DET MÅ JO GJØRES ………

Hei

I dag har jeg brukt tiden min på å rydde på rommet og i skapet mitt. Ganske kjedelig men det må jo gjøres. Hjelper å høre på musikk eller sette på noe du liker å se på TV. Jeg satte derfor på PLL. Kan ikke akkurat si det går så fort men ble i hvertfall ferdig.

 

Har også vært på IG og sett på neglbildene som er lagt ut hittil. Masse kule og søte negler er blitt lagt ut. Har likt alle og kommentert så mange jeg kan. Hvis du har privat bruker får jeg desverre ikke sett bilde ditt men er helt sikker på at det er utrolig kult.  Kanskje jeg prøver noen av dem selv. Valgte å lage en collage med noen jeg likte godt.

Etter at jeg hadde ryddet på rommet hadde jeg og lillesøster en liten photoshoot ute. Denne gangen var det ikke jeg som var forran kamera, det var min nydelig søster. (P.S Hun sa at det var greit at jeg la det ut på bloggen.)

PEACE OUT


Om du vil dele et bilde av neglene din på IG, tag det med #jenniefashionnail. 

Klem Jennie

23 kommentarer
    1. utrolig kule neglelakker!!! og ja du bør svare på spørsmål oftere! jg fikk svar på masse! kjempekoselig og kult! søstra di og du begge er utrolig pene søte og fine… xoxo meg

    2. det var dumt mitt ikke kom med, men TUSEN TAKK for at du likte og kommenterte!
      det betyr veldig mye Jennie 😀

    3. Jeg er lei meg 🙁
      Igår når jeg la ut det bildet på instagram var det en fremmed som sendte meg en direct og sa at de var dritstygge og at du ALDRI ble til og like eller kommentere! Det var derfor jeg slettet bildet på (ramonajeensen) :'(

    4. Så mange fine neglelakker. Jeg har også blogg bare hå inn på odaogteolinesmoteblogg .blogg.no
      PS. Er en stor fan og du er super pen!!!!!!!!!!!
      Er så mye på bloggen din hilsen Teoline.

    5. Jennie: Men jeg kan jo se mitt bilde når jeg tagger og jeg har privatbruker…. Og jeg har sett andre sine bilder som har privatbruker. Og hvis det ikke hadde gått, er det utrolig teit for alle som tagger og har privatbruker…

    6. Jeg hadde blitt veldig glad viss du svarte på denne kommentaren😝 Så at du var å prøvde å komme med på sesong en av barnas restaurang. Var det gøy å smake på så mangen nye ting, og hvvordan var det å være der?
      Jeg heter linahlie på IG gølger deg der og håpet du vil ta en titt innom😍

    7. du og søsteren din er utrolig nydelige begge to! åhh du har en så flott familie og venner:) men kan du ha morning routine? på video:) Klem Sarah❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg