PAKKE-VIDEO

Hei

Nå har jeg begynt å tenke litt på hva jeg skal pakke med til Tyrkia siden det ikke er så lenge til vi reiser. Alt må jo være rent før vi drar så jeg må vaske litt klær også. Skal i hvertfall ha med meg det på bilde. Har vært helt hekta på vannmelon for tinden så jeg har funnet meg alle disse søte tingene.

Har fått mange spørsmål om jeg skal ha pakkevideo eller om jeg kan ha det. Har aldri hatt det før og det høres veldig kult ut. Lurer derfor på om dere vil at jeg skal ha en ” PAKK MED MEG TYRKIA” video?


 

I går var vi også på IKEA der jeg kjøpte et nytt klesskap. Har derfor måtte tømme hele skapet og nå må jeg gå ned og begynne å fylle det inn. KJEDELIG…hahaha<3

Vet at om jeg ikke skriver hvor de ulike tingene kan kjøpes så får jeg maaaange spørsmål om det på instagram og blogg, så her kommer det. Veske og deksel H&M ser det ikke i nettbutikken, Kulepennen kjøpte jeg på Tekniskmuseum for 1 år siden, Lipgloss med solfaktor Cliniderm (den er utrolig god og fin) fra apoteket. Topp med vannmeloner Sheinside.http://www.sheinside.com/White-Short-Sleeve-Watermelon-Embroidered-T-Shirt-p-169204-cat-1738.html

Samtidig kommer jeg ikke alltid til å skrive hvor ting er i for det blir jo bare sett på som reklame.

Hva syns du om “pakk med meg video”?

Klem Jennie

105 kommentarer

Siste innlegg