? Heter selmaviktoria:) Da hadde jeg blitt helt stum, men jaja kos deg kjempemasse
      Klem en stooor fan?_?

    14. Hei Jennie! skal på samme hotell som deg på samme dag! gleder meg veldig. kåper vi møtes!

    15. Heiho ❤️ jeg var i Tyrkia i alanya på pascha bay og der var d hangouts 😍 kjempe gøy! Håper du får d kjekt, og koser deg 💖 hangouts et kjempegøy! Hvertfall når d er bassengleker osv .. 🍉 jaja, det er kjempe varmt der, men også utrolig digg ❤️ Det var 53 varmegrader når jeg dro derfra.. Hahah.. Jaja, nesten air condition (eller hvordan d skrives) overalt! Så dont worry, bare koooos deg masse!!❤️❤️

    16. Har vært på hangout i Thailand! Var ganske gøy, men det er jo best å være med familien å bade osv… Syns jeg☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg