KLARER MEG IKKE UTEN….

Hei

I dag dro jeg og Ella til byen for å se Maleficent. Filme var bedre enn forventet og jeg koste meg masse med filmen. Vi dro blant annet på kino siden været ikke lovet så bra men da vi kom ut slo varmen mot oss og sola skinte. Før vi gikk til båten tittet vi fort innom en bokhandel og kjøpte ” THE FAULT IN OUR STARS”, på norsk. Har hørt masse bra om både boka og filmen men jeg vil lese boka først. 

Kanskje jeg kan lese den når jeg er i Tyrkia. Egentlig har jeg for mye å lese akkurat nå. Er midt i Duste-dagbok 2 og har 3 og 4 også. Når jeg er i syden måååå jeg seriøst ha noe å lese på. Sist gang tok jeg med en bok og det var ikke nok. Ble ferdig med den den første dagen. Hahaha… Så jeg må nok ta med mange bøker denne gangen.

 

Bøker er noe jeg MÅÅÅÅÅÅÅ ha med til utlandet.


I går fant jeg noe utrolig kult på nettet og valgte å gjøre det selv. Jeg tok derfor å tegnet en “leppe” på to av fingrene mine. Deretter holdt jeg fingrene opp til munnen. Mamma lakket også neglene mine og de ble utrolig søte. Om du har en kul måte å style neglene på kan du ta bilde av det, legge det ut på IG og tagge det med #jenniefashionnails. Da kan jeg også få inspirasjon fra dere. Skal også like og kommentere så mange av bildene som jeg klarer.

MED FILTER

UTEN FILTER

 

Har du en god bok å anbefale?

Klem Jennie

104 kommentarer
    1. Helt enig!! Bøker må være med 🙂 Så mellom bloggen din i sta, hadde dem Victorias Secret på Kreta/Chania? Isåfall hvor? 🙂 🙂

    2. Jeg elsker å lese bøker! Så jeg anbefaler deg virkelig å lese mirakel! Det er en helt fantastisk bok 😀

    3. Du bør lese jødeboken “over grensen” den er trist, spennende og bra, du MÅ også lese Saras nøkkel og Divergent!

    4. Hei!❤️ Jeg har en god bok å anbefale, og den heter: “Hei, det er meg!” Håper du leser den boken, for den er veldig bra! (Hvis du liker dagbokbøker, så er denne boka bra!💕
      Du er en hyggelig person, Jennie! Og du får meg til å smile hver gang du legger ut noe på bloggen og på Instagram😊 Også når du kommenterer tilbake!😍❤️😘 Du er bare best💝 Glad i deg😍
      Klem fra din store fan, Stine Marie😘

    5. Jeg anbefaler kule kidz gråter ikke! Den er utrolig bra😉
      Har sett filmen å lest boka📖🎥 anbefales på det høyeste😂
      God tur til Tyrkia 🍉✨💗

    6. Egentlig er jeg mest på sånne jentebøker men de her er jo bare utrolig spennende selv om de er litt annerldedes:
      Percy Jackson
      GONE
      Begge er sånn overnaturlige krefter greier, men jeg eeelsker de ♥
      Anbefales

    7. Jeg anbefaler disse bøkene: divergent (alle i serien egentlig) fordelene med å være veggpryd, årets ansikt og Charliblogg. Het klart favorittbøkene mine for tiden!

    8. Jeg synes du burde lese “GANGSTER BESTEMOR” den er veldig spennende. ( kanskje litt barnslig men den er bra😂)

    9. Hei Jennie må sende bildet av neilene til deg håper du ser det da for d hadde betydd mye!💕
      PS jeg heter kajaisacfan💕
      Kan du prøve å se om du har fått fra meg?😘

    10. Åååh, jeg elsker å lese bøker ❤️
      Jeg vil annbefale deg to serier i bøker. (Mystrie altså, det er det jeg liker best)
      1. 4 venninner.. Kan være liiiitt ekle ord i den å sånn, men ellers er serien veldig spennende og gøy..
      2. Clue-serien. Det er den beste bok-serien jeg vet om!!

    11. Leste netopp en bok som heter “hyperpubertet” og når jeg leste den så handlet den ikke om det jeg trodde, men den var bra allikevell👌 Den handler ganske mye om nettvett 😊 Skal også lese “the fault in our stars” på ferie. Jeg synes også bokserien “clue” er bra👍

    12. Du bør lese alvetegnet bokserien har lest alle bøkene i den det er veldig spennende det er fantasy bøker Sigbjørn Mostue har skrevet dem! Han er veldig flink og foresten så har jeg lest alle dustedagbokene de er bra!!!!

    13. Haha, kjente meg igjen når du sa at du ble ferdig med boka første dagen. Når man har en så spennende og kul bok som dustedagboka er det ingenting som kan stoppe deg fra å lese dem. Mamma måtte serisøst TA fra meg boka sånn at jeg skule komme ned og spise middag :p Har lest 1,2,3,4 og vi skal bestille 5 og jeg håper 6 også. Det blir mye lesing i ferien i hvertfall! 😀

    14. jeg anbefaler fem serien . det er en spenningsbøker. så spennde at man ikke klarer å legge den fra seg. og så anbefaler jeg: faen ta skjebnen den er veldig bra, vedig trist. handler om noen som får kreft osv.

    15. Hei, jeg lurte på om du kan ha sminkevideo?
      Jeg skjønner ut i fra det du skriver at du ikke bruker så mye sminke, men jeg synes det er kjempepent når det ser naturlig ut og lurer egentlig bare på hvordan du gjør det så pent…
      Vennlig hilsen en fan av deg og det og ikke bruke 5 tonn sminke,men bare gjøre det naturlig💕

    16. Hei!Jeg har ikke instagram men jeg håper du bryr deg uansett:)
      Ta en svamp og lakk 4 forskjellige regnbuefarger ved siden av hverandre og trykk på neglen.
      KJEMEFINT SYNES JEG!

    17. The fault in our stars er UTROLIG bra! Beste boken ever🙊 veldig trist også😢 du burde se filmen hvis du ikke allerede har da<3 men boken er best💕✌️

    18. Hei✨ jeg har alle dustedagbøkene😃 de er veldig bra. Jeg vil anbefale Vindeltorn( bade engelsk og norsk utgave i butikkene) den er veldig bra! Den handler om en jente som er veldig glad i ett dyr, så dør det😭 men hun finner en portal som fører til en verden der hun møter rufus( dyret) og andre døde dyr. Men hvordan skal hun komme tilbake fra den verdnen?😘😘😘😘😘

    19. Jeg anbefaler Pym Petterson bøkene😊📚 Liker også veldig godt Dustedagbøkene🌸 Kjøpte også “The fault in our stars” boka på norsk for noen dager siden ☺️💗

    20. HEI HEI! Jeg er stor fan av bøker og jeg har lest VELDIG mange og blant dem anbefaler jeg:
      Skyggejegerne 1,2,3 og 4
      Gone 1,2,3,4,5 og 6
      Percy Jackson bøkene 1,2,3,4,5
      Hunger games 1,2,3
      Cherub- serien (den er på Nynorsk)
      En house of night roman (søk på det på Google bilder da skjønner du det tror jeg)
      Ja det var det i hvert fall de jeg kommer på ha en god kveld senere
      og hvis du svarer har jeg et spørsmål. jeg har prøvd å lage en blogg men den ble bare ikke bra kan du hjelpe meg
      hilsen Andi

    21. Eg har ein serie eg leser no og den er kjempe bra den heiter GONE, den er litt overtruisk men kjempe spennande.(til no er det kommen 7 bøker i serien og det er ca 400-600 sider i kvar bok)

    22. Hei, jeg leser bloggen din hele tiden ♥ Skal snart legge ut på instagram, håper du kommer til å like og kommentere bildet mitt 😉 Hilsen en stoor fan ♡

    23. Divergent, Insurgent og Allergiant av Veronica Roth. Disse er i samme serie og kjempe gode! Personlig elsker jeg dem😍

    24. Les Game of thrones, Harry Potter, Ringenes Herre og Hobbiten bøkene. Det er noen ordentlige gode bra bøker… Ikke som disse dustedagbøkene osv.

    25. Hei, jeg er også veldig glad i å lese😊 Jeg har faktisk lest de tre første dustedagbøkene, og har den fjerde også. Ikke sant de er morsomme? Jeg har forresten lyst til å lese the fault in our stars også. Så den på kino for en stund siden, og den anbefales!! Hørt fra noen venner at boka er like bra, så da må jeg jo lese den😉 Jeg anbefaler divergent serien, twilight serien, the hunger games serien og percie jackson. Og en ting til, fortsett å blogge, det er en veldig fin blogg!

    26. Du bør lese spiderwick (en veldig bra bok), en pingles dagbok, STOMPA ( den høres dårlig ut og ser dårlig ut, mamma lånte den for meg på biblioteket så jeg ga den en sjans, nå har jeg vel lest 12 bøker i serien😄)

    27. Anbefaler virkelig “Kule Kidz Gråter Ikke”!!!👌😍 Det er en kjempe bra bok som får deg både til og le og gråte!❤️ Har sett filmen også😍 Den burde du prøve! Hilsen Kaja💕

    28. Jeg anbefaler Percy Jackson serien av Rick Riordan. Det er min favoritt serie og jeg bare elsker bøkene. 😊💕 Hvis du liker fantasi, greskmytelogi, litt action og komedie er denne serien perfekt.
      Jeg anbefaler også Pym Petterson bøkene. Jeg husker ikke forfatteren, men bøkene er helt fantastiske (og kjempe morsome). 😄

    29. Gone/forsvunnet skrevet av Michael Grant.
      Beste bok ever…❤️❤️ Klarer ikke å legge den fra meg… ❤️
      (Elsker alt av bøker❤️)

    30. Jeg tror jeg har en bra bok å anmbefale siden jeg leser også i dustedagbøkene og noe som passer til den det er Hei det er meg, Appsolutt ukyssa og super sommer! Jeg tror det passer bra for deg! ☺️

    31. HAR DU LEST “SUPER SOMMER” FRA NINA E. GRØNTVEDT!
      ANBEFALER DENNE!
      HUN HAR OGSÅ SKREVET
      “HEI DET ER MEG” OG “ABSOLUTT UKYSSA”
      DE BØR DU PRØVE 🙂

    32. Hei, den beste boka jeg noen gang har lest heter: et år uten Juni
      Den er skikkelig bra og du burde lese den;!;)

    33. Du bør lese Divergent super bok, leser den nå! Også Gone, det er en serie på seks bøker. Passer bra for deg siden du har lest mye fra før. De er ganske store, men da blir du hvertfall ikke ferdig med en gang! Haha, jeg begynte å gråte fordi serien var over 😉

    34. Jeg leste lenger opp at noen så du burde lese “Faen ta skjebnen” men det er The Fault In Our Stars!😉

    35. Jeg anbefaler deg Sigbjørn mostue sine 2 trilogien!!! Den ene heter ” alvetegnet ” og den andre heter ” den siste magiker ” vis du er glad i fantasi så er disse bøkene bra!!!! Også er det en serie som heter en house of night og det er en vampyr bok med masse speningstopper serien er på 12 bøker men da du har begynt på nem så klarer du ikke å stoppe !!! Også må du bare lese “den store djevelkrigen ” det er også en serie men det er bare 4 bøker !!! Det handler for det meste om helvete og himmelen og det er mye som skjer!!! Også må du lese ” ringenes herre” og ” Harry Potter ” i ringenes herre filmen har de har de hoppet over en stor del som er i boka !!! Og Harry Potter er bare dritbra !!!! Jeg har også lest dustedagboka og synes den var drit bra !!! Glad du leser serien!!!! Hilsen en som elsker bøker!!!!!

    36. Skal starte på dustedagboka 6.😍👍
      Dustedagbøkene er bra ikke sant?🍇
      Nancy Drew, mysteriebøkene er også veldig bra
      bøker, anbefaler de👍🌸

    37. Skal starte på dustedagboka 6😍👍 De er skikkelig bra bøker ikke sant?🍇
      Anbefaler Nancy Drew med mysteriebøkene❤️ De er sååå
      bra📚

    38. Hei
      Jeg har en tittel som heter Tonje Glimmerdal
      Jeg er en koselig, men også morsom bok.
      Jeg passer til barn fra 10-14 år
      Jeg har vunnet brageprisen.
      Er omsatt til maaaaaaaaaange språk
      Anbefaler veeeeeeldig meg selv!!!
      Kjøp meg!

    39. Pym petterson skrivd av Heidi linde hun er kjempe flink å morsom.
      Clue serien skrivd av Jørn Lier horst veldig skumle.
      Hobbiten av j.j.r Tolkien kjempe bra å lange i tillegg!

    40. Jeg var lest dustedagboka 1-2-3-4-5-6-7 de er så bra! Men jeg sitter liksom bare å venter på den 8eren jeg da:/ vis den kommer da:/
      Elsker bloggen din og skjønner godt at du må ha noe å lese på. Før når jeg hadde glemt boka mi eller noe sånt så ble jeg helt gal. Men nå har jeg liksom mistet lesergleden:( det syntes jeg er veldig trist:(:(:(
      Men kan vedde på at den snart kommer tilbake, håper det i alle fall.:)

    41. Har vært i Side i Tyrkia maaaange ganger og det er helt herlig der!! Elsker det 😘 er faktisk der nå, varmen er super kunne ikke vært bedre ☺️ Gled deg 💗💗

    42. Du bør lese Hehe hunger games bøkene, de er veldig spennende pluss at den siste filmen (mockingjay) ikke hat kommet ut enda!

    43. Jeg anbefaler boken “gone” det er 5 eller 6 bøker i serien😊 jeg er på bok 4 nå og dem er sykt bra hittil

    44. Jeg ELSKER bare duste-dagbøkene! Jeg anbefaler duste dagboka 5, 6 og 6 1/2😂❤️ PS: du er veldig pen!😍💕

    45. Jeg har lest 6 dustedagboka bøker jeg klarer meg ikke uten bøker jeg har fått dustedagboka 6 1/2 å skal lese den i Hellas

    46. Jeg har lest 6 av dustedagbøkene og skal nå til Hellas i dag kjøpte jeg dustedagboka 6 1/2 gleder meg til å lese

    47. Jeg ELSKER dustedagboka! Jeg har lest nesten alle! Nå er jeg midt i dustedagboka 5. Jeg leser hundre ganger til dagen. Jeg har også med meg mange bøker på ferie. Jeg reiser til Spania på fredag! Jeg bor rett ved ett bibliotek. Jeg har lånt 4 og 5. Men jeg har kjøpt 1,2 og 3. Love it😍😍📕📗📘📙📒

    48. Ja! Du må lese Divergent 1 og 2! De er de beste jeg har lest!
      De er kule, men og triste. De handler om fremtidens Chicago, der samfunnet er delt opp i 5 ulike deler og når du er fylt 16 skal du gjennom en test det du finner ut hvilken gruppe du egner deg best til, men Beatrice Prior får 3 resultater, og dermed er ikke egnet for noen spesiell gruppe. Disse “avvikerene” kalles Divergenter.
      Bok 2 syns jeg og var god, men og grusomt trist.
      Håper du hører på meg 🙂
      Det finnes en 3 og, men den er ikke utgitt på norsk ennå.
      Disse bøkene er på ca 400 sider hver.
      Du må og lese Bob-en uvanlig gatekatt.
      Det er en historie om en gatekatt basert på en sann historie, men du bør ha mere en bare Bob-boka, siden den er lettlest og jeg leste den ut på en dag. Divergent 1 og 2 brukte jeg 4 dager på 🙂
      /Sofie

    49. Hei kan du lage pakk med meg til Tyrkia💋, skal til kreta den 22 juli og er litt usikker på hva jeg trenger, så derfor spørre jeg den beste personen i hele verden (bortsett fra familien👪). Hehe har også kommet halvveis i duste-dagboken og har 1, 2, 3 og 4😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg