HVEM HAR HØRT OM DISSE GUTTA

Hei  (Innlegg nummer 2 i dag)

 

Jeg kom over disse gutta på Instagram og syns de er veldig flinke. Syns det er ekstra morsomt at gutta faktisk er fra Norge. Guttene har sunget flere coverlåter og har også nylig kommet ut med en musikkvideo til singelen sin Blackout. 

 

BLACKOUT

 

Jeg har troen på at disse gutta kommer til å bli veldig populære med THE MAIN LEVEL, for de har helt klart talent og så er de jo noen kjekke gutter som jentene flokker seg rundt 😉

 

 

De har i tillegg en egen nettside med masse informasjon, bilder og lyrics/sangtekst. Klikk HER for å komme til nettsiden. Om de kommer for å opptre i nærheten av der jeg bor vil jeg helt klart dra for å høre på dem. Blir dette Norges Boy Band?

Så må jeg jo legge til at jeg blogget om Isac sin nye musikkvideo tidligere i dag, den elsker jeg <3

 

Hva syns du om disse Norske guttene?

Klem Jennie 

28 kommentarer
    1. De hadde konsert på Tønsberg messa<3 og jeg og en venninna var med dem hele kvelden❤️ Vi tok masse karuseller med dem:-) hvis du ser på @laurentkelmendi og blar litt ned på instagramen hans er det et bilde fra de sklir i en sklie på messa, og jeg er jenta dom kommer rett etter dem:-)

    2. Hei Jennie! Jeg elsker bloggen din! Jeg leser den hele tiden😍 Jeg bare lurte på om du kunne ha giveaway snart? Har veldig lyst på det❤️ PS: Hadde vært morsomt om jeg fikk svar😚

    3. Ja de er veldig flinke:-)
      Jeg har hørt de synge i Kristiansan, når vi var på sør cup i 4dager. Fotball laget mitt hørte de synge siden det var konsert med mange kjendiser. Det var de (The main level) , sval, marcus og Martinus og flere
      1Jeg lurte på har du sett de på ekte?
      2. Hvor kjøpte du den fine grå kjolen du hadde på deg på jenter maraton? Den kledde deg mye og var super pen:-):-);-)
      Jeg elsker bloggen din og deg. Setter pris på om du svarer!!!!!!
      <3-hilsen Linn

    4. De er fra Bergen. Jeg gikk på skole med han ene, Laurent. Som er og veldig flink til å danse. Han var med i MiksMasterCrew på norske talenter i fjor tror jeg det var. De er kjempeflinke 🙂

    5. Jeg elsker dem! samma dag jeg fikk høre om dem kom blackout på radioen i bilen jeg ble så glad att jeg filma ! haha <3 elsker bloggen din:)

    6. Ja, jeg hadde hørt om dem. Første gangen jeg hørte dem var på God Morgen Norge🌸 Etter det så hørte jeg på BLACKOUT og den var kul👌 Jeg følger The Main Level på Twitter og de har svart søstra mi, favorittmarkert tweetene mine 3 ganger og retweetet❤️ Så jeg har hørt om de😊

    7. Hei Jennie 💖
      Jeg er stor fan og du er sykt pen og
      det hadde vært koselig og kult om du
      hadde svart på denne kommentaren
      Og kan du vær så snill og følge meg på instagram
      der heter jeg ingeborgmangset
      Hilsen Ingeborg💖

    8. 1) første singel fra the amin level:the main level, blackout
      2) Laurant er den eldste av guttene
      3) jenta i blackout spiller på en trombone
      Håper jeg har en sjanse til å vinne

    9. 1) første singel fra the amin level:the main level, blackout
      2) Laurant er den eldste av guttene
      3) jenta i blackout spiller på en trombone
      Håper jeg har en sjanse til å vinne

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg