Da har jeg begynt

Hei

Da har jeg begynt å legge frem ting til pakkevideo. Har tenkt å filme den i morgen og gleder meg masse til å gjøre det. Gleder meg bare mer og mer til å reise nå som dagen nærmer seg og tanken på hvor fort tiden går. Ferien er jo heller ikke ferdig etter Tyrkia. Da reiser jeg til London som jeg har drømt om såååååååå lenge. Og til dere som er hjemme i sommer.. kos dere masse. Vær ute meg venner, familie, spis masse is og nyt sommeren. Jeg har hatt hjemmesommer før jeg, syns det var kjempekoselig. Var mye på stranda, var turist i egen by og dro til Frognerparken, Operahuset, Oscarsborg og Tusenfryd. 

Veldig deilig å bare legge at til Tyrkia i en skuff og vite hvor alt er. Jeg har laget en lang liste over ting jeg skal ha med. Jeg har veldig lett for å pakke mer enn det jeg trenger så har prøvd å ta med litt mindre denne gangen. 

DETTE ER FORRESTEN EN KURV I DET NYE SKAPET MITT. VIL DU SE DET NYE SKAPET??

 


HER ER FLERE BILDER FRA DET FANTASTISKE HOTELLET.

Seven Seas Side



Jeg har aldri laget pakkevideo før. Gi meg gjerne tips i kommentarfeltet <3

Klem Jennie

 

49 kommentarer
    1. Hei Jennie! Du kan lage en video hva du trenger hvis vi skal reise!
      Håper du koser deg masse i Tyrkia♥ du er en kjempe flink blogger og skuespiller♥♡ håper du kan følge meg på instagram @Karina_Kaasa_ SOOR FAN♥ GOOOD TUR

    2. Hei! 🙂
      Har vert på akkurat samme hotell! Du bør virkelig glede deg, et av di beste stedene vi har vært 😀 Og forresten vi drar også den 12 Juli, men vi drar til Hellas da :p

    3. I pakkevideoen hadde jeg satt pris på om da sa hvor tingene var fra❤❤
      Skal også snart reise, reiser til Barcelona på fredag og på cruise på søndag. Gleder meg. ✌

    4. Hei Jennie Sofie!
      Vis litt av klærne du skal ta med.Men plissss ikke lag den for lang.Hvor lenge skal du være der?
      Klemmer fra Jennie og Kristin

    5. Ja du må vise skapet ditt. Ps. Kunne du vise rommet ditt etter du har ordnet det! Jeg kan ikke se noe oppdatert video?

    6. Hei , jeg vil veldig gjerne se hele skapet, og gjerne navn. Er på jakt etter et passende klesskap selv, så trenger noen ideer:)

    7. Kos deg i Tyrkia. Ser ut som du har pakket nydelige plagg du kan kose deg med 😀
      Tips til pakke videoen: Legg frem alle plaggene så leserene dine kan se dem. Vis dem hva du skal bruke, når. Si litt om hvorfor dette er ditt favoritt plagg eller ikke. Pakk ned bagasjen i videoen 😉
      Hadde virkelig satt kjempe stor pris på om du kunne gå innom bloggen min å plis legge igjen en kommentar.. Det hadde betydd utrolig mye!! Elsker blogge din! <3

    8. prinsesseboti.blogg: Litt morsomt at du nettopp skrev en stygg kommentar til meg som jeg slettet. Du forstår at din Ip-adresse blir registrert når du kommenterer. Disse lagrer mine foreldre og anmelder enkelte tilfeller. IP-adressen forteller jo politiet hvem som skriver kommentarene på bloggen. Så takk for den. Skal lage pakkevideo, så må du gjerne kalle meg bortskjemt HORE osv, spm du gjorde i den forrige kommentaren din som jeg har screenshot av. God sommer

    9. Jeg har sendt deg en direkt melding om at jeg trenger hjelp😔 men du svarer ikke PS jeg heter kajaisacfan

    10. Vil gjerne se det nye skapet ditt!
      Og i en pakkevideo kan du f.eks si hvor de forskjellige klærene/tingene er fra eller bare vise hvordan de ser ut og legge dem til side etterpå:)

    11. Om du ikke har tenkt på hvordan du skal organisere pakkevideoen ennå, kanskje du kunne hatt forskjellige kategorier? Som “TOALETTMAPPE” og “KLÆR” osv…?

    12. Vil se klesskapet ditt!💕 Du er heldig som får reise til Tyrkia, men jeg drar til Italia på fredag da💕.
      KLEM JENNINA

    13. Jeg har ikke blogg eller no, men jeg har sett på noen pakkevideo-er:) Kan du vise hvordan det ser ut i komforten din til slutt? Kan du ha håndbagasje video også? Du trenger ikke assa;)

    14. Vil se det nye skapet <3 Kos deg masse i Tyrkia Jennie <3 Jeg er i Lyngdal nå , har hytte her <3 Nå er det masse sol og varme og jeg har bada masse, synd at jeg drar herfra på fredag:/ Gooood Sommer <3

    15. Jeg er i Tyrkia nå❤️ Det er et helt fantastisk sted, og du burde glede deg( som du sikkert gjør 🙂 ) Jeg anbefaler også Bodrum Imperial Hotel. Hvis du liker sklier, så er det en vannsklie som går rundt et høyt tårn 😉 Kos deg i Tyrkia fine Jennie 🙂 PS: Jeg har samme skuffer som deg 😉 Stor klem fra Mia <3

    16. Ja, jeg vil se det nye skapet ditt💗
      Jeg lurer på en ting :
      Skal du på madame tussaud i London?
      Ihvertfall så bare MÅ du gjøre det, det er kjempekult!
      Det er en sånn 4D~film der!!

    17. Vil se det <333 God tur til Tyrkia, og London 🙂 Skal snart til Hellas selv, selvom jeg har reist 3 ganger fra før iår, men uansett. God tuur <3

    18. hei søte jennie <3 jeg var på akkurat samme hotell som du ska <3 d er utruig fint og vvarmt <3 men den store blåe sklia e frklig for du må ha hjelm så den e ganske farlig men håpe du kose dæ <3

    19. Hei, Jennie. Jeg vil utrolig gjerne at du viser klesskapet ditt<3 Du er en kjempe flink blogger og skuespiller:)
      Klem Sandra;)

    20. Jeg har ikke noe tips til pakke videoen men keg ville bare si at på hotellet du skal på er det VANN RAFTING vi har vært der ig jeg ville ikke dra det var så utrolig gøy. Kos deg

    21. Gleder meg sinnsykt til den kule videoen din❤️ Vet den kommer til å bli kul, når du selv er så sykt kul 😎 Håper du koser deg i Tyrkia 💕 Jeg skal kanskje til London i starten av august, håper du også skal 🌸💗 Og hvis du skal, vi reiser kanskje ombord på Ryanair flyet 😊 Tenk om vi reise samme dato og tid, og kommer på samme fly 😃😍🍍

    22. Hotellet du skal til, der var jeg i fjor! Det er kjempe fint der🌞🌞
      Kos deg masse❤️❤️❤️

    23. Har vert på det hotellet mange ganger!! Har hus rett uttenfor! Skal dit 23.juli!!
      Du burde glede deg!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg