20 NYE SPØRSMÅL FRA IG

Da har jeg tent å svare på 20 nye spørsmål fra IG.

1. Hvilket språk skal du ta på ungdomsskolen?

Jeg skal ta Tysk. Gleder meg veldig. Kan en god del fra før av og gleder meg til å lære mer.

2. Hva er det beste og verste med å være kjent?

Det beste er nok å få være skuespiller og drive med et jeg synes er gøy. Det verste er å finne ut at folk jeg trodde var ekte venner ikke var det allikevel.

3. Hvilke kamera bruker du?

Jeg bruker Canon eos 600D og iphone 4s.

4. Ditt favoritt godteri?

Mitt favoritt godteri er lakris og sjokolade men akkuratt nå har jeg godteri nekt. Håper den snart tar slutt 🙁 Hahahaha

5. Hvilken sang har du på hjernen akkurat nå?

ENGEL av admiral P.

 

  

6.  Hvordan er en ekte venn for deg?

En du kan stole på og en som står opp for deg når andre snakker stygt om deg. En du kan ha det morsom med og samtidig kose deg med selv om man egentlig ikke gjør noen ting. En ekte venn må jo også være snill mot andre og holde på hemmeligheter og løfter.

7. Skal du ha pakke-video?

Ja, det skal jeg. Har i dag lagd en liste med tingene jeg skal ha med og skal begynne å finne frem til video. Dette blir gøy:)

8. Favoritt serie/film på nettflix?

Pretty Little Liars<3

9. Retter du håret?

Nei, retter ikke håret. Før når det var veldig langt likte jeg å ha litt liv i det så istede krølling men det bare til feiringer.

10. Hvor er kjolen du la ut på IG i dag i fra?

Den kjøpte mamma på salget hos NELLY for kr 150,-

 

11. Skal du blogge i Tyrkia?

Ja, jeg skal blogge når jeg er i Tyrkia og det kommer også sefølgelig masse bilder.

12. Hvor lenge skal du være i Tyrkia?

Jeg skal være i Tyrkia fra 12-19 juli.

13. Tar du alt på Tusenfryd?

Ja, gjør det nå. Det var først i fjor jeg tok alt. Venner tvang meg med på ting og det viste seg at det vare var utrolig gøy.

14. Hvis du skulle beskrevet deg selv med 3 ord hva skulle det vært.

Morsom/Crazy, snill og ærlig.

15. Hvis du skulle vært sammen med en kjendis for en dag hvem skulle det vært.

Jeg har jo allerde møtt Isac så jeg ville valgt mitt andre idol, Selena Gomez. Fordi hun er en nydelig jente med et stort talent.

16. Hvilke apper bruker du mest?

På mobilen min bruker jeg mest instagram, insasize og youtube.

17. Hva gjør du når du kjeder deg?

Nå jeg kjeder meg betyr det jo at jeg ikke har noe å gjøre. Da pleier jeg å gå inn på insagram også svare litt under bildene min og tar litt forespørsler. Eller så hopper jeg på tramolina. Hehe.

18. Kan du ha innkjøpsvideo fra Tyrkia og London?

Er nok mest sannsylig at det blir det. Håper veldig på å få gjort det.

19. Hva gleder du deg mest meg å dra til Tyrkia?

Å bade i basseng og på stranda hele dagen. Det er også mange vannsliker. Jippi. Gleder meg også til kveldsturer på standa og å spise ute i byen.

20. Syns du det er finest å være lys eller mørk i huden?

Tenker egentlig aldri over det. Jeg ser mange nydelig mennesker som både er lyse og mørke. 

 

Fikk du svar på mer du lurte på? Trykk HER og du kommer til de 20 forrige spørsmålene jeg svarte på. 

Klem Jennie

 

25 kommentarer
    1. Hei Jennie!<3
      Jeg drar også til Tyrkia den 12 julie, og lurte på når du drar? HVilken klokka? Hadde vært superkult om vi tok samme fly!

    2. Du vet du skrev du var erlig. Hvis du er det hvorfor svarer du aldri på om du har fåtg mensen? Har du egentlig det ? Det er jo ikke farlig å skrive ja eller nei det er jo bare naturlig;)
      Klem meg ❤️

    3. Hei Jennie Sofie🐯
      Du har sykt bra blogg og du er pen💜💜
      Men jeg lurte på en ting du har sagt til meg før at du ikke har snap men så har noe sagt i kommentar feltet: Kan du svare meg på snap?
      Har mange skrevet så jeg bare lurte har du snap eller ikke??💜
      ELSKER BLOGGEN DIN💜💜💜😊😄

    4. Hei Jenny Sofie!
      Jeg lurte på om du kunne ha en trampolinevudeo der du kan lære oss ossen du tar bacflipp og andre “vanskelige” triks🌸💕 håper du kan det for jeg har så lyst til å lære bacflipp.
      Hilsen Maria💕🌸
      PS: jeg elsker bloggen din og du er utrolig pen💕💗

    5. Hei! Jeg er kjempe stor fan av deg og bloggen din, jeg er innom her så ofte jeg kan! Jeg begynte nettopp og blogge igjen, så om du kunne ta en kikk hadde jeg blitt super glad, og enda gladere vist du hadde kommentert!

    6. Kanskje hun vil holde det privat jeg ville ikke svart på det. Det er noen ting man holder privat fra Jenniefan <3

    7. jeg har bursdag og du skal komme hjem den 19 og jeg skal ha bursdagsselskap den19 god tur jennie💞

    8. Jeg lurte på om de fortsatt hadde den kjolen på nelly? Jeg har sett men finner den ikke! Hva heter kjolen?❤️❤️

    9. hei
      jeg er på nelly og ser etter en kjole som du la ut bilde av men finner det ikke er det en annen nettside eller?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg