KUL GJESTEBLOGGER

Hei!

På søndag ble jeg hentet av Jennie Sofie på Aker Brygge. Vi tok båten sammen til Nesodden. Det er utrolig fint her, med flott utsikt til Oslo.

Vi hoppet på trampolinen nesten hele dagen, noe som var supergøy!  Jeg lærte flikkflakk og baklengs salto for ganske lenge siden, så da tenkte jeg at jeg kunne lære det bort til Jennie. Hvis dere ikke så videoen på Instagram, kan dere se den her

pllQqNuYtK

På mandag våknet vi veldig sent, noe som tilhører sommerferien. Vi stod opp og bestemte oss for å lage en god frokost, så vi fant en oppskrift på Amerikanske pannekaker. Vi spiste de med nugatti, noe som smakte supergodt. Etter den gode frokosten dro vi til Nærsenteret der vi koste oss i sola og gikk på cafè.

Etter en fin ettermiddag  ordnet vi oss før vi gikk ned til en strand i nærheten for å feiret St.Hans. Det var hyggelig å møte nye folk og hilse på noen av vennene til Jennie. Det var også veldig koselig å være med familien til Jennie fordi de er så åpene, morsomme og snille personer. Jeg og Jennie tok kameaet med oss og knipset noen bilder av hverandre og naturen. Bildene ble veldig fine, med solen og naturen i bakgrnnen. Her har du noen av dem.

Vi er ikke helt normale…Hahaha<3

ELSKER DEG JENNIE


 

St .Hans bålet

Når vi kom hjem igjen koste vi oss med lakking av negler og ansiktmaske.

I dag våknet vi opp til strålende sol og blå himmel, som vi utnyttet med å bade. Det var litt for kaldt til å hoppe fra brygga eller å ta en svømmetur(eller så er det bare vi som er litt pysete), men vi greide å ta en liten dukkert. Etterhvert dro vi hjem og hoppet på trampolinen (ja, IGJEN).

Jeg venter på Jennie som er i dusjen, så skal jeg pakke (kanskje hoppe litt på trampolina;), og dra. Det blir litt trist, siden jeg har hatt det så fint her. Men jeg kommer nok til å besøke dem igjen!

Har hatt noen supre dager med Jennie<3

Takk for meg

L e a  M a t h i l d e

 

19 kommentarer
    1. Hei , Jennie Sofie.
      Jeg ville bare si at jeg leser bloggen din vær dag , og jeg sytest at den er kjempe kuuul , JEG MENER DET .
      Jeg et spørsmål hvor mye styrke er det på brillene dine ?

    2. Hei Jennie Sofie og Lea Mathilde!Jeg har en linkerunde på bloggen min om du er interessert !Man må bare skrive navnet på bloggen sin i komentarfeltet så trekker jeg to vinnere på Søndag.Lykke til hvis du vil være med!

    3. heii! leg lurer veldig på om du kan lage et eget innlegg om hvordan lea mathilde lærte deg flikkflakk og bakleng salto, slik at vi også kan få det til? liksom steg for steg hvordan hun hjalp deg, hva du måtte gjøre osv.? hadde satt utroooolig stor pris på om du gjorde det!

    4. Hvordan er det å spille i JENTER?
      Dere er kule!
      Følger ofte med på det!
      GOD blogg
      Hilsen en leser av JENNIE SOFIE.BLOGG.NO

    5. Til kjære jennie! Jeg fikk ikke sett den trampolinevideoen. Og jeg har ikke instagram:(
      Kan du laste den opp på YouTube? Kan du også lage en video der hvor du lærer oss flik Flack .
      Klem

    6. hei Jennie / Lea Mathilde !
      jeg får ikke sett den trampolinevideoen.
      går det an å se den på youtube ?
      eller må jeg se den på instagram ?
      på forhånd takk ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg