DAGEN MANGE HAR VENTET PÅ

Hei

Jeg vet at mange har ventet og gledet seg til Isac Elliot sin musikkvideo til den siste sangen hans Baby I. Musikkvideoen kom ut i dag og personlig liker jeg både sangen og videoen veldig godt. Allerede hørt på den mange ganger og tror jeg kommer til å få mange fine sommerminner til denne sangen. 

Jeg har jo overnattet hos Tuva i natt og vi har hatt det kjempekoselig. Nå har hun blitt med meg hjem igjen og jeg kjenner at jeg gruer meg litt til hun reiser på ferie og at jeg ikke skal få se henne på flere uker.  

 

<a href="/”>BABY I

LAGDE EN COLLAGE

 

Tror jeg kommer til å legge ut et innlegg til senere i dag, syns du jeg skal det?

Hva syns du om sangen og musikkvideoen?

Klem Jennie

7 kommentarer
    1. elsker bloggen din :* kan du snart ha en konkurranse? 🙂 gjerne en baby lips konkurranse 🙂
      klem

    2. Ja, legg ut ett innleg til for jeg elsker bloggen din❤️🙌
      Jeg elsker videoen veldig godt jeg også, jeg er en ekte Ellioteer for life💞
      Jeg håper og få møtt dei en gang😄 og håper at det blir ganske snart😘
      – @inabratt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg